XXL Nutrition

Brawn Nutrition O-bol

Bezoekers in dit topic

SupaFlex

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 okt 2007
Berichten
115
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
83kg
Vetpercentage
19%
Haj,


ik was aan het rondsurfen (op zoek naar een sterke pwo) toen ik Brawn Nutrition O-bol (Ostabol/Ostarine) tegen kwam.


Naar hetgeen ik afleid van de tekst zou dit iets minder sterk zijn als prohormonen maar toch nog een sterke werking hebben.

Wat ik positief vind is dat het capsules zijn EN dat er achteraf geen producten zouden genomen moeten worden bij het stoppen ermee.

Iemand hier ervaring mee? Neveneffecten? Of zijn er andere (lees betere) alternatieven?


Alvast bedankt!
 
volgens mij valt dit onder Sarms en dus onder de AAS sectie. Daarnaast wordt er volgens mij geadviseerd om eventuele nakuur te hebben aangezien dat nodig kan zijn
 
Ik heb zelf ook zitten kijken en vond de Brown nutrition Halo wel een goede met dan eventueel de Tudca ter ondersteuning van de lever?
 
Thx Sanca om dit onder de goeie rubriek te zetten!

Psvcr7: indien mijn gebrekkig duits niet al te slecht is lees ik dat een nakuur niet nodig zou blijken te zijn.

Je kan de site ook laten vertalen in het engels maar dan is dit ook redelijk gebrekkig engels. En ik wil hier liever geen misverstanden over hebben.

Thx!
 
Over ostarine vind je toch genoeg info. Begin maar te zoeken en te lezen zodat je weet wat je neemt. Veel zal het alleszins niet voorstellen.
 
Back
Naar boven