XXL Nutrition

bram contest log

Bezoekers in dit topic

Hoeveel mag je in map wegen dan?

Onbeperkt?
 
Hoeveel mag je in map wegen dan?

Onbeperkt?

mag wegen wat je wilt en gaat het meer om atletische uitstraling, daarnaast heb je shorts aan dus zie je geen bovenbenen wat voor mij eigenlijk de voornaamste reden is geweest omdat deze toch te ver achter lopen
 
Hee een USC member aan je video's te zien.
Succes!
 
MAP is op zich wel een mooie klasse om te starten denk ik. Maar beoordelingscriteria lijken nogal willekeurig.
 
MAP zou ik zelf nooit aan gaan beginnen. Zou dan eerder direct na de forum contest gaan bouwen en zeker 2x per week je benen hard aanpakken om die bij te trekken. Zeker als je al zegt dat je eigenlijk al wat achter loopt.
 
MAP zou ik zelf nooit aan gaan beginnen. Zou dan eerder direct na de forum contest gaan bouwen en zeker 2x per week je benen hard aanpakken om die bij te trekken. Zeker als je al zegt dat je eigenlijk al wat achter loopt.


snap wat je zegt alleen heb me al ingeschreven en betalingen enz gedaan. dus ga gewoon de wedstrijd prep door zetten kijken hoe ik erbij sta maar dan een andere klasse mee doen. zo kom ik er wel achter hoe droog en hard ik er nu bij zou staan als ik volledig cut en kan ik nog duidelijke mijn zwakke punten aan wijzen en gaan verbeteren, wat voornamelijk de benen zal zijn
 
weer een keer een update, op het moment erg druk,
net een nieuwe baan, gelukkig wel in de sportschool dus dat scheelt, werk nu 45 uur per week en ernaast nog 10 uur probeer ik te trainen dus week zit erg vol, merk wel dat dit goed is voor mijn vet% deze gaat nu eindelijk de goede kant op zit nu rond de 7 % en strepen op de buik zijn nu al redelijk zichtbaar gewicht nu rond de 83 kg, vanavond weer een meting dan weet ik iets beter hoe het er nu voor staat, dieet begint nu te wennen, dus ook wat beter vol te houden nu,
 
Nice..! 7% zit je nu wel goed met de tijd die er nog is... krijgen we nog een voorproefje?
 
Vanavond even pic maken als beetje wilt lukken
 
gister lekkere rug en bicceps training,
had weer een keer goed energie deze week weer een kracht week dus 5-8 reps, alle oefeningen. :D
even wat Progress piccs, zit nog echt heel vol met vocht goed te zien op de foto dus definitie is nu nog lang niet optimaal

gewicht +-83
vet % 7-7,5 (moet toch echt nog ff omlaag gaan deze weken:mad:

20150902_063228.jpg


20150827_210851.jpg


20150827_210649.jpg
 
foto's van de rug zijn mijn 5 pixel camera gemaakt kwaliteit is echt om te janken hahah, die van front is erna thuis gemaakt iets betere definitie
 
Gaat goed qua vp man.

Lekker doorgaan en dan zakt ie nog wel flink de laatste weken ;)
 
gaat lekker, je komt echt wel hard te staan hoor :) goed bezig!

bovenlichaam is ook prima voor map!
 
gaat lekker, je komt echt wel hard te staan hoor :) goed bezig! bovenlichaam is ook prima voor map!

thnx gaat nu wel goede kant op maar toch nog veel te doen in maar paar weken tijd dus ff stug door cutten.

---------- Toegevoegd om 08:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:54 ----------

gister lekker borst triceps gedaan

bench

60 x 8
80 x 8
90 x 8
100 x 8
110 x 5
120 x 1
130 x 2 ( laatste met hulp van spoter)
dropset 80 x15 burn:fire:

incline dp
20 x 8
30 x 8
36 x 8
30 x 8 ( onderin pauze 1 tel erna pres)

incline flys
8 x 8 puur techniek en stretch 2 sets
20 x 8 net iets te zwaar
18 x 8
18 x 8

cable fly
4 sets x 8 reps 45 kg (veel katrollen aan apparaat dus gewicht zegt niks)

tricep ropepul down (andere pulley dan fly)
28 x 8
30 x 8
35 x 8
35 x 8

tricep bar pulldown
30 x 8
35 x 8
35 x 8
30 x 8 17 x 9 dropset

erna nog wat seated dips bodyweight 3 x 20 reps

uiteindelijk uur en 20 min ongeveer getraind lekker tempo en kracht voelde prima
 
weer even een update,

Merk nu goed dat ik droger kom te staan, maar merk nu ook wel echt dat ik overdag minder energie en sloom wordt.
liep eerst altijd in t shirt enz, nu truien aan omdat ik het bijna continu koud heb, dit zal niet echt goed zijn gok ik zo iemand een idee wat het kan zijn ? vet isoleert natuurlijk maar sta nu rond 7 % dus weet niet of het daar al aan kan liggen nu ?
 
Hoe minder reserves, hoe eerder koud, hoe eerder ziek, hoe eerder moe enzovoort.

Zombie modus komt er nog aan :D
 
Hoe minder reserves, hoe eerder koud, hoe eerder ziek, hoe eerder moe enzovoort.

Zombie modus komt er nog aan :D

ja daar zie ik wel tegen op haha,
met mijn werk in sportschool kan zombie modes niet echt word kilo's cafeïne kopen denk ik
 
ff doorpakken nog bro! bulken mag straks weer
 
Back
Naar boven