AndroidHealthClinic

brandmerken is cool (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik wil het resultaat na een half jaartje ofzo zien eigenlijk :)

trouwens... ben ik de enige die honger kreeg van het gare vlees dat aan die stove hing op et laatste?:o
 
wat een bende idioten,en daar dan ook nog mee kunnen lachen .Denkt die hier nu echt mee bekend te gaan worden ofwat?
Volgens mij drinkt de jeugd van tegenwoordig te veel alcohol of ze gebruiken teveel drugs.Het niveau zakt echt de diepte in de laatste tijd
 
Die jeugd van tegenwoordig hé :whip:

:sukkeltje:
 
Dat brandmerk is nog goed mislukt ook, dikke nerds daar btw.
 
Bij Steve-o of Chris Pontius van jackass hadden ze een keer een lul op hun reet gedaan geloof ik. Dat zag er na een week echt k*t uit, hij zal er trots op zijn wss.
 
Bij Steve-o of Chris Pontius van jackass hadden ze een keer een lul op hun reet gedaan geloof ik. Dat zag er na een week echt k*t uit, hij zal er trots op zijn wss.

Bam Margera ;)

Idd totale retards dat je dat zo half in je buik laat rammen en er daarom om gaat lachen :o
 
pff fokking lelijk geworden ook nog
 
kerel dat gaat infecteren, wil je niet weten, ik heb ooit eens een ietsjes te oud scheermesje gebruikt en een wondje gesneden... nou je wilt niet weten wat ik eraan heb overgehouden... dikke infectie en wondroos...
 
kerel dat gaat infecteren, wil je niet weten, ik heb ooit eens een ietsjes te oud scheermesje gebruikt en een wondje gesneden... nou je wilt niet weten wat ik eraan heb overgehouden... dikke infectie en wondroos...

Zal mee wel meevallen denk ik. Ding is eerst wel behoorlijk warm gemaakt he, meeste bacterien zullen wel dood zijn.
 
kerel dat gaat infecteren, wil je niet weten, ik heb ooit eens een ietsjes te oud scheermesje gebruikt en een wondje gesneden... nou je wilt niet weten wat ik eraan heb overgehouden... dikke infectie en wondroos...

Nee joh, krijg je gewoon 'n litteken van... heb mezelf ook al best vaak gesneden met scheermesje (per ongeluk ja). Paar kleine littekentjes nu.
 
Back
Naar boven