Fitness Seller

Brain B-12 - Now Foods (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader

  • Soort supplement: Vitaminen/mineralen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer energie, meer honger
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 voor de trainig
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL no nonsense nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uur,
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 22,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. het werkt en kost weinig

Mijn review:
Het doet wat het belooft, meer energie wat betreft dat je langer kan doortrainen en meer honger wat zich uit dat ik veel meer kan eten na een training.

pic1208341811.jpg
 
mooi review! hier hebben we wat aan! complimenten met je eerste review! goed gedaan! we kijken uit naar de volgende!
 
euh... ja... even mezelf kietelen...
 
neem dit nu al drie weken en doet helemaal niks....Jammer.
 
ik train maar 2 x p/wk en merk het aan mijn borst, schouders, tricepsdag. eerst had ik niet echt de energie meer om mijn triceps goed aan te pakken.. nu wel.
 
mooi review! hier hebben we wat aan! complimenten met je eerste review! goed gedaan! we kijken uit naar de volgende!
Eigenlijk is ie een beetje kort. Probeer eens wat uitgebreider te zijn in je review (zie regels in sticky). Verder vind ik 10/10 overrated, maar dat is mijn mening.
 
10/10 overrated? voor mij niet, heb al jaren niet de energie om mijn triceps goed aan te pakken na borst en schouders.. baalde ik echt van, en meer dan 2 x p/week trainen zit er voor mij niet in... teveel hobby's/bezigheden.. gisteren weer, triceps goed aangepakt, kan geen toeval zijn..
 
Inject geeft je meer voor minder geld. Voor die 22.50 kan jij jezelf een jaar voorzien van b12 depot.


Smeklijk

btw jezelf beoordelen is ook wel wack :bow:
 
Ik gebruik dit nu ook en bij mij werkt het wel. Eindelijk honger als een paard. Kan de hele dag bijkans wel schranzen. Hiervoor Blackhole geprobeerd, maar dat hielp voor geen meter.

Van meer energie durf ik niet te spreken, als dat er al is, komt het imo eerder door het vreten dan door het pilletje. Neem er drie per week, voor de training. Hoop dat de eetlust blijft als de pillen op zijn.

Voor mij zou het 8/10 zijn. Smaak is fantastisch, zijn gewoon echt lekker. Doet wat het moet doen, meer eetlust geven.
 
Back
Naar boven