AndroidHealthClinic

Gestopt Bram2121 Contest Log!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is weer eens even geleden! Ik ben op vakantie geweest, vandaar.. Heb 8 dagen genoten in een all-inclusive hotel in turkije.. Daar veel gesport echter, toch een gewichtstoename van 3,5 kg.. Daar baal ik wel hard van. Ik verwacht echter dat dit de komende dagen wel af zal nemen.. Gewicht momenteel ligt rond de 86,5 kg.

sowieso hoop vocht ook man, is dr zo weer af.
 

Gewicht momenteel op 85.0, zat na mijn vakantoe op 88,5 's morgens (waar ik niks van snapte..). Toen één week lang ongeveer op dit gewicht gebleven.. toen vond ik het nog gekker^^ Maar laatste 4 dagen echter 3,5 kg gedropt, dus hield sws flink wat vocht af. Komende tijd weer even goed eten, gebruik nu IIFYM als uitgangspunt (2000-2200) kcal. Trainingen gaan ontzettend goed, alleen sommige dagen veel last van mijn linkertrap (voel ik de gehele dag door trekken.., en dan 'kraak' ik mijn nek een keer en dan is het weer even over..., ontzettend vermoeiend).
 
Gewicht momenteel op 85.0, zat na mijn vakantoe op 88,5 's morgens (waar ik niks van snapte..). Toen één week lang ongeveer op dit gewicht gebleven.. toen vond ik het nog gekker^^ Maar laatste 4 dagen echter 3,5 kg gedropt, dus hield sws flink wat vocht af. Komende tijd weer even goed eten, gebruik nu IIFYM als uitgangspunt (2000-2200) kcal. Trainingen gaan ontzettend goed, alleen sommige dagen veel last van mijn linkertrap (voel ik de gehele dag door trekken.., en dan 'kraak' ik mijn nek een keer en dan is het weer even over..., ontzettend vermoeiend).

Keer naar de fysio?
 
Keer naar de fysio?

Loop ik momenteel weer, mijn 3e al.. is echt rampblessure..

Ben al geweest bij:
3 fysiotherapeuten
Ceaser-therapie
2 manueel therapeuten
2 chiropractor
1 orthopeed
1 sportfysio
2 deep-tissue behandelaren..

kword er echt radeloos van.. ontzettend frustrerend.

Voor de liefhebbers:
Ik heb instagram aangemaakt waar ik regelmatig maaltijden/PR's/etc ga uploaden. Ik ga er de komende maanden nog harder tegenaan en als jullie interesse hebben kunnen jullie me volgen (zou leuk zijn!).

https://instagram.com/bram.schellens/
 
Gewicht 84,6 vanmorgen, vandaag ontzettend slechte dag met mijn nek/rug. Schoot 'r tijdens military press in (stijve nek). Stijve nek zal wel over gaan, maar die trekkende linkertrap blijft nog steeds.. denk dat ik maar opnieuw naar 't ziekenhuis ga.. kijken wat de opties nog zijn.
 
Misschien zoals jullie al hadden verwacht trek ik me terug uit de wedstrijd. Laatste tijd ontzettend veel last van trapezius, laatste 2 fysio's tegelijk naar gekeken. Hoewel ik het bijna niet durf te geloven gaat het de afgelopen 3 dagen ontzettend goed (voor het eerst in 5 jaar). Gewicht nog steeds rond de 85, echter sta ik er wel veel beter bij dan 1,5-2 maanden geleden op 84. Komen in sportschool geregeld mensen naar me toe die zeggen, je buikje is verdwenen (wat nog lang niet is^^). Komende 3,5 maand ga ik er 100% tegen aan en hoop in 2016 mijn eerste wedstrijd te gaan draaien.

Ik blijf af en toe loggen in mijn eigen logje in de vetverlies sectie.
 
Dat is vervelend man.

Maar gezondheid gaat voor.

Sterkte.
 
Hè balen man. Wel top dat je er dan alsnog beter bij staat dan 1,5-2 maand geleden! Succes de komende maanden en wat voor wedstrijd wil je gaan draaien in 2016?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven