Fitness Seller

Brazilie - Belgie (1 bezoeker)

Pronostiek?


  • Totaal stemmers
    26
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Haha what a joke. 2 rode kaarten wat een bullshit. Geen één was terrecht.
 
Die scheidsrechter had nog nooit een match op niveau gefloten. :bang:
 
Hamburg en Standard zien hun speler graag zo snel mgelijk terugkeren, maar zó dik moet dat er nu ook weer niet opgelegd worden.:rolleyes:
 
Jammer dat Fellaini terug moet, hoewel ik geen fan van standard ben, vind ik hem een geweldige speler.

Vroeger was hij vaak onbezonnen, maar hij is echt gegroeid in zijn spel. Sterke fysiek is zijn grootste wapen.
 
Haha what a joke. 2 rode kaarten wat een bullshit. Geen één was terrecht.

Helemaal mee eens.


Weer eens een bewijs dat er op mondiale toernooien maar matige scheidsrechters rondlopen. Gewoon al die pipo's uit onbenullige voetbal landen/continenten verbannen......
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens.


Weer eens een bewijs dat er op mondiale toernooien maar matige scheidsrechters rondlopen. Gewoon al die pipo's uit onbenullige voetballanden/continenten verbannen......

Wel k*ttig nu , missen beide voor de westrijd tegen china en die wedstrijd is erop of eronder...
 
Wel k*ttig nu , missen beide voor de westrijd tegen china en die wedstrijd is erop of eronder...

Deed me denken aan de Rode Duivels tegen Brazilië. Met die Jamaicaan.
 
Niemand die weet waarom Fellaini rood kreeg...k*tboel
 
Deed me denken aan de Rode Duivels tegen Brazilië. Met die Jamaicaan.

2002 ? Ik zat hier met een paar vrienden en ze zeiden net hetzelfde.

Je hebt het over dit doelpunt?

http://www.youtube.com/watch?v=ZGwjQqXu_IM

Edit ; grappig hoe de commentators terug komen op hun woorden nadat ze de situatie vanuit een andere hoek zien , zouden de scheidsrechters ook eens mogen doen...
 
Inderdaad dat is hem.
 
Wel k*ttig nu , missen beide voor de westrijd tegen china en die wedstrijd is erop of eronder...

Fellaini zou toch al de 2e wedstrijd niet meedoen vanwege de CL voorrondes van Standaard.
 
2002 ? Ik zat hier met een paar vrienden en ze zeiden net hetzelfde.

Je hebt het over dit doelpunt?

http://www.youtube.com/watch?v=ZGwjQqXu_IM

Edit ; grappig hoe de commentators terug komen op hun woorden nadat ze de situatie vanuit een andere hoek zien , zouden de scheidsrechters ook eens mogen doen...

Ahja, dat moment word vaak terug opgevist maar eerlijk gezegd hadden we toen nooit kunnen winnen zelfs al waren we op voorsprong gekomen.
 
Ahja, dat moment word vaak terug opgevist maar eerlijk gezegd hadden we toen nooit kunnen winnen zelfs al waren we op voorsprong gekomen.

Bwa, ik denk dat onze jongens dan erop en erover waren gegaan: 3-0!
 
Bwa, ik denk dat onze jongens dan erop en erover waren gegaan: 3-0!

Nah, Brazilie was toen echt meesterlijk! Kaka zat toen zelfs nog op de bank dus je moet niet vragen wat voor ploeg ze toen hadden.
 
Nah, Brazilie was toen echt meesterlijk! Kaka zat toen zelfs nog op de bank dus je moet niet vragen wat voor ploeg ze toen hadden.

Ik vond en veel anderen ook dat belgie zeker een goeie kans maakte tegen brazilie die wedstrijd. De brazilianen zeiden achteraf dat ze de belgen een beetje onderschat hadden en niet zulke sterke tegenstander verwacht hadden.
 
Ze scoorden toen 2x tegen ons, dan hadden we alsnog met 2-1 verloren.
 
Back
Naar boven