XXL Nutrition

Branderig gevoel anders als normaal test e inject 500 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

aslan12345

Novice
Lid geworden
7 sep 2014
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Hallo.

Ik ben met een winny test e kuurtje bezig op week 5 nu en ik heb zo juist mijn 5 de injectie gezet. na dat hij er in zat heb ik hem nog opgetrokken. geen bloed. ik voelde een branderig gevoel bij het injecteren van de test e. anders als normaal. tandjes op elkaar en alles erin gespoten. na het zetten haalde ik de naald eruit zat er helemaal onderin waar de naald begon een klein beetje bloed. betekend dit dat ik alles in een ader heb injecteert?

pleas help me om te weten of het goed is gegaan
 
Als je in een ader had gezet had je geen tijd gehad om dit te typen, dan had je al hoestend op de grond gelegen. Ik heb 't ook regelmatig, weet eigenlijk niet eens waarom 't soms brand.
 
ja maar normaal zet ik t heel relax maar nu brande het als een gek?
 
Volgens mij is een stekend/branderig gevoel vooral aanwezig als je door een (haar)vaatje prikt ofzo. Heb dit geregeld. Alleen als ik echt niks voel bloedt het ook vaak niet. Bij dat branderige gevoel vaak wel. Is iig zeker niet dat je in een vat zit, dan zie je dat met het aspireren.
 
en dat ik een klein beetje bloed zag onderin de naald ookal heb ik eerst de trekker omhoog gehaald baart me zorgen

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

ik moest wel wat zweten hoor dat zeker
 
en dat ik een klein beetje bloed zag onderin de naald ookal heb ik eerst de trekker omhoog gehaald baart me zorgen

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

ik moest wel wat zweten hoor dat zeker

Tuurlijk zweet je, je zit jezelf ontzettend op te fokken. Als je 't laatste beetje gear uit je spuit drukt en 'm even goed aandrukt, komt de zuiger ook altijd een heel klein beetje terug. Kan goed zijn dat je daardoor een klein beetje bloed zag.
 
Als je correct geaspireerd hebt is er geen probleem. Branderig gevoel kan overreactie zijn op de olie die gebruikt is. Als je dezelfde gear gebruikte ervoor zonder problemen moet je best eens van spot wisselen.

Heb de laatste 4 maanden 2x week een inject gezet, geen enkele ader noch bloedvat geraakt in mn quads. Afwisselend tss uiterstboven en de spier net boven de knie. 0.8x40mm only. Check spotinjections en be smart.
 
oke geen stress dus! thanks
 
Back
Naar boven