AndroidHealthClinic

Brains, een zware baan & Muscle gaan prima samen

Bezoekers in dit topic

DutchVince

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2005
Berichten
3.184
Waardering
8
Ze is sub-hoofd IT bij een Amerikaanse bank.

Elena Seiple

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Heerlijk intens:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Zie verder: http://www.elenaseiple.com/
 
damm ze lijkt wel op een vrouwelijke schwarzenegger op de tweede plaatje
 
gast21 zei:
damm ze lijkt wel op een vrouwelijke schwarzenegger op de tweede plaatje

Ook bij vrouwen maakt gepompt zijn een groot verschil !
 
Laatst bewerkt:
Ze zal wel een hoop tijd in haar lichaam moeten steken dus zoo zwaar zal die baan van haar niet zijn. Een veeleisende job laat imo geen BB lyfestyle toe.
 
vergis je niet in de 'functienaam inflatie' bij veel banken of sowieso bedrijven met een amerikaanse/angelsaksische cultuur, vanuit de schoolbanken begin je meteen als vice-president en na een jaar ben je senior vice-president. in NL heb je doorgaans 1 vp maar in de USA is het een functie die vele malen per onderneming en zelfs afdeling kan voorkomen. hetgeen overigens niet wegneemt dat fulltime werken (reken maar, weinig vrije dagen in de USA) en je sport bedrijven als elena seiple karakter vereist.

ik ben zelf werkzaam in het bankwezen en kan je vertellen dat bodybuilding of '4x per week fitnessen' (dat geeft wat minder irritante onwetende reacties) eigenlijk not done is en dat je het behalen van je gvb wel gewenst is. het bekende klagen over de grote hoeveelheden voedsel is waarschijnlijk in iedere branche hetzelfde.
 
Ik zit al te k*tten soms met school, laat staan met een drukke baan. Ik heb er wel bewondering voor als je zo kan leven. Een doel wat ik later ook wil.
 
een vrouw naar mijn hart :D bezig met IT, basket en bodybuilding :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven