Fitness Seller

Branch Warren guestposing

Bezoekers in dit topic

Ben is dan ook wel een gutmonster maar ziet er toch beter uit op sommige poses. Warren niet eens top 12 op de olympia
 
Op rug en benen ownt ie die andere gast iig. Maar de MM vind ik dan weer minder.

Ben het met de TS eens dat dit geen O materiaal is. Verhoudingen zijn simpelweg niet mooi.
 
Ik vind het dus echt niet mooi. Ik hoop dat Kevin Levrone ooit weer op terugkomt voor de Olympia.
Dat is pas een fysiek, en staat enorm in contrast met deze twee ballonnen... Go get 'm all Kevin! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nu post je ook een foto waarbij iemand in wedstrijdshape is:D
 
ziet er niet uit wat en verschil van symmetrie van phil heath
 
Ik vind het dus echt niet mooi. Ik hoop dat Kevin Levrone ooit weer op terugkomt voor de Olympia.
Dat is pas een fysiek, en staat enorm in contrast met deze twee ballonnen... Go get 'm all Kevin! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yep zoals kevin hoort het imo gewoon shredded to the max en toch nog flinke massa!!, maar massa mooi in balans
 
Zet er een paar puntoren op en het is af..
 
Nu post je ook een foto waarbij iemand in wedstrijdshape is:D

Weet ik, maar ik vind die foto zo mooi! Het is gewoon pure kunst, de ongekroonde Mr. Olympia die meerdere keren is beroofd van een Sandow.

Kevin was de perfecte bodybuilder! :D
 
Laatst bewerkt:
Dat word hem niet, heath staat er nu veeeeeeel beter bij.
 
branch is zowieso al lang afgeschreven om olympia te winnen en die andere gast naast hem wie het ook mag zijn heeft nog een lange weg te gaan.
 
Hoe kan het eigenlijk dat hij er zo veel minder goed uitziet dan bv. phil, komt dat door de aanleg of de troep die ze erin spuiten?
 
Branch warren gaat niet ver komen bij de mrO.
Sowieso geen top 10 voor hm.
Vergelijk z'n fysiek maar eens met Kai greene, Phil Heath, Jay etc...
 
Branch warren gaat niet ver komen bij de mrO.
Sowieso geen top 10 voor hm.
Vergelijk z'n fysiek maar eens met Kai greene, Phil Heath, Jay etc...

Ik moet je gelijk geven, Geen definitie geen proportie, gewoon een homp beef wat op die man zijn frame zit. Vindt het totaal geen mooie bodybuilder :(, ze trainingen zijn wel tof :)

@ Burgtie, denk dat het een combinatie van dingen moet zijn. En zeer zeker ook een stukje aanleg imo
 
hij heeft nog tijd
 
Als de wedstrijd er is, is Branch gewoon weer keihard. En scoort waarschijnlijk ook gewoon top 8.
 
die ben heeft een ed van amsterdam achtig fysiek vind ik
 
Back
Naar boven