MuscleMeat

Braken of misselijk na training

Bezoekers in dit topic

Priscilla

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 mei 2006
Berichten
288
Waardering
0
Lengte
1m67
Ik had gisteren EHBO training en daar kwam ter sprake dat misselijkheid en/of braken na training een teken is van beschadigd spierweefsel.

Nu lees ik vaak vooral bij de mannen onder ons dat er sprake is van misselijkheid en/of braken na training.
 
Dus dat hardcore goed is, gaat mooi niet op :P
 
ik vind kotsen tijdens of na de training zoiezo pussy..
 
Ik had gisteren EHBO training en daar kwam ter sprake dat misselijkheid en/of braken na training een teken is van beschadigd spierweefsel.

Nu lees ik vaak vooral bij de mannen onder ons dat er sprake is van misselijkheid en/of braken na training.

en hoe werd het onderbouwd?
Met een volle maag trainen is gewoon niet echt fine. Met volle darmen ook niet overigens :D
 
Ik ben soms totaal van de kaart dat ik wel zou overgeven...
Maar ofdat het van de spierafbraak is weet ik niet...
Gewoon van je pleuris te trainen!
 
en hoe werd het onderbouwd?


Het ging over een te laag bloedglucosegehalte bij meer lichamelijk inspanning als je gewend bent waardoor je kan gaan trillen en braken dat schijnt volgens hem dus een teken te wezen van spierbeschadiging ?
 
Ik moet nooit melkproducten eten/drinken voor de training.
Bij zware compounds komt dan alles weer omhoog...
 
ben meestal misselijk na trainen terwijl ik wel van te voren eet maar ik dacht dat je dan al je eten weer verbrandt heb en je daar door misselijk gaat voelen maar niet dus. s
 
en hoe werd het onderbouwd?


Het ging over een te laag bloedglucosegehalte bij meer lichamelijk inspanning als je gewend bent waardoor je kan gaan trillen en braken dat schijnt volgens hem dus een teken te wezen van spierbeschadiging ?

Lijkt me sterk... Die misselijkheid voornamelijk veroorzaakt door een te laag bloedsuikerspiegel. De zogenaamde hypoglycemia (of zoiets). Je eet wat snelle suikers en als het mee zit, verdwijnt de misselijkheid....
 
Misselijkheid/duizelig zijn,komt ook voor tijdens de training,vooral als je grote spiergroepen traint zoals je benen,door zware inspanning transporteer je veel bloed naar de spier die je traint,dus zal in je bovenlichaam minder bloed aanwezig zijn dan normaal,Heb het zelf met squatten vanaf 160kg,dan draait me af en toe ook de wereld onder mijn voeten uit!!!
 
Lijkt me sterk... Die misselijkheid voornamelijk veroorzaakt door een te laag bloedsuikerspiegel. De zogenaamde hypoglycemia (of zoiets). Je eet wat snelle suikers en als het mee zit, verdwijnt de misselijkheid....

Ik neem sinds kort dextrose tijdens de training ipv. na de training. Insulineniveau is beter onder controle te houden en ik voel me er beter bij. Van braken en andere verschijnselen heb ik bijna geen last meer van.
 
Heb alleen last van misselijkheid bij breathing squats.
 
Lijkt me sterk... Die misselijkheid voornamelijk veroorzaakt door een te laag bloedsuikerspiegel. De zogenaamde hypoglycemia (of zoiets). Je eet wat snelle suikers en als het mee zit, verdwijnt de misselijkheid....


Ja een hypo maar dat is bij mensen die diabeet zijn volgende week heb ik nog een dag ga er wel weer ff over beginnen.;)
 
een hypo is niet per definitie voor mensen met DM, iedereen kan een hypo krijgen.

vraag maar na, k ben wel benieuwd naar zn onderbouwing, gezien naar mijn idee een hypo weinig met spierschade te maken heeft.

Ja een hypo maar dat is bij mensen die diabeet zijn volgende week heb ik nog een dag ga er wel weer ff over beginnen.;)
 
Ook enkel bij men benen last van, wil zeggen dat men andere spieren nog niet groot genoeg zijn :o
 
net voor de eerste keer gehad, en ook na benentrainen, dus als ik wat suikers binnenneem zou dit zo niet meer kunnen voorkomen ?
 
Back
Naar boven