XXL Nutrition

Brandweer helpt 250 kilo zware man overeind (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
Brandweer helpt 250 kilo zware man overeind

Uitgegeven: 27 maart 2003 10:57
Laatst gewijzigd: 27 maart 2003 11:03

WINSCHOTEN - Het complete brandweerkorps van Winschoten moest woensdagochtend uitrukken om een 250 kilo zware man naar een ziekenhuis te vervoeren. De man was in zijn woning gevallen en kon niet meer opstaan.

Zestien hulpverleners zijn uiteindelijk vier uur lang bezig geweest om de man vanuit zijn woning naar het ziekenhuis te brengen. Een speciaal tiltoestel, dat zij bij een verpleeghuis hadden opgehaald om hem in een rolstoel te hijsen, werkte niet omdat de man er niet inpaste.

Uiteindelijk droegen zij hem met een constructie van brandslangen naar een taxibusje, dat hem naar het ziekenhuis in Stadskanaal bracht.
 
250 kilo overeind moeten helpen en naar het ziekenhuis begeleiden zal niet echt een makkelijke klus zijn.
 
was ook regelmatig bij Jerry springer. een kerel die zo vet was dat hij zn bed(je) niet uit kon. hebben ze de muur eruitgebroken om hem te vervoeren.
 
Ja die woog over de 400 kg. en moest op zijn zij liggen, heb ik ook gezien, erg bizar, snap ook niet dat je het voor mekaar krijgt. die neemt Weight gainen wel erg letterlijk :D
 
Ja maar wat was het BF% van die 250kilo man?? Misschien wel 8% ofzo... Je weet het niet! ;)
 
Originally posted by frietbakker
Ja maar wat was het BF% van die 250kilo man?? Misschien wel 8% ofzo... Je weet het niet! ;)

kan me niet herinneren dat ik in een taxibusje naar t ziekenhuis be gebracht. alhoewel, wat doet dat infuus daar....
 
zielig verhaal....
 
250 kg. met 8% vet?? Damn man dan zou je bij voorbaat olympia winnaar zijn.. zo'n freak loopt er nog niet daar..
 
Originally posted by soulreaver
250 kg. met 8% vet?? Damn man dan zou je bij voorbaat olympia winnaar zijn.. zo'n freak loopt er nog niet daar..

Misschien wacht ie totdat hij zijn ultieme limit gehaald heeft! Om zo alles in 1x te winnen!! :D
 
en dat allemaal behaald op een gezond eiwitrijk dieet en volledig naturel. kan er overigens geen passende smilie bijvinden.
 
dat eh.....is nogal zwaar ;)
 
mooi he wat zon berichtje teweegkan brengen in onze fantasie.
 
Originally posted by frietbakker
Ja maar wat was het BF% van die 250kilo man?? Misschien wel 8% ofzo... Je weet het niet! ;)

Je weet trouwens ook niet wat zijn lengte was. Wie weet was die gozer wel 5 meter groot of zo.... Dan heeft hij een normale lichaamsbouw...
 
Mischien was die wel 10 m lang en een ecto.. of mischien was die net aan het squatten met 200 kilo en weegt die 50?
 
maar goed..nu ie goed gebulked heeft, kan ie beginnen
 
Wat voor supplementen zal hij moeten gebruiken bij het cutten?Alles ,en een zware kuur liposuctie denk ik.
 
Back
Naar boven