AndroidHealthClinic

Bread&Butter Gevorderd

Bezoekers in dit topic

feemanbe

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
Hoi jongens,

even een kort vraagje over de gevorderde Bread & Butter kuur waar ik binnenkort mee start.
Er wordt 6 weken "dianabol">"dianabol">"dianabol">"dianabol">"dianabol">"dianabol">DBol als kickstart vermeld, zou het een optie zijn 3 weken "dianabol">"dianabol">"dianabol">"dianabol">"dianabol">"dianabol">DBol te gebruiken en nadien over te schakelen op 3 weken "oxymetholon">"oxymetholon">"oxymetholon">"oxymetholon">"oxymetholon">"oxymetholon">Oxy?

Thanks.

gewoon allebei nemen voor 4 weken

Je kan het bij enkel dboll of/en oxy voor 3 weken houden ook, tegen dan zijn de langere esters al aan het werk.

Persoonlijk zou ik het bij 1 vd 2 houden.

Wat is je kuur verleden? Als je nog al te veel ervaring hebt dan zou je die oxy best voor later houden aangezien de sides op werkzame dosis iets meer zijn dan die van dboll. Dboll is meer feelgood en van oxy kan je behoorlijk k*t voelen met hongerverlies.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan het bij enkel dboll of/en "oxymetholon">oxy voor 3 weken houden ook, tegen dan zijn de langere esters al aan het werk.

Persoonlijk zou ik het bij 1 vd 2 houden.

Wat is je kuur verleden? Als je nog al te veel ervaring hebt dan zou je die "oxymetholon">oxy best voor later houden aangezien de sides op werkzame dosis iets meer zijn dan die van dboll. Dboll is meer feelgood en van "oxymetholon">oxy kan je behoorlijk k*t voelen met hongerverlies.

Dus die 6 weken is overdreven?
Heb al meerdere kuurtjes gezet, nooit echt heel zwaar gegaan (test-deca-dbol, winny) maar deze keer wil ik zeker met HCG combineren voor een beter behoud.

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

gewoon allebei nemen voor 4 weken
Dit lijkt me overkill?

Dus die 6 weken is overdreven?
Heb al meerdere kuurtjes gezet, nooit echt heel zwaar gegaan (test-deca-durabolin>deca-dianabol>dbol, winny) maar deze keer wil ik zeker met HCG combineren voor een beter behoud.

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Dit lijkt me overkill?

Dosis dan wat aanpassen: bv 30mg dboll met 50mg oxy

oxy werkt als n raket, maar je moet er toch voorzichtig mee zijn...dbol aromatiseert ook als ik het goed heb.

Terug
Naar boven