XXL Nutrition

Breakdance (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Breakdance is wel cool. EN ZEKER NIET ALLEEN VOOR NIKKERS!!!
 
Originally posted by Bart_Wolbers
Breakdance is wel cool. EN ZEKER NIET ALLEEN VOOR NIKKERS!!!

Zou je even wat op je taalgebruik willen letten!
Rasistische uitspraken zijn hier niet geduld!
Je gaat trouwens in een andere thraed ook te ver!
 
Juriaan heeft gelijk. Met deze post van Bart W was niets mis :D (Je zou maar na 9 posts al gebanned zijn, is dat een record???)
 
Originally posted by Oom Oli
breakdance is voor nikkers!!!

Oom Oli je bent nog dommer dan dat je je al voor doet op dit board.
Ik heb nog nooit 1 zinnig ding van jouw gelezen.
Ik lees meestal vluchtig even een aantal topics van dit board en als ik dan iets van jouw lees ontneemt mij dat elke vorm van enthausiasme om maar iets te posten.
Het (begrijp me niet verkeerd) is parels voor de zwijn(en) gooien.

Ik heb de indruk dat jij een heel zielig mannetje bent met een groot probleem en een veel te rijke fantasie en misschien iets te veel tijd.
Dat je verhalen verzint over dat je je tante paalt tot daar aan toe maar van zulke uitspraken beginnen mijn handen letterlijk te jeuken.

Ik zou haast beleefd willen vragen ofdat (om in jouw termen te blijven) deze NIKKER even bij je langs mag komen zodat ik eindelijk die rotkop van je romp af kan stoten. Gozer, ik zou zo graag al je botten in je armen en die miezerige klauwtjes van je vergruisen zodat het jaren duurt voortdat jij weer een qwerty-toetsenbord aan kan raken.
En ik ben ook overtuigd dat jij alleen binnen de anonimiteit van het internet zulke stoere verhalen verteld anders was dit al lang gebeurd.

Boy,.. ik zou goud geven voor 2 minuten in een kooi met jouw.


Namens alle nikkers en andere minderheidsgroeperingen.
 
Ook de enige van de drie die een beetje op voeding let ;)

En wie ben jij?

He Tuan je kent me ook vast niet meer, misschien als je me ziet. Maar ik heb ook een jaar of 5 geleden nog les van je gehad bij vermeulen. Ik ben niet erg actief meer geweest met breakdancen maar toch wel een beetje. Ik wil nu weer beginnen in Nijmegen, het liefst in de buurt maar het is lastig om een fijne trainingsruimte te vinden waar je ook wat vaker kan trainen dan 1 uurtje in de week.
Heb je nog advies of iemand anders toevallig????

Merijn
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik doe nu zo al tijdje 2X per week breakdance, naast andere dans. Ik heb wel gemerkt dat ik steeds slanker wordt en dat vooral mijn schouders aanzienlijk bijkomen in spieren. het is natuurlijk wel intensief, maar het is echt wel leuk en met vallen en opstaan lukt het. Ook is het motiverend dat je steeds meer en moeilijkere 'moves' kan uitvoeren. Wel zijn soms knie- en elleboogbeschermers aangeraden.
Dus moest je geinteresseