AndroidHealthClinic

Bralballen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tommyboy zei:
vind die van die lacoste polo wel heel bekend ja LOL. de breezers dragen het ook
Ik ben dat "in hokjes" geduw ook wel meer dan beu eigenlijk, ik draag soms ook een lacoste polo, ik ben dus meteen geklasseerd?
Het draait voor mij om het totaal plaatje.
 
Santoz zei:
Ik ben dat "in hokjes" geduw ook wel meer dan beu eigenlijk, ik draag soms ook een lacoste polo, ik ben dus meteen geklasseerd?
Het draait voor mij om het totaal plaatje.

Nee hoor ik zie zat mensen met mooie polo's tis alleen wat je ermee doet en met wat voor smoel je rondloopt.
 
Johny zei:
Tja, dat moet je mij eigenlijk niet vragen want ik denk niet zo. Het feit is wel dat de meeste studenten die lid zijn wel bij de top van de maatschappij horen (qua intelligentie en ook van qua afkomst) en dat ze uiteindelijk ook wel weer de hoogste functies zullen bekleden in de maatschappij. Het brallen hoort ook een beetje bij het studentencorps maar dat verschilt nogal van dispuut tot dispuut. Meestal gaat dat er wel weer een beetje vanaf maar soms ook niet. Veel mensen die lid zijn zijn lid omdat pa en ma ook lid zijn geweest. Zelfs opa en oma zijn vaak lid geweest.

En natuurlijk houden ze elkaar hoog, logisch. Een van de grote voordelen van lid zijn is een netwerk opbouwen van mensen die zelf een academische studie doen en mensen die dat hebben gedaan (oud leden). Op die manier ken je meteen genoeg advocaten, artsen, architecten etc etc. hier kun je altijd een beroep op doen. Hierdoor wordt dus die elite in stand gehouden en opzich ook logisch.

Maar zo werkt het in ieder milieu. Mensen die op de bouw werken gaan ook naar de kroeg met andere mensen die op de bouw werken. Op die manier hebben ze wat te bespreken met elkaar. Zij laten hun auto weer opknappen bij een maatje wat dat zwart voor een mooi prijsje kan doen. Op die manier houd iedere groep zich in stand en uiteindelijk betalen ze allemaal belasting (de een mischien wat meer dan de ander) en dragen bij aan een goed land.

Dus ik stel voor dat je gewoon weer anti marokaan topics gaat aanmaken waar iedere DBB'er zich gewoon lekker bij voelt :)


Ondanks mijn ongegeneerde reply een compleet sluitend antwoord helaas is dit toch karma waard! :thumbs:

Ik had liever dat je reageerde als Rob G want ik zocht iemand die ik uit de tent kon lokken die zou zeggen 'niet alle studenten zijn zo, velen komen uit heel normale gezinnen'.
Want dát is nou juist het kwalijke: Waarom gaan ze zich dan ook zo kakkineus gedragen, zelfde bekrompen taaltje voeren en doen alsóf ze uit high society gezinnen komen? Dat is nep, je verloochend zo je ware ik.

Tot slot nog even voor Rob zelf: Ik heb een weloverwogen keuze gemaakt om niet te studeren. Toen ik 15 was werkte ik bij de toen mega-stoere Veronice Omroep Organisatie, op m'n 18e produceerde ik programma's voor klassieke radiozenders en op m'n 23ste zat ik met m'n kont in warn Spanje.
Ik heb die keuze gemaakt, en kon andere keuzes maken, geen spijt van gehad.

Wat ik wél heb geleerd in het buitenland is dat REAL zijn, écht zijn, genuine overkomen, dat dat een eerste vereiste is om goede vriendschappen te sluiten. Vriendschappen op basis van hechte banden, niet op basis van wat m'n vader heeft staan in de schuur of op basis van een clubje waar je bij wilt horen.
Als ik morgennacht op Barcelona airport sta, staat er binnen een uur wel iemand om me op te pikken en me grenzeloos onderdak en gastvrijheid te bieden. Niet op basis van wat ik heb bereikt, m'n papiertje of hoeveel ik verdien, maar omdat ik IK ben. En daar ben ik retetrots op! :)

Vriendschappen voor het leven sluit je als persoonlijkheid en niets anders.
 
Ik wil me hier eigenlijk niet over uit laten, maar ik heb gewoon een hekel aan ze en ik vind ze geen haar beter dan de criminelen in ons land. De reden? Ze hebben geen respect voor anderen en dat heeft iedereen voor elkaar op te brengen. Hoe kun je nou geen begrip opbrengen voor het feit dat iemand minder bedeeld is qua vermogen en intelligentie? Dan kun je een IQ van 300 hebben, maar in mijn ogen ben je dan gewoon dom en bekrompen.

En wij stoppen ze niet in hokjes hoor, dat doen ze zelf. Door allemaal dezelfde sport te boefenen, door allemaal dezelfde haardracht te hebben, door allemaal dezelfde kleding te dragen en door het gebrek aan respect voor andere mensen, wat ze stuk voor stuk hebben.
Ik kots op dit soort mensen.
 
DBC01 zei:
Ondanks mijn ongegeneerde reply een compleet sluitend antwoord helaas is dit toch karma waard! :thumbs:

Ik had liever dat je reageerde als Rob G want ik zocht iemand die ik uit de tent kon lokken die zou zeggen 'niet alle studenten zijn zo, velen komen uit heel normale gezinnen'.
Want dát is nou juist het kwalijke: Waarom gaan ze zich dan ook zo kakkineus gedragen, zelfde bekrompen taaltje voeren en doen alsóf ze uit high society gezinnen komen? Dat is nep, je verloochend zo je ware ik.

