AndroidHealthClinic

bram contest log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Volgens mij heb jullie wel een andere latpull staan, als ik kijk naar de trainingen van jou en JW... Of zijn jullie allebei gewoon fokking sterk in latwerk? Want als je de latpull in mijn gym op 65 zet... trek je niet snel 20 reps. Ik heb het nog niemand zien doen. Hij gaat in mijn gym ook maar overigens tot 95.. en zelfs de grotere jongens komen niet aan max gewicht.

Verder wel echt petje af voor je fysiek, al helemaal als natty zijnde. Goede chest man!

thnx gaat nu wel goede kant op nu ik weer wat droger ben lijkt het tenminste nog ergens op

latpull weet ik niet train in 3 verschillende sportscholen en overal rond de 60/70 kg 12 reps als max ook alle 3 verschillende merken, maar in Wageningen trek ik bij de een (panata) max blok nog makkelijk weg van 80 kg x 12 dus die zal wel niet helemaal kloppen hahah en bij de ander rond de 70 ook weer maarja aparaten en al die katrollen gewicht telt dan niet echt
 
Ben tot 15 e op vakantie updates zullen erna weer volgen doel is nu om vooral niet aan te komen in vakantie en erna begint de echte prep richting enercup
 
Veel plezier op vakantie!
 
Even een update omdat dat verplicht is per week je. Stats weinig veranderd mischien zelfs wat afgevallen op vakantie veel tonijn kip en eiwit repen eten. Ernaast elke dag meer 1 a 2 keer op en meer zwemmen is ongeveer 500 meter vanaf maandag gaan we knallen zaterdag eerst nog even mijn verjaarsag vieren met een bbq vlees only
 
Ja moet nog 3/5 kg vet verliezen dan zijn we er klaar voor dus word wel ff knallen maar morgen terug van vakantie en dan weer strak schema dus moet goed komen dan zal ik ook weer dagelijks loggen
 
hoeveel % sta je nu?
 
Zal rond de 9% staan maar nu kan ik makelijker cutten meer tijd ervoor geen vakantie enz meer
 
weer even een update, vanaf gister weer voeding schema en training schema strak opgepakt na de vakantie,
gewicht nu 84,5 op 8/9 % dus mag nog een hoop vet af.
gister rug getraind. wel weer ff wennen na tijd niet getraind te hebben en met lag kcal trainen maar uiteindelijk toch 1,5 uur rug bicceps gepompt en erna 15 min cardio

huidig voedingsschema

voeding 1.png
 
moet nog even andere whey kopen en dan ga ik daarvan ook een portie door mijn ontbijt gooien zodat eiwitten wat hoger staan in voeding
 
Zo dicht op je wedstrijd niet trainen en vakantie.. jij durft! Veel succes met het shredden, gaat vast goed komen! heb je al een beetje een idee hoe je het met depleten en laden gaat doen?? Is daar iemand die je erbij helpt?
 
Zo dicht op je wedstrijd niet trainen en vakantie.. jij durft! Veel succes met het shredden, gaat vast goed komen! heb je al een beetje een idee hoe je het met depleten en laden gaat doen?? Is daar iemand die je erbij helpt?

hej ja was er zelf ook niet helemaal blij mee qua planning maar ja had al geboekt en betaald.
op vakantie zelf redelijk netjes gegeten, elke dag rond 200 gram eiwit wel gegeten maar natuurlijk wat meer vet. toch nog 500 gram afgevallen door veel zwemmen enz, was alleen echt een vocht ballon.

voor depleten en laden ga ik hulp van sotiri inschakelen heeft laatst de bodyenfit challange in Tiel gewonnen in de classic klasse

het cutten gaat nu prima eet nu rond 2200 kcal per dag kan 100 kcal in plus of min verschil in zitten.
dit ga ik nu eerst twee weken doen zou rond 1,8 kilo mee moeten afvallen dan zal ik rond de 6/7 % staan vanuit daar even kijken of ik die 2200 kcal vast hou of nog moet aanpassen wil rond de 5 % staan op de wedstrijd betekend dat ik nu nog 3,5 kilo puur aan vet moet verliezen. dus dit is naar mijn mening in 6 weken nog wel haalbaar.
 
Waarom kies je voor 5% en niet voor zo laag mogelijk?

