Fitness Seller

Branderig gevoel bij injecteren

Bezoekers in dit topic

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2008
Berichten
3.353
Waardering
732
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Nu injecteer ik af en aan al een jaar of 10. Ik ben bekend met pip, tren hoest, injecteren in/door een ader etc.. Maar gisteren had ik toch iets nieuws en voor mij het meest extreme qua injectie pijn ooit.

Het betrof een mix van test en tren van twee recent bekende merken, gezet in m’n been. Ontsmet en geaspireerd.
De eerste ml voelde ik eigenlijk niets. Vond alleen dat de zuiger wat stroef ging. Toen de zuiger ineens makkelijk naar beneden ging begon de injectie plek intens te branden. Dat gevoel breidde zich uit over de helft van m’n quad. Het was net alsof ik voelde dat de vloeistof zich verspreidde. Het leek wel alsof er een strijkbout op m’n been gezet werd zo hevig was het branderige gevoel.
Het gevoel bleef een minuut of 3 aan en trok toen langzaam weg. Bij het er uit halen van de naald kwam er geen bloed mee. Inmiddels heb ik nergens last meer van. Ook is de huid niet rood.

Het zal vast niets boeiends zijn, maar ik kon er niets over vinden en ben toch benieuwd wat dit nou heeft kunnen zijn/veroorzaken.
 
zgn branden kan komen doordat de inject spot nog te nat was van IPA.
 
zgn branden kan komen doordat de inject spot nog te nat was van IPA.
Dan zou het plaatselijk moeten zijn. Dat branden van alcohol als ik net de naald er in duw ken ik.
Ik voelde nu als het ware een golf van hitte over m’n quad ontstaan vanaf de injectie plek.
 
Was het de eerste injectie uit deze vial, of had je er al eens eerder uit geïnjecteerd zonder deze klacht?
 
Ik heb wel eens injectable dbol gedaan en dat voelde elke keer alsof ik glasscherven injecteerde, zeer onprettig ook. Maar een branderig gevoel gelukkig nooit gehad.

Persoonlijk zou ik na zo’n ervaring niet meer injecteren uit beide vials
 
Was het de eerste injectie uit deze vial, of had je er al eens eerder uit geïnjecteerd zonder deze klacht?
Beide vials waren nieuw.
Ik ga later vandaag beiden weer zetten, maar dan even los van elkaar en de alcohol nog langer laten drogen om dat wat Bullshark zei, volledig uit te sluiten (of toch vast te stellen).
 
Beide vials waren nieuw.
Ik ga later vandaag beiden weer zetten, maar dan even los van elkaar en de alcohol nog langer laten drogen om dat wat Bullshark zei, volledig uit te sluiten (of toch vast te stellen).
Ooit eens 1x in m'n glute gehad en daarna ook nooit meer gehad. Maar dat brande echt enorm vanuit spier zelf, leek iig op in brand staan.
 
Ooit eens 1x in m'n glute gehad en daarna ook nooit meer gehad. Maar dat brande echt enorm vanuit spier zelf, leek iig op in brand staan.
Nou, dat had ik dus ook.

Ik kan er niets anders van maken dan dat toch wat niet geheel verdampte alcohol met de naald mee is gegaan. Kan er anders geen verklaring aan geven.
Heb inmiddels de test en tren los van elkaar gezet en daarna weer een keer samen. Geen problemen.
Heel apart, doe het al jaren op exact het zelfde tempo. Maargoed, zolang ik het niet nog een keer hoef te voelen vind ik het prima.

Weet nu in ieder geval wel hoe de hel voelt
 
Back
Naar boven