AndroidHealthClinic

Branch Warren Trains Legs: 5 Weeks Out from the Olympia 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als hij leg extensions doet dan plooit hij zijn knieen tog niet en als die leg press doet ist ook maar zwak. halve reps da was bij coleman nie zelfs niet met zijn 1100 kg der op


Stats: M 27j 1m83 84kg 15%

Versus

Mr+Olymmpia+2009+Branch+warren.jpg



CASE CLOSED
 
Ja joh, vertel branch ff hoe hij z'n benen moet trainen, die draaien natuurlijk op niks.

+ 1000x 1 idd

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 12:02 ----------

:)

het is wel zo dat als hij zo van die rare halve rommetjes blijft maken dat ie nooit de Olympia gaat winnen hoor :)

de olympia winnen gaat hij sowieso nooit doen, hij staat altijd bruut scherp en heeft ongelooflijke benen maar qua bovenlichaam komt hij genetisch gewoon tekort op Heath, Cutler, Green, Jackson ook imo..
 
:)

het is wel zo dat als hij zo van die rare halve rommetjes blijft maken dat ie nooit de Olympia gaat winnen hoor :)


daarom heb jij em ook niet gewonnen zeker?:D
 
maar nu helemaal niet door die gekke stomme halve en kwart rommetjes, snap het niet hoor, hij zou gewoon eens echt moeten gaan trainen.
Als ik hem straks zie in Amerika ga ik het effe voordoen.

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 12:07 ----------

daarom heb jij em ook niet gewonnen zeker?:D

Bij mij ligt het anders he?Ik ben lui, en dan echt hondslui, ik viel nog in slaap op de parkeerplaats bij de sportschool en werd vervolgens 3 uur later wakker omdat de sportschooleigenaar naar huis ging en me auto zag staan.
Ook vond ik het idee van 4 keer trainen per week niet ideaal voor me, ik trainde graag op gevoel, mijn gevoel gaf vaak aan dat ik beter bij de BK langs kon gaan dan bij de sportschool. :)
 
en dan schreeuwen LIGHTWEIGHT BABY

Hij zal vast wel bang voor je worden;)
 
LICHT GEWICHT SCHATJE!!!!! dan zal die wel raar opkijken toch??Kom op Twijg je kan het!!!!!Kom op modderfukker!!!!
 
denk dat ie lacht om jouw gewichtjes:cool:
 
branch is wel aardge gozer hoor
laatst ff gechildd met hem & johhnie
 
denk dat ie lacht om jouw gewichtjes:cool:

Ech nie!!!Ik kan wel 18 kilo dumbbell curls! 12 reps :)

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 12:26 ----------

ik heb Branch nog nooit zien lachen volgens mij behalve het verplichte lachen op het podium :rolleyes:

Oh ik vind hem juist altijd zo vrolijk, Branch en Dexter zijn de lachebekken op het podium, alhoewel Rockel ook een feestnummer is natuurlijk :)
 
ik heb Branch nog nooit zien lachen volgens mij behalve het verplichte lachen op het podium :rolleyes:

branch lacht genoeg.. en daarbij, op het podium & tijdens de training is serious business, moet je gefocussed zijn
 
Oh Mack10......ik lachtte teveel met trainen, anders had ik ook beter geweest :)
Ik ga zo trainen, en me serious face opzetten :)
 
Ik weet niet of je gezien hebt hoeveel schijven er op die legpress liggen...
Hoe the **** kan je dit nu weer afdoen als zwak. Ach ja internet warriors....
dat zijn geen schijven hoor kijk naar die schijven en naar zijn rom
http://www.youtube.com/watch?v=TSWbeWJyPcQ


Branch warren moede nie vergelijken me mij want die is al 36 jaar en zit al aan den aas van waarschijnlijk zijn 18 jaar. Ge zou beter eens naar u eigen stats kijken jongen. Als je kijkt naar hoe andere pro's trainen van zijn kaliber dan doen die da ook met veel schijven en is hun rom wel groter dus ja
 
Beetje jammer dat hier mensen, die zelf allemaal een andere manier van trainen prefereren dan te persoon aan de andere kant van hun internet connectie, hun negatieve mening uiten over professionele BB'ers. Die overigens hun kasten zo vol met prijzen hebben staan dat ze het als trainingsgewicht kunnen gebruiken.

Er is voor zover ik zo snel kan vinden nog geen enkele Mr. O geweest die op dezelfde manier trainde als zijn voorganger of de runner-up of de Mr. O die daarop volgt. Ik geloof ook nooit dat Branch op dezelfde manier als Jay of Kay zou kunne trainen... ik denk dattie helemaal gestoord van zichzelf zou worden.
 
Back
Naar boven