XXL Nutrition

Brandon Curry wins the usa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haha wat een onzin. Is gewoon puur toeval. Sterke kuiten kunnen juist je sprint bevorderen.

Ik heb altijd ballonkuiten gehad en was juist een extreem goede sprinter vroeger.

Onzin? :D Sterke kuiten is trouwens iets anders dat dikke kuiten. Maar jij was dus extreem goed? Wat was je tijd in 100m?
 
Onzin? :D Sterke kuiten is trouwens iets anders dat dikke kuiten. Maar jij was dus extreem goed? Wat was je tijd in 100m?

13 sec maar was 10 jaar ofzo:p
 
ik vind wel dat de 3 zwarte bbers maar kleine kuiten hebben... of ben ik verkeerd :$
 
Haha wat een onzin. Is gewoon puur toeval. Sterke kuiten kunnen juist je sprint bevorderen.

Ik heb altijd ballonkuiten gehad en was juist een extreem goede sprinter vroeger.

dus.... tientallen mensen met kleine kuiten sprinten gemiddeld gezien beter dan iemand met dikke kuiten.... en dan is er 1 (!!) met dikke kuiten die ook goed kan sprinten...tiens, zou dan die laatste niet puur toeval zijn???:rolleyes:
edit: en als je zo extréééém goed, waarom ben je dan niet blijven sprinten, mss had je wel een medaille gehaald op de OS, als je extreem bent moet dat lukken :cool:
 
Laat mij maar een donker gekleurde BBer zien met goede kuiten. :rolleyes: Ze kunnen trainnen wat ze willen, veel zal het niet helpen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meer? :p
 
Idd....net alsof dat puur aan het feit ligt dat ze donker zijn. Dit zijn er slechts een paar....kan er zo nog weet ik veel hoeveel opnoemen.
 
Back
Naar boven