Fitness Seller

Brandon Curry wins the usa

Bezoekers in dit topic

Omni20

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
26 jun 2003
Haha wat een onzin. Is gewoon puur toeval. Sterke kuiten kunnen juist je sprint bevorderen.

Ik heb altijd ballonkuiten gehad en was juist een extreem goede sprinter vroeger.

Onzin? :D Sterke kuiten is trouwens iets anders dat dikke kuiten. Maar jij was dus extreem goed? Wat was je tijd in 100m?

MMN

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
22 mrt 2006
Lengte
1m89
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
Onzin? :D Sterke kuiten is trouwens iets anders dat dikke kuiten. Maar jij was dus extreem goed? Wat was je tijd in 100m?

13 sec maar was 10 jaar ofzo:p

Victory

* * * Commitment * * *
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 jan 2008
Lengte
1m83
Massa
99kg
Vetpercentage
8%
ik vind wel dat de 3 zwarte bbers maar kleine kuiten hebben... of ben ik verkeerd :$

enrico

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2003
Haha wat een onzin. Is gewoon puur toeval. Sterke kuiten kunnen juist je sprint bevorderen.

Ik heb altijd ballonkuiten gehad en was juist een extreem goede sprinter vroeger.

dus.... tientallen mensen met kleine kuiten sprinten gemiddeld gezien beter dan iemand met dikke kuiten.... en dan is er 1 (!!) met dikke kuiten die ook goed kan sprinten...tiens, zou dan die laatste niet puur toeval zijn???:rolleyes:
edit: en als je zo extréééém goed, waarom ben je dan niet blijven sprinten, mss had je wel een medaille gehaald op de OS, als je extreem bent moet dat lukken :cool:

axestream

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
10 mrt 2003
Laat mij maar een donker gekleurde BBer zien met goede kuiten. :rolleyes: Ze kunnen trainnen wat ze willen, veel zal het niet helpen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meer? :p

Rob S.

Contest Winner 09 & 11
Elite Member
Foto Contest Winner
+10 jaar member
Lid geworden
23 dec 2007
Lengte
1m82
Massa
114kg
Vetpercentage
8%
Idd....net alsof dat puur aan het feit ligt dat ze donker zijn. Dit zijn er slechts een paar....kan er zo nog weet ik veel hoeveel opnoemen.

Naar boven