XXL Nutrition

bram contest log

Bezoekers in dit topic

nlbramnl

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
27 feb 2013
Berichten
1.314
Waardering
1.052
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
5%
Hoi,

Aangezien ik 4 oktober mee ga doen aan mijn eerste wedstrijd lijkt het me leuk om hier een logje bij te houden voor deze wedstrijd.

Huidige stats:
lengte: 181
gewicht: 86
vet %: +-10 %

verder train ik op dit moment 5 keer in de week
  • maandag benen schouders
  • dinsdag rug biceps
  • woensdag borst triceps
  • donderdag benen schouders
  • vrijdag rug biceps

buik doe ik op willekeurige dagen erbij

foto's van huidige shape 22-7-2015

IMG-20150722-WA0020.jpg


IMG-20150722-WA0018.jpg


IMG-20150722-WA0009.jpg


IMG-20150722-WA0006.jpg


IMG-20150722-WA0024.jpg
 
Laatst bewerkt:
Succes man.
 
In, succes!
 
Succes man! binnenkort maar eens even samen training pakken dan?
 
Innnnn! Succes!
 
Succes man! binnenkort maar eens even samen training pakken dan?

thx jij ook, ja kunnen best keer samen trainen, alleen word deze periode lastig met werk, deze week werk ik alleen vandaag en zondag en Wageningen maar van opening tot sluit :eek: dus helaas geen tijd om te trainen, de andere dagen werk ik in Nijmegen en train ik ook daar
 
Zo eindelijk weer tijd voor een update,
Heb een drukke tijd gehad, veel werken en Feesten, niet helemaal optimaal voor mijn contest prep :cool: maar nu kan ik er nog mee weg komen.

Vandaag een rustige fullbody workout gedaan,

15 min crosstrainer

legpress
3 setjes
20 x 100

bench pres
12 x 60
10 x 70
8 x 80
6 x 90
11 x 100 max reps
drop set 10 x 69

lat pull down
20 x 45
15 x 52
12 x 59
20 x 64

triceps pull down
12 x 45
12 x 41
12 x 36
12 x 31
12 x 26
12 x 20
12 x 18

tussendoor side en front raise met 5 kg
lekker branden

one arm seated row
8 setjes
12 x 45

leg curl
2 x
15 x 25

bicep curls
12 kg 10 reps
5 setjes

buikspieren crunch met rope pull down
5 x max reps 80 kg

leg press
100 kg 3 x max reps +- 25

Uiteindelijk prima training en redelijk opgepompt zie foto's

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

huidige stats nu
85,5 kg
+- 9 %
 
ik zie geen pics?

9% is al mooi
 
komen er nu op haha moest nog ff versturen via mijn tel

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

PHP:
foto's zijn niet echt top, moesten even snel genomen worden op het werk dus had niet veel tijd om elke pose goed neer te zetten:(
 
Maakt niet uit, als de eind foto's maar goed zijn ;)
 
Maakt niet uit, als de eind foto's maar goed zijn ;)

haha ja dat klopt dan ben ik ook een stuk droger dus ziet alles er zoiezo al beter uit
 
een update training van afgelopen maandag
rug en biceps

stiffleg deadlift

20 x 60
15 x 80
10 x 100
8 x 110
8 x 120
5 x 140
5 x 160

seated row (een arm)
12 x 47
12 x 54
12 x 57
12 x 57

lat pull down

15 x 50
12 x 56
12 x 66
12 x 66

shrugs
5 x 12 x 60 kg

bicceps dumbel curl
tussen door dumbel row 8 x 20
8 x 8 x 10 kg

straight arm pull down
8 x 40 x 12

1 setje bicceps wat zwaarder ff branden
12 kg max reps ongeveer 20
 
waarom kies je voor stiff ipv traditionele dl?

160 kilo niet verkeerd.
 
Idd, meer gericht op de hams lijkt me? en je trekt 5x160 stiff en je max is maar 180 dl? huh ?;o
 
waarom kies je voor stiff ipv traditionele dl?

160 kilo niet verkeerd.

thnx ja was bewust had vrijdag de benen zwaar getraind (voorkant)
dus deze wou ik niet te veel belasten door middel van normale dl dus vandaar de stiff

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------

Idd, meer gericht op de hams lijkt me? en je trekt 5x160 stiff en je max is maar 180 dl? huh ?;o

heb al tijdje niet meer 1 rm gedaan op dl die 180 is denk al paar maanden geleden en ging toen redelijk makkelijk, dus nu zit 190/200 er denk ook wel in maar had benen al zwaar getraind vandaar stiff

---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

ow en barbel wel op kleine verhoging 20 cm ongeveer omdat ik anders de rug niet recht kan houden bij begin positie van oefening, benen wel volledig gestrekt natuurlijk

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

ow en barbel wel op kleine verhoging 20 cm ongeveer omdat ik anders de rug niet recht kan houden bij begin positie van oefening, benen wel volledig gestrekt natuurlijk
 
nette schouders en armen man.
puur uit nieuwsgierigheid, maar de gewichten waarmee je rug (kijk nu even naar lat pulldown) traint zijn vrij laag tov bijvoorbeeld chest of triceps (welke je dan wel goed zwaar pakt). how come
 
nette schouders en armen man.
puur uit nieuwsgierigheid, maar de gewichten waarmee je rug (kijk nu even naar lat pulldown) traint zijn vrij laag tov bijvoorbeeld chest of triceps (welke je dan wel goed zwaar pakt). how come


ja lat pulldown pak ik zo wie zo nooit zo heel zwaar liever lekker door trekken naar borst en goed vasthouden pompt veel meer op dan zelfde met row pak ik ook nooit zo zwaar dumbell vaak niet zwaarder dan 30 zodat ik goed geconcentreerd de oefening kan maken en rug is niet me sterke punt, en borst juist wel vandaar grootte verschil

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

trainingsplan voor vandaag,

10 min warm up crosser
bench
triccep rope pul down
incline fleys

erna lekker cardio

+- 30 min crosser:cool:
 
Volgens mij heb jullie wel een andere latpull staan, als ik kijk naar de trainingen van jou en JW... Of zijn jullie allebei gewoon fokking sterk in latwerk? Want als je de latpull in mijn gym op 65 zet... trek je niet snel 20 reps. Ik heb het nog niemand zien doen. Hij gaat in mijn gym ook maar overigens tot 95.. en zelfs de grotere jongens komen niet aan max gewicht.

Verder wel echt petje af voor je fysiek, al helemaal als natty zijnde. Goede chest man!
 
Volgens mij heb jullie wel een andere latpull staan, als ik kijk naar de trainingen van jou en JW... Of zijn jullie allebei gewoon fokking sterk in latwerk? Want als je de latpull in mijn gym op 65 zet... trek je niet snel 20 reps. Ik heb het nog niemand zien doen. Hij gaat in mijn gym ook maar overigens tot 95.. en zelfs de grotere jongens komen niet aan max gewicht.

Verder wel echt petje af voor je fysiek, al helemaal als natty zijnde. Goede chest man!

Verschillende merken machines met elkaar vergelijken is sowieso onbegonnen werk inderdaad, zegt eigenlijk niks haha,
 
Verschillende merken machines met elkaar vergelijken is sowieso onbegonnen werk inderdaad, zegt eigenlijk niks haha,

Dat is ook lastig, maar ik weet dat jij wel een sterke rug hebt ;) xxx fap fap
 
Back
Naar boven