Fitness Seller

bread&butter schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

skydirk

Huge Freak
20 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
7.853
Waardering
1.586
ik train nu 5 jaar en er is praktisch geen vooruitgang meer en denk er ook is aan om een serieus kuurtje te doen. ik denk er eigenlijk al lang aan.
heb een jaar geleden ooit 250mgsustenon/200mg primobolan per week gebruikt gedurende 6 weken. heeft niet veel uitgehaald.
enkele vragen bij het bread&butter schema.
-500mg testo/400mg deca per week. hoe injecteer je dat?
alles op één dag of verspreid je alles
bvb. dag 1: 250mg testo, dag 2: 200mg deca
dag 3: 250mg testo, dag4: 200mg deca.

-ik ben 44 jaar. is het dan veiliger of juist onveiliger
om AS te gebruiken. Ik zou denken veiliger omdat
mijn lichaam minder produceert dan iemand van 20 en ik
het sowieso nodig heb.
misschien onveiliger omdat mijn lichaam misschien
meer tijd en moeite nodig heeft om zijn eigen productie in
gang te zetten na een kuur.
 
Kan je in 1 spuit doen in principe. Anders 2 x verdelen in de week.
Bijv. Maandag & donderdag.

Op jouw leeftijd kan je vooral voordeel halen uit kuurtjes met test.
Ik zou de deca vervangen met equipoise/boldenone omdat dat minder suppresief werkt op je ballen.
Verder niet te lang kuren (10 weken) en een goede nakuur.
Maar hoe is je voeding? Want tijdens je kuur moet je eens zoveel gaan eten, als dat nu al moeilijk is dan moet je dit eerst in orde krijgen.
 
stevig ontbijt, stevig middag en avondmaal zijn er al.
heb wel in dit forum gelezen dat er minstens 6 keer moet gegeten worden. tussen die maalrijden bananen, plattekaas en shakes invoeren. kan ik al mee beginnen.
nakuur? zijn dat de nolvadex pillen die moeten genomen worden? geen probleem.
 
Je dieet moet je toch iets serieuzer aanpakken, denk aan de hoeveelheid calorien die je nodig hebt in de juiste ratio. Nakuren zou ik niet doen zonder hcg
 
idd eerst voeding/training/rust op orde en dan pas denken aan een kuur...
 
da's hetgeen ik nu ga proberen. trainen en rusten als voorheen, maar proberen mijn voeding aan te passen en zien wat het geeft. en dan is evalueren na 3 maanden.
bv. 8uur muesli gevolg door proteine drank
10uur weightgainer of 2 bananen of 500gr plattekas
12uur spaghetti of brood met tonijn
15uur idem 10uur
18uur volkorenrijst met kip of tonijn
20uur trainen
na training weightgainer
voor slapen proteinedrank
is dit al redelijk. in de nammidag zou ik om 16.30 weightgainer kunnen drinken. 's morgens maken en om het uur een glas weightgainer of proteinedrank drinken, zou eventuel ook gaan.
 
Bereken ook eens aan hoeveel kcal je komt, dit zou ongeveer tussen de 60-70 per kg lichaamsgewicht per dag moeten zijn tijdens de kuur.
Tabel om dit te berekenen vind je hier: [Link niet meer beschikbaar]
 
indien ik drie keer per dag goed eet en om het uur een weighgainer of proteinedrank neem? is dat ook goed?
en wat te verkiezen dan weightgainer of proteine. ik veronderstel weightgainer omdat je dan wel minder, maar toch genoeg proteine binnenkrijgt maar ook koolhydraten.
 
Idd een WG tussendoor om aan je kcal te geraken. De proteine shakes neem je het beste direct na opstaan (s'ochtends) en direct na de training samen met dextrose.
 
Back
Naar boven