MuscleMeat

Branch Warren 7wks out! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niet een 'mooi' fysiek imo maar wat een massa heeft hij gepakt laatste jaren, hoop dat z'n conditioning net zo goed komt als @ de Arnold
 
Gruwelijke massa.
Als rug net zo krijgt als zijn hams....
Zowiezo top 4
 
Vind het niks vergeleken met jay ofso. Branch mist egt iets. Ook ziet hij er hier op de fotos nog berst vochtig uit dus meer definitie kan nog wel verschil gaan maken. Maar met die onder armen zal hij nooit mister o worden period.
 
Nog teveel vocht om iets te zeggen over zijn shape op mr. Olympia.
 
Hij is groot en sterk ,maar heeft in mijn ogen geen kloppende mooie fysiek, waarbij alles precies klopt.
 
ok,we zullen wel zien .Ookal staat de concurentie op scherp opde dag zelf,waar ik niet aan twijfel ,dan nog zal hij de Top 3 gaan halen .Mark my words .

Ik hoop dat hij hem pakt maar wss zal het Phil of Jay gaan worden en dan Branch .

Haha een branch warren fan.. branch mister O ??? haha never in his life;) wat denk je zelf hahah
 
wat een massa beest, maar niet echt pleasing fyiek.
 
Zijn buik is wel redelijk plat op deze pics!
 
Haha een branch warren fan.. branch mister O ??? haha never in his life;) wat denk je zelf hahah

Als iemand achtereen 2e en 3e wordt kan hij ook 1e worden.
 
Nee zie ik niet gebeuren, branch word geen mr.O.
 
Vind zijn fysiek echt niet top. Rug is net een spons en over de voorkant ben ik ook niet echt onder de indruk (in vergelijking dan met andere pro's). Benen zien er wel goed uit
 
Vind het niks vergeleken met jay ofso. Branch mist egt iets. Ook ziet hij er hier op de fotos nog berst vochtig uit dus meer definitie kan nog wel verschil gaan maken. Maar met die onder armen zal hij nooit mister o worden period.

daar zullen ze hem niet op afrekenen , hij heeft tenminste geen gut gelijk de meeste anderen.

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 12:48 ----------

Haha een branch warren fan.. branch mister O ??? haha never in his life;) wat denk je zelf hahah

we zullen zien, zeg nooit "nooit".Hij verdient het zowiezo het meeste als het aankomt op pure dedicatie.
Er is niemand die zo hard ervoor traint als Branch.
Veel mensen gunnen het hem ook .

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 12:49 ----------

Als iemand achtereen 2e en 3e wordt kan hij ook 1e worden.

tuurlijk, de haat tov Branch is weer enorm hier :thumbdown:
 
Boforli, heb je ook nude pics van branch op je kamer hangen?
 
Vind zijn fysiek echt niet top. Rug is net een spons en over de voorkant ben ik ook niet echt onder de indruk (in vergelijking dan met andere pro's). Benen zien er wel goed uit

niet onder de indruk tov de andere pro's ?

2d7snck.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]





nu nog niet ? :D
 
lol @ branch ze armen tov Jay.
 
Hardest working? Wat een bull shit. Hij traint misschien ruiger omdat ie meer gooit, abnormaal snel traint en zware gewichten gebruikt.
Yates is zelfs fan van hem, echter traint hij compleet anders en om nu te zeggen dat Yates als een pussy trainde vind ik wat overdreven:D
 
Back
Naar boven