Tot slot nog even voor Rob zelf: Ik heb een weloverwogen keuze gemaakt om niet te studeren. Toen ik 15 was werkte ik bij de toen mega-stoere Veronice Omroep Organisatie, op m'n 18e produceerde ik programma's voor klassieke radiozenders en op m'n 23ste zat ik met m'n kont in warn Spanje.
Ik heb die keuze gemaakt, en kon andere keuzes maken, geen spijt van gehad.

Wat ik wél heb geleerd in het buitenland is dat REAL zijn, écht zijn, genuine overkomen, dat dat een eerste vereiste is om goede vriendschappen te sluiten. Vriendschappen op basis van hechte banden, niet op basis van wat m'n vader heeft staan in de schuur of op basis van een clubje waar je bij wilt horen.
Als ik morgennacht op Barcelona airport sta, staat er binnen een uur wel iemand om me op te pikken en me grenzeloos onderdak en gastvrijheid te bieden. Niet op basis van wat ik heb bereikt, m'n papiertje of hoeveel ik verdien, maar omdat ik IK ben. En daar ben ik retetrots op! :)

Vriendschappen voor het leven sluit je als persoonlijkheid en niets anders.

:yes: :thumb: :bow: :thumbs: WORD!!!
 
DBC01 zei:
Waarom gaan ze zich dan ook zo kakkineus gedragen, zelfde bekrompen taaltje voeren en doen alsóf ze uit high society gezinnen komen?

It's all about entertainment!
 
En Rob G is (wederom) uitgeluld en maakt in dat soort gevallen graag gebruik van amdermans oneliners.

Geen karakter, te weinig kennis om mee te praten. Volgende keer misschien iets waar je meer van weet? :thumbs:



Edit: DBC op Hertje's account.
 
Hertje zei:
AEn Rob G is (wederom) uitgelul;d en maakt in dat soort gevallen graag gebruik van amdermasn oneliners.

Geen karakter, te weinig kennis om mee te praten. Volgende keer misschien iets waar je mer van weet? :thumbs:

:rolleyes:
 
Hertje zei:
En Rob G is (wederom) uitgeluld en maakt in dat soort gevallen graag gebruik van amdermans oneliners.

Geen karakter, te weinig kennis om mee te praten. Volgende keer misschien iets waar je mer van weet? :thumbs:

Als mensen zo gefocused zijn op het wijzen van 'je bent uitgeluld' zegt dat al genoeg. Kakkers hebben wellicht een ander referentiekader, maar verder verschillen ze erg weinig van 'normale' mensen. Ook daar heeft het gros geen karakter van en te weinig kennis om mee te praten. Het plaatje is voor buitenstaanders misschien storend, maar als je daar doorheen kunt kijken, zie je hetzelfde gedrag als bij barry de bricklayer.
 
@Huckfinn & Bur: Iemand die niet verder komt dan het quote verkloten van een ander is niet de moeite om te verdedigen hoor. En als iemand dat meer dan 5 keer doet wil dat zeggen dat er sprake is van een heftige irritatie aan die quote die dan elke keer te pas en te onpas eruit komt als men niet anders weet te antwoorden.

Bepaalde onzin en napraterij, want dat is het, moet je in kunnen zien en dit is erg makkelijk lijkt me. Als Rob gewoon z'n mening geeft ipv andermans quoets elke keer te gebruiken ommaar iets te kunnen replyen is dat een teken van enorme irritatie en zwakte. Blijf dan buiten de discussie. Of geef anders gewoon je mening maar ga een ander niet zitten na-papagaaien.
 
Ook daar heeft het gros geen karakter van en te weinig kennis om mee te praten. Het plaatje is voor buitenstaanders misschien storend, maar als je daar doorheen kunt kijken, zie je hetzelfde gedrag als bij barry de bricklayer.

Toch doen ze krampachtig hun uiterste best om dat te vernijden en te verbergen
Ze 'zijn' van de hogere klasse, en dat moet gepropageerd en uit zich in een grappig dialect, kledingvoorschriften en arrogantie naar alles dat anders dan zij is.
 
Hertje zei:
En Rob G is (wederom) uitgeluld en maakt in dat soort gevallen graag gebruik van amdermans oneliners.

Geen karakter, te weinig kennis om mee te praten. Volgende keer misschien iets waar je meer van weet? :thumbs:



Edit: DBC op Hertje's account.

Hahahaha, nee ik hou maar snel mijn mond dicht want ik ben hier weer overduidelijk de mond gensoerd door DBC de alwetende. Dat jij zo ontzettend veel verstand hebt van het karakter en de leefwijze van studenten tja, zulke kennis is nou emaal niet voor iedereen weggelegd.
 
Rob G zei:
Hahahaha, nee ik hou maar snel mijn mond dicht want ik ben hier weer overduidelijk de mond gensoerd door DBC de alwetende. Dat jij zo ontzettend veel verstand hebt van het karakter en de leefwijze van studenten tja, zulke kennis is nou emaal niet voor iedereen weggelegd.


Ik geef bijles in de avonduren :)
 
Tuurlijk. Geen moment onbenut laten om je medelanders te onderwijzen toch? ;)
 
Waarin geef je bijles dan? Spaans?
 
Maatschappijleer en Spaans als jij het wilt :D
 
Mag ook hoor. Heb er toevallig net 2 min geleden eentje ingezet met Tren, Primo en Masteron. Maar we gaan nu offtopic. Ken jij veel bralballen in het Groningse beste Boogo?
 
Boogie gaat volgend jaar ontgroening lopen bij Vindicat vertelde hij me pas :)
 
Back
Naar boven