XXL Nutrition

Brad Schoenfeld shares his best advice to build serious muscle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In tegenstelling tot professor Brad, ben ik ben een echte wetenschapper die aan de universiteit van Leiden baanbrekend onderzoek heeft gedaan in de evolutiebiologie.

Daar heb ik ook colleges gegeven in wetenschapsfilosofie, methodologie en statistiek ben zodoende in staat om onzin van grote afstand te herkennen.
Ano_281122 Japio Het is geen grapje, mijn publicaties zijn tientallen jaren verplichte stof geweest voor master studenten in de evolutiebiologie en staan nog steeds in de electronische universiteitsbibliotheek (open access).
 
Ano_281122 Japio Het is geen grapje, mijn publicaties zijn tientallen jaren verplichte stof geweest voor master studenten in de evolutiebiologie en staan nog steeds in de electronische universiteitsbibliotheek (open access).
Ik moest vooral lachen omdat ik het prachtig vind hoe je jezelf stug blijft verdedigen :) Over de inhoud van je informatie heb ik geen mening.
 
In tegenstelling tot professor Brad, ben ik ben een echte wetenschapper die aan de universiteit van Leiden baanbrekend onderzoek heeft gedaan in de evolutiebiologie.
Daar heb ik ook colleges gegeven in wetenschapsfilosofie, methodologie en statistiek ben zodoende in staat om onzin van grote afstand te herkennen.
Dan zou jij als geen ander moeten weten dat eigen ervaring en anecdotes de laagste vorm van bewijs zijn. Iets waar uitgerekend jij hier veelvuldig gebruik van maakt.
 
Laatst bewerkt:
Dan zou jij als geen ander moeten weten dat eigen ervaring en anecdotes de laagste vorm van bewijs zijn. Iets waar uitgerekend jij hier veelvuldig gebruik van maakt.
Een slecht opgezet en verkeerd geïnterpreteerd onderzoek is van minder waarde.
 
In tegenstelling tot professor Brad, ben ik ben een echte wetenschapper die aan de universiteit van Leiden baanbrekend onderzoek heeft gedaan in de evolutiebiologie.

Daar heb ik ook colleges gegeven in wetenschapsfilosofie, methodologie en statistiek ben zodoende in staat om onzin van grote afstand te herkennen.
In dat licht is jouw uitspraak "Met name.... is onzin" eigenlijk teleurstellend matig onderbouwd.
 
In dat licht is jouw uitspraak "Met name.... is onzin" eigenlijk teleurstellend matig onderbouwd.
Sommige ideeën zijn ook onzin, zelfs als ze het resultaat van 'onderzoek' zijn.

Zo las ik dat fietsen op een e-bike gezonder zou zijn dan op een trap fiets. "Dat bleek uit een algoritme."
 
A
Vind jij dat Brad Schoenfeld slecht opgezette onderzoeken heeft uitgevoerd?
Als de conclusies zijn dat je goed bezig bent met 40 reps per set of 4 keer per week moet trainen voor de beste gains...

Sommige dingen kan je ook helemaal niet onderzoeken, en juist daar houdt onze professor zich mee bezig.
 
dat jullie schwarzeneggertje nog serieus nemen. komt toch niks als onzin uit die man. nadat hij gezegd heeft dat hij met een beetje oefenen wel het wereldrecord stricked curl kon evenaren of verbreken skip ik zijn comments meestal
Dan was je vrij laat.
 
A

Als de conclusies zijn dat je goed bezig bent met 40 reps per set
Dat staat er niet, er staat dat je ook met 40 reps per set progressie kan maken.
of 4 keer per week moet trainen voor de beste gains...
Vlak erboven gaat het over diminishing returns, ik lees dit in die context.

Veelal zijn onduidelijkheden in dit soort artikelen ook het gevolg van de journalist of redactie.
 
In tegenstelling tot professor Brad, ben ik ben een echte wetenschapper die aan de universiteit van Leiden baanbrekend onderzoek heeft gedaan in de evolutiebiologie.

Daar heb ik ook colleges gegeven in wetenschapsfilosofie, methodologie en statistiek ben zodoende in staat om onzin van grote afstand te herkennen.
Hoe doe je dat dan van grote afstand? En wat noem je groot?
 
Professor Schoenfeld bewaarde zijn proefpersonen in een stikstof atmosfeer bij 10 graden Kelvin...

Het populaire beeld van wetenschappelijk onderzoek is gevormd door slechte films en cosmetica reclames.
 
Laatst bewerkt:
Professor Schoenfeld bewaarde zijn proefpersonen in een stikstof atmosfeer bij 10 graden Kelvin...

Het populaire beeld van wetenschappelijk onderzoek is gevormd door slechte dus en cosmetica reclames.
Onder de 77 graden Kelvin is stikstof vloeibaar, dus jij kraamt meer onzin uit dan Brad.
 
Sorry Schwarz, maar je maakt jezelf nu echt compleet belachelijk met deze discussie. Eerst twijfelde ik nog of ik sommige van jouw uitspraken onder ironie of grootheidswaanzin moest scharen, maar nu niet niet meer.
 
Schwarzeneggertje

Het dunning-krugereffect is een psychologisch verschijnsel waardoor mensen die incompetent zijn in een taak hun prestaties hoger inschatten dan deze in werkelijkheid zijn. Dit zou te wijten zijn aan een cognitieve bias die erin bestaat dat ze, juist door hun incompetentie, het metacognitieve vermogen ontberen om in te zien dat hun keuzes en conclusies soms verkeerd zijn.[1]

Incompetente mensen overschatten nogal eens hun eigen kunnen en daardoor wanen ze zich bovengemiddeld competent. Mensen die werkelijk bovengemiddeld competent zijn, hebben daarentegen de neiging hun eigen kunnen te onderschatten. Minder competente mensen slaan zodoende hun eigen capaciteiten hoger aan dan zij die veel competenter zijn. Dat kan een verklaring zijn voor het gebrek aan intellectueel zelfvertrouwen waar sommige competente mensen mee kampen: zij gaan ervan uit dat anderen net zo capabel zijn als zijzelf. Incompetente mensen vergissen zich dus doordat ze zichzelf te hoog inschatten, terwijl competente mensen zich vergissen doordat ze anderen te hoog inschatten.[1]

 
80391ACC-775F-4358-8BF3-A4251C04880D.jpeg
 
Het gemiddelde lichaamsgewicht in de testgroep met subjecten Steks en imnewhere bleef gedurende de longitudinale studie van 3 jaar opmerkelijk constant, wat des te meer fascinerend was daar subject Steks zeker 20 kilo spiermassa verloor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven