AndroidHealthClinic

Brandon Curry updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

deze man zal gewoon ook weer op podium staan alsof ie 4 weeks out is.
 
veel te soft alweer,spijtig. Hij blijft maar iets mis doen
 
En doet ook vreemde oefeningen, zie bv z'n laatste chest workout.

Vind je dat rare oefeningen? Als bber zijnde zul je voor jezelf in een bepaald stadium naar andere soorten methodes moeten zoeken waarop je kan trainen. Je ziet de reverse grip bench niet zo vaak, en de slingshot word ook maar weinig gebruikt in de bb wereld. Wat ik een paar maanden geleden wel zag was dat bijv Jay Cutler resistant bands gebruikte.
 
Vind je dat rare oefeningen? Als bber zijnde zul je voor jezelf in een bepaald stadium naar andere soorten methodes moeten zoeken waarop je kan trainen. Je ziet de reverse grip bench niet zo vaak, en de slingshot word ook maar weinig gebruikt in de bb wereld. Wat ik een paar maanden geleden wel zag was dat bijv Jay Cutler resistant bands gebruikte.

Zulke accessoires gebruiken ze meestal om de compounds te verbeteren ,waarom sommige IFBB's deze methodes gebruiken is voor mij een raadsel.
 
Zulke accessoires gebruiken ze meestal om de compounds te verbeteren ,waarom sommige IFBB's deze methodes gebruiken is voor mij een raadsel.

Dat sws, maar als je een slingshot gebruikt krijg je ook een andere krachtsverhouding tegen over de spieren die misschien bij hem wel overheersen of juist achterlopen.
 
Die slingshot gebruikt die om zn schouders te sparen bij bench
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
14face2face-brandon-curry.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=SZNXiGT_UDU
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Fibo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven