MuscleMeat

Gestopt Bram2121 Contest Log!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zieke armen man. Is die biceps peak nou zo mooi van zichzelf of omdat je hem een beetje tegen je borst aanduwt?
 
Zieke armen man. Is die biceps peak nou zo mooi van zichzelf of omdat je hem een beetje tegen je borst aanduwt?

Durf ik niet te zeggen, was paar dagen geleden.. In ieder geval niet opzettelijk tegen mijn borst aangeduwd. Kan niet voorstellen dat ik 'm tegen mijn borst aan heb geduwd (als ik naar de positie van mijn andere hand kijk)
 
Ochtendcardio zit er weer op, een uur stevig doorgewandeld (met de hond).

Ochtendcardio ging laatste week wat moeizaam omdat 1,5 week een kennedymars heb gelopen (80 km wandelen). Vanaf afgelopen weekend heb ik ochtendcardio weer opgepakt. Gewicht blijft nog een beetje hetzelfde, als ik de afgelopen 3-4 weken evalueer merk ik wel degelijk dat ik wat droger word.

Gisteren ook naar de fysio geweest.. loop al 5 jaar met een nekblessure waar ik niet vanaf kom (continu het gevoel alsof ik mijn nek moet kraken doordat er veel spanning op mijn linkertrap staat.. als ik 'm dan kraak is het even ontspannen maar erna voelt het weer alsof een tuinslag wordt dichtgeknepen). Gisteren o.a. deadlift gedaan:

Deadlift
20 x 60
15 x 90
15 x 105
12 x 120
10 x 132,5
8 x 140

Ging redelijk lekker! Volgende keer verzwaren, heb het gevoel dat er meer op kan.. Echter moet ik wel oppassen met mijn nekblessure.

Voeding gaat goed, alleen moet ik opletten dat ik niet ga snaaien.. ik ken mezelf en dat is mijn zwakke punt (plakje kaas, plakje ontbijtspek..).

Vanavond zijn de beentjes (supersets) aan de beurt.
 
Zoveel volume op die deadlift... Sickening
 
15 reppers op deadlifts :eek:
Cardio workout done :p
 
15 reppers op deadlifts :eek:
Cardio workout done :p

Hell yeah! Hartslag was iig goed hoog! Zit expres ook op wat meer reps vanwege mijn nek :).
 
Vandaag de beentjes, eigenlijk ging het zwaar ^&%&%(^(. Voelde al vrij snel mijn rechterknie.. daar heb ik echt al lang geen last meer van gehad. Voeding gaat ook goed, hou me er goed aan.. vanmiddag een bbq gehad, maar ervoor gezorgd dat het binnen de macro's blijft. Desondanks blijft het gewicht nog steeds hetzelfde.. keek vanavond in de spiegel en vond me opnieuw droger lijken. Ga je op die weegschaal staan geeft ie alsnog 82,8 aan.. vrij frustrerend. Ondanks dat ik weet dat ik daar niet zoveel op moet letten is het toch rot :). Heb wel het gevoel dat gewicht binnenkort ineens flink dropt. We kijken het nog even 2 weken aan (dan vakantie).
 
Gisteren twee trainingen afgewerkt, en even elektronisch vetpercentage gemeten.. t.o.v. van een maand geleden 0,8 kg erbij, 0,7% vet eraf en 0,4% spiermassa erbij.. Uiteraard is deze meting ontzettend onnauwkeurig (ondanks dat ik 3 keer heb gemeten en 't gemiddelde heb gepakt). Vanaf volgende week gaan we trainingen wat anders aanpakken, want het gaat te langzaam en het lichaam heeft volgensmij even een nieuwe 'boost' nodig. Cardio 's morgens wordt verlaagd van 60 min naar 45 min en 's avonds voor de laatste maaltijd wordt er nog 45 min cardio bij gezet (stevig doorwandelen).
 
Gewicht nog steeds stabiel^^, vandaag mijn verjaardag! Voedingsschema laat ik vandaag een beetje links liggen. Vanmorgen weer een uur stevig doorgewandeld en vanmiddag met een mede-jarige de rug aanpakken!
 
waarom meet je elektronisch?

Mooie reps op dl
 
waarom meet je elektronisch?

Mooie reps op dl

Vind vetpercentage niet zo belangrijk op dit moment.. weet dat ik nog vrij hoog zit. Ik meet nu elektronisch om een indicatie te krijgen. Als ik dadelijk wat droger wordt ga ik uiteraard wel meten met behulp van een 3 of 5 punts meting. Voor nu kijk ik vooral naar de spiegel.
 
Gisteren op mijn verjaardag veeeel te veel gegeten ^^, vandaag een loow carb dagje en morgen gewoon weer volgens schema. Daarnaast vandaag wat extra cardio! Gisteren o.a. nog 1 rm deadlift gedaan:

Deadlift
20x60
10x100
5 x 140
2 x 180
1 x 192,5 Faaaal
1 x 192,5 DONE!
 
nice DL's, dat haal ik nooit :)
 
nice DL's, dat haal ik nooit :)

Danku :)

BW: 83,3 vanmorgen.

Vanaf vandaag nieuwe aanpak, wat meer cardio.. 45 min 's morgens en 45 min 's avonds. Gisteravond ook wat cardio gedaan, erna even snel wat simpele foto's gemaakt. Ik voeg ze voor de geinteresseerde toe :). Komende maandag op vakantie, nog even een weekje gas erop! Vandaag biceps + triceps.

2015-07-19 21.44.55.jpg


2015-07-19 21.46.05.jpg


2015-07-19 21.46.10.jpg


2015-07-19 21.46.44.jpg
 
Laatst bewerkt:
nette guns man ;) in
 
goeie biceps peak mayne. En deadlifts gaan lekker (y)
 
Zeker goede guns.
 
Dat is weer eens even geleden! Ik ben op vakantie geweest, vandaar.. Heb 8 dagen genoten in een all-inclusive hotel in turkije.. Daar veel gesport echter, toch een gewichtstoename van 3,5 kg.. Daar baal ik wel hard van. Ik verwacht echter dat dit de komende dagen wel af zal nemen.. Gewicht momenteel ligt rond de 86,5 kg.
 
welcome back
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven