XXL Nutrition

branden is goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Men Of Steel

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 mei 2007
Berichten
572
Waardering
2
Hoe zit dat nou eigelijk als je je spieren voelt branden train je dan beter?
Omdat ik eigelijk nooit me spieren voel branden,behalve als ik buikspieren of kuiten doe.terwijl ik toch hard train:o
 
Probeer de stickies en zoekfunctie eens.
Dat brandend gevoel is niet persé een indicatie voor een goede training, hangt ook van persoon tot persoon af.
Heb tijdens de training het minst brandend gevoel in mn biceps, toch lijken ze sneller te groeien dan de rest.
 
Als je 100 reps van een oefening doet voel je het ook maar dat wil niet zeggen dat je er mee groeit.
 
ik had gelezen in een boek waarin ze zeiden dat hoe harder je traint hoe meer het gaat branden.en het is niet zo'n boekhandelboekie:p
 
mja, mss is het een loser-die-denkt-dat-hij-alles-weet-omdat-hij-breed-is-boekie :p

Branden is geen indicatie voor goed trainen. Ik voel nooit iets tijdens pullups maar iedereen weet (of hoort het toch te weten) dat pullups goed zijn voor je rug.
 
branden = melkzuur.

Melkzuur is een stof die bij verschillende biologische processen vrijkomt. Het is het zuur dat verzuurde melk haar zure smaak geeft en dat zich bij zware inspanning door anaerobe afbraak van suiker ophoopt in de spieren en daar voor tijdelijke spierpijn zorgt

Melkzuur - Wikipedia
 
bedoel je branden of de pomp erin?
 
Nope. Ik voel eigenlijk nooit echt iets branden tijdens het trainen, soms alleen bij leg extensions.
 
okee thnx ik weet genoeg:)
 
Als je ze voelt branden ben je vooral je uithouding aan het trainen
 
Vooral biceps moeten branden.
 
Als je ze voelt branden ben je vooral je uithouding aan het trainen

en glycogeen aan het verbruiken. Als dat je doel is ... tja, dan is dat branden een goede graadmeter.
 
kuiten branden altijd hoef ik niet eens veel reps voor te doen
 
Back
Naar boven