Succes met Prep!
 
ga natuurlijk voor zo laag mogelijk maar 5 % wil ik toch minimaal wel halen, vanuit daar door cutten natuurlijk, maar onder de 5% ga je wel als malle ook spiermassa inleveren. dus dan is het de vraag of de droogheid meer waarde heeft dan de massa. zit nu rond 8/9 en zie al lijnen in mijn benen en strepen op de schouder, dus even kijken hoe ik eruit zie rond de 5 % en daarnast is nu tot 3 % helaas niet meer haalbaar in deze korte tijd.
 
Ik zou altijd droogheid/hardheid/separatie verkiezen boven massa.

Er zullen altijd lui zijn met meer massa als jou.

Altijd.

Elke wedstrijd die je doet.

Als je zorgt dat je knetterhard staat levert dat meer waardering op bij jury als minder hard met meer massa.

Mijn mening dan :)
 
op het moment 2200 kcal per dag,
kan goed merken dat mijn energie stuk minder is slaap gelukkig wel stuk beter omdat ik nu s avonds echt moe ben.
gewicht nu 83/84 8 %

gister rug training gedaan in combinatie met cardio pff zwaar trainen

30 min arc trainer (soort crosser maar dan zwaarder) 420 kcal

stif deadlift
60 x 12
80 x 12
100 x 12
100 x 12
100 x 12
60 x 12 drop set (burn)

pull ups 2 x 8

t bar row
25 x 12
35 x 12
35 x 12

seated row 1 arm
25 x 12
30 x 12
35 x 12
35 x 12

dumbell curl

12 x 12
12 x 12
12 x 12

straigt arm pull down
25 x 12
32 x 12
38 x 12
38 x 12

preacher curl
30 x 12
30 x 12
30 x 12
35 x 10 + 2 negatief burn

Erna ff flexen in de kleedkamer
foto's met timer gemaakt om me mobiel dus niet echt goede kwaliteit maar geeft een idee van de shape van nu

20150824_160023.jpg


20150824_155811.jpg


20150824_155642.jpg
 
Gaat goed man.

Hoop dat je nog wel poseer lessen neemt of meer oefent want je laat jezelf niet op zijn voordeligst zien ;)

Hoezo doe je na bicep oef nog een rug oef?
 
netjes hoor! en weer geen benen pic :P
 
Gaat goed man.

Hoop dat je nog wel poseer lessen neemt of meer oefent want je laat jezelf niet op zijn voordeligst zien ;)

Hoezo doe je na bicep oef nog een rug oef?

ja poseren zoiezo les in nemen haha dit ziet er niet echt goed uit nog weet ik, ga vanaf volgende week 1 x in de week poseren oefenen ook voor mijn routine moet ik nog kijken hoe ik dat ga doen en welke muziek dus suggesties zijn welkom

en wou de rug oefening er voor doen maar was bezet dus vast biceps gedaan wachten heb ik een hekel aan

---------- Toegevoegd om 08:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:26 ----------

netjes hoor! en weer geen benen pic :P

hahah ja klopt maar benen ga ik echt faal op helaas zijn echt onder ontwikkeld helaas, maar kon ook geen pics van maken viel de telefoon om hahah dus kon alleen zo ff snel

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------

ben ook nog op zoek naar een poseer slip dus als iemand nog suggesties heeft, woon zelf in nijmegen dus helemaal naar den haag ervoor vind ik zo ver

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

net contact gehad over poseer lessen volgende week woensdag heb ik poseer les, helaas wel achter gekomen dat ik toch achter lig op schema moet toch snel vet gaat gaan verliezen nu wil ik droog genoeg verschijnen, dus maar een optie en dat is meer cardio:headbang:

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

Naar weken van twijfelen vandaag toch besluit genomen,:mad:

naarmate ik bezig was met mijn cut en progressie te zien, zag ik een steeds groter verschil tussen mijn bovenlichaam en mijn benen ontstaan, daarnaast meer verdiept in de concurrentie enz en helaas tot de conclusie gekomen dat ik echt nog niet klaar ben om tussen de -80 categorie te gaan staan,

Vandaar dat ik toch de keuze heb gemaakt vandaag om MAP te gaan doen 1,81 cm
Zal hier helaas ook geen hoge ogen gooien, omdat ik een rot kop heb :D
maar hier al ik qua fysiek in ieder geval beter tussen staan.

Na de wedstrijd ga ik eerst weer minimaal 1 jaar bouwen zodat de benen beter bij trekken en dan pas weer kijken naar een wedstrijd in de bodybuilding categorie.
 
Back
Naar boven