MuscleMeat

Branch Warren 7wks out! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Buff is ie zeker, maar pleasing fysique....nee
 
ziet er al heel goed uit ,prachtig, wat jammer toch van zijn onderarmen.Blijkbaar is dat genetisch bepaald anders had hij ze toch allang bijgetrokken neem ik aan
 
Laatst bewerkt:
Hij gaat weer knalhard komen, maar of het genoeg is, nee.
 
wwarom niet,verklaar je nader.
Omdat het plaatje niet compleet genoeg is, en er gewoon simpelweg te sterke concurrentie is. Denk aan Jay, Phil, Kai(?). Als z'n upperbody net zo zou zijn als z'n lower dan...
 
Omdat het plaatje niet compleet genoeg is, en er gewoon simpelweg te sterke concurrentie is. Denk aan Jay, Phil, Kai(?). Als z'n upperbody net zo zou zijn als z'n lower dan...

niet compleet genoeg?en te sterke concurentie ?
Wat is dat nu voor onzin ,hij kan gemakkelijk met de rest mee,weet je nog dat hij tweede is geweest,net achte Jay ??Remember?

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 20:30 ----------

enige zwakke punt bij branch zijn de onderarmen.Met de benen wint hij zowiezo van iedereen.Moet je mij toch s zeggen wat er niet compleet aan branch is......
 
Laatst bewerkt:
niet compleet genoeg?en te sterke concurentie ?
Wat is dat nu voor onzin ,hij kan gemakkelijk met de rest mee,weet je nog dat hij tweede is geweest,net achte Jay ??Remember?
Het was niet 'net' achter Jay. Branch kan alleen winnen als hij as usual kneiterhard komt en de rest niet, deal with it.

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 20:31 ----------

niet compleet genoeg?en te sterke concurentie ?
Wat is dat nu voor onzin ,hij kan gemakkelijk met de rest mee,weet je nog dat hij tweede is geweest,net achte Jay ??Remember?

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 20:30 ----------

enige zwakke punt bij branch zijn de onderarmen.Met de benen wint hij zowiezo van iedereen.Moet je mij toch s zeggen wat er niet compleet aan branch is......

Bovenarmen zijn ook niet je van het. Rug is het ook niet helemaal. Met LB wint hij van veel ja, moet maar zien of hij van kai wint met LB.
 
Het was niet 'net' achter Jay. Branch kan alleen winnen als hij as usual kneiterhard komt en de rest niet, deal with it.

hoezo niet "net" ? Hij was tweede .En als er iemand hard op t podium komt te staan dan is het branch wel ;daar hoef je niet aan te twijfelen.
 
hoezo niet "net" ? Hij was tweede .En als er iemand hard op t podium komt te staan dan is het branch wel ;daar hoef je niet aan te twijfelen.
Waar staat dat ik daar aan twijfel dan? Hij komt altijd kneiterhard... En het was niet net want Jay blies iedereen van het podium af dat jaar.
 
Waar staat dat ik daar aan twijfel dan? Hij komt altijd kneiterhard... En het was niet net want Jay blies iedereen van het podium af dat jaar.

je zei wel in je eerste post dat hij zeker geen mr.O zal worden .
 
je zei wel in je eerste post dat hij zeker geen mr.O zal worden .
Dat zeg ik nog steeds, mits de concurrentie niet 'off' op het podium komt te staan.
 
ok,we zullen wel zien .Ookal staat de concurentie op scherp opde dag zelf,waar ik niet aan twijfel ,dan nog zal hij de Top 3 gaan halen .Mark my words .

Ik hoop dat hij hem pakt maar wss zal het Phil of Jay gaan worden en dan Branch .
 
Top 3 telt niet, het gaat om de nummer uno. Ben het wel met je eens, plaatsen 1 tot en met 4 zullen tussen jay/phil/kai/branch gaan denk ik.
 
Ik dacht branch niet meedeed omdat zen vrouw zwanger is.

Ene Branch wint echt niet van jay met zen quads mafkezen niemand heeft zulke stampers als cutler.
 
nee zijn vrouw doet niet mee
 
Branch is een volksheld, hij heeft niet de mooiste fysiek, mist teveel op zijn armen en zijn rug lijkt altijd wat sponzig, daarentegen zijn zijn benen buitenaards en is hij altijd heel vasculair, echt droog vind ik hem niet eens eigenlijk, hij mist die diepe seperatie die bijvoorbeeld een Phil vele malen meer heeft.
Maar Branch is een karakter op dat podium en hij zal heus wel hoog eindigen, want het is natuurlijk een topper, maar je mag uiteraard kritisch zijn vind ik over zijn fysiek.
 
Bruut van mij mag hij hem gerust winnen.
Jay is ook te verslaan, zie 2008, maar zal niet het geval zijn denk als ik zen filmpjes bekijk van 8 wks out.
 
Back
Naar boven