Fitness Seller

Gestopt Bram2121 Contest Log!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bram2121

Cool Novice
Lid geworden
12 mrt 2012
Berichten
219
Waardering
77
Lengte
1m76
Massa
83kg
Vetpercentage
18%
Goedemiddag beste lezers!

Ik ben Bram, 21 jaar oud (bijna 22) en kom uit Valkenswaard. Ik heb besloten om ook deel te nemen aan deze contest. Sommige mensen kennen mij al aangezien ik ook een logje heb in de vetverliessectie. Vroeger was ik heel stevig/zwaar.. 116 kg op mijn zwaarst. Na een paar jaar hard trainen en veel bezig te zijn met voeding heb ik aardig wat vet verloren. Mijn huidige stats:
Lengte: 1,76
Gewicht: 83,0 kg.
VP: +/-20%

Ik doe aan deze contest mee omdat het me veel motivatie geeft. Daarnaast besef ik goed dat ik begin september nog niet in mijn beste shape mee. Ik doe puur mee omdat ik wil kijken hoeveel ik in ongeveer 10 weken kan bereiken! Heb zojuist (10 juli) actuele foto's bijgevoegd. om een beeld te geven van mijn huidige fysiek (let niet op poses).

Voedingsschema
Opstaan:
Hele citroen + 400mg caffeine + groene thee extract + vitamine C 1000mg

M1
100gr kipfilet + eetl cocosolie + eetl lijnzaadolie + groene groente

M2
100gr kipfilet + eetl lijnzaadolie + groen groente

M3
125gr zalm in beetje cocosolie + groene groente

M4
130gr basmati/zilvervliesrijst + groente mix + 100g koolvis of panga + 3 ei eiwitten + multivitamine

M5
125gr biefstuk + eetl lijnzaadolie + broccoli

M6 (pre sleep)
125gr biefstuk + eetl lijnzaadolie + vitamince C 1000mg

Trainingen zal ik zo veel mogelijk blijven loggen om jullie op de hoogte te houden! Train 6x per week.

Groeten,

Bram!

2015-07-09 14.25.23.jpg


2015-07-09 14.26.04.jpg


2015-07-09 14.26.34.jpg


2015-07-09 14.26.56.jpg


2015-07-09 14.27.06.jpg


2015-07-09 14.27.14.jpg


2015-07-09 14.29.38.jpg


Quads.jpg


Side.jpg
 
Laatst bewerkt:
Succes man! 20% dat lijkt me sterk hoor.
 
succes man.
 
Flinke armen man! :eek:
 
In en succes!
Inderdaad flinke guns man.
 
dank jullie wel allemaal! We gaan er voor!:)

Training:

Legs
10 min hellinglopen (hartslag verhogen)

5 sets squats 20 herhalingen gevolgd door lunges 12-15 herhalingen
4 sets one leg leg press gevolgd door leg extension
5 sets calf raises

15 min uitfietsen.

Squats nog even in smith machine gedaan.. afgelopen zaterdag een kennedymars gelopen (83 km wandelen), dus blaren zaten nog op de voeten, en had nog wat last van mijn rug :).
 
Waarom zoveel reps squatten en supersetten met lunges?
 
In! flinke armen man!
 
Succes! Sowieso al een zeer knap resultaat, 33 kg kwijt.
Waarom eet je eigenlijk een hele citroen in de ochtend? Kan me namelijk niet voorstellen dat iemand dat voor z'n plezier eet (wel jaloers op je 250 g biefstuk though).
 
denk wel wat lager dan 20% maar al zeer knappe prestatie en flinke gunz succes man
 
Waarom zoveel reps squatten en supersetten met lunges?

Sinds begin deze week trainingsschema aangepast, doel van nieuwe trainingsschema is vooral even om hartslag omhoog te krijgen en lichaam een nieuwe ''boost'' te geven.

Succes! Sowieso al een zeer knap resultaat, 33 kg kwijt.
Waarom eet je eigenlijk een hele citroen in de ochtend? Kan me namelijk niet voorstellen dat iemand dat voor z'n plezier eet (wel jaloers op je 250 g biefstuk though).

Citroen knijp ik uit in wat water en dit drink ik op, om afvalstoffen uit het lichaam te krijgen.. Enja, sommige mensen geloven erin en sommige mensen geloven er niet in. Ik pak meestal citroen + supps na het opstaan en dan uur stevig doorwandelen met de hond op lege maag.

denk wel wat lager dan 20% maar al zeer knappe prestatie en flinke gunz succes man
Dankje! Elektronische meting gaf 23% aan, 3-puntsmeting gaf 21% aan.. Heb nog flink wat buikvet. Momenteel ben ik niet zoveel bezig met metingen/percentages omdat ik nog veel te veel vet heb. Ik kijk puur naar de spiegel :).
 
Succes Bram !

Omdat jij je ingeschreven hebt, heb ik dat ook maar gedaan...
 
Foto's geupload van huidige fysiek. Let's burn the fat!
 
Wat al gezegd is, denk dat je op de 17.5-19% max zit. Maargoed ga niet discussieren met een weegschaal :D veel succes! wat is je doel?
 
Wat al gezegd is, denk dat je op de 17.5-19% max zit. Maargoed ga niet discussieren met een weegschaal :D veel succes! wat is je doel?

Ja, ik denk zelf ook dat het wel iets lager is. Doel is om naar de 8-10% vet te gaan, kijken hoe ik er dan bij sta. Verwacht niet dat dit in 10 weken gaat lukken maar ik ga gewoon mijn best doen om er zo dicht mogelijk bij in de buurt te komen!

Daarna wil ik kijken hoeveel massa er over is gebleven en dan wil ik gaan kijken of ik een keer mee ga/wil doen aan een wedstrijd. Vroeger was ik heeeel zwaar en nu zou ik ook wel eens naar het anderste uiterste willen (puur voor mezelf). Ik ga gewoon mijn best doen en zie wel of het lukt! Als ik ooit het podium op zou gaan is het puur voor mezelf :).
 
Vakantie is inmiddels ook geboekt, van 27 juli tot 3 augustus!
 
Zeker goede armen man.

Dit is echt geen 23%
 
Voeding gaat lekker! Vandaag Fat Gripz binnen gekomen omdat nog wat stevigere armen te kweken^^.

Heb besloten om niet elke training te gaan loggen, simpelweg omdat dit voor mij teveel tijd kost. Uiteraard plaats ik wel om de zoveel tijd updatepics! Zondag is cheatmealtime: Pot B en J + 2 afbakbroodjes en wat snoep!

Gewicht momenteel rond de 82,5,

DBB.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven