AndroidHealthClinic

Brad Schoenfeld komt naar Amsterdam

Bezoekers in dit topic

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2010
Berichten
33.541
Waardering
22.297
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Brad Schoenfeld komt naar Amsterdam, samen met nog een paar andere waaronder James Krieger en Alan Aragon.

2, 3 en 4 juni op de Sports & Performance Summit
[Link niet meer beschikbaar]

Weer eens wat anders dan Tavi en Fajah. (Ik post het hier omdat dit vooral relevant is voor de wetenschapnerds en niet voor de kip-rijst-groentjes-broertje-bankdruk-brigade.)

poster-1-1200x1697.jpg


Spoilers: ik ontvang dik veel geld voor deze reclame.




Ha gefopt, ik krijg helemaal niks en ik kom geeneens :roflol:
Was wel gevraagd te spreken though.
 
Ik heb geen enkel idee wie dit zijn, maar misschien is dit dan ook de verklaring voor mijn fysiek.
 
Ik heb geen enkel idee wie dit zijn, maar misschien is dit dan ook de verklaring voor mijn fysiek.


Dat durf ik niet te zeggen, maar je mist wel iets in je kennis repertoire........
 
Opsodemieteren uit mijn mooie stadje:S:S
 
MENNO MENNO MENNO111!!!!11!!

Die prijs tho, helemaal gestoord :roflol:
 
ik betaal liever mijn huur denk ik
 
150 euro per dag?? Damn
 
Zie hier al tijdenlang reclame van langskomen en was wellicht wel geïnteresseerd maar die prijzen zijn echt totaal irreeël imo
 
Vind het wel meevallen, veel van de conferenties in mijn vakgebied kosten rond de 100-300 eu per dag, met uitschieters van 500-2000 eu per dag. Eten is dan wel verzorgd (neem overigens aan hier ook?).
 
Hmm James Krieger ben ik wel fan van
 
Vind het wel meevallen, veel van de conferenties in mijn vakgebied kosten rond de 100-300 eu per dag, met uitschieters van 500-2000 eu per dag. Eten is dan wel verzorgd (neem overigens aan hier ook?).

Denk jij dat de markt in dit vakgebied in nl groot genoeg is om dit soort prijzen te vragen? Gemiddelde student kan dit niet betalen en ik wil het niet betalen, aangezien het zowat allemaal op internet te vinden is
 
Denk jij dat de markt in dit vakgebied in nl groot genoeg is om dit soort prijzen te vragen? Gemiddelde student kan dit niet betalen en ik wil het niet betalen, aangezien het zowat allemaal op internet te vinden is
Ik deel de gedachte dat die markt hier in NL naar alle waarschijnlijkheid aan de kleine kant is. Persoonlijk vind ik de prijs niet echt te hoog, maar dat komt misschien omdat ik het teveel vergelijk met wat ik gewend ben uit een ander vakgebied. Dat gezegd hebbende kan ik het me uiteraard voorstellen dat sommige/veel mensen dit te duur vinden. Het is zeker geen klein bedrag en studenten vallen hierbij inderdaad ook in de doelgroep, en voor een student is het zonder meer prijzig.

Dat het allemaal op internet te vinden is vind ik niet direct een reden om niet voor dit soort conferenties te betalen. Ik vind kennisoverdracht door middel van praatjes een stuk aangenamer met dit soort zaken dan het doorspitten van lappen tekst, en ik ben toch aardig wat gewend wat dat betreft. Een ander deel van het hele 'conferentiegebeuren' is dat je kunt netwerken. Of je dat zou mogen terugzien in de prijs is natuurlijk een andere vraag, maar ik vind dat dat wel toegevoegde waarde biedt. Tot slot kun je zo selfies scoren met Schoenfeld, dat is priceless :trollface:

Edit: een van de organisatoren leest mee en weet me te vertellen dat het eten geheel verzorgd wordt en dat je je vol kunt proppen.
 
Loopt nu een actie met 40% korting voor de geinteresseerden:
[Link niet meer beschikbaar]
 
Wat staat Henselmans er weer op zeg. Man man man. 'We' weten nu wel dat hij ripped is.
Doet verder niets af aan een aantal interessante namen die er verder op staan.
 
Back
Naar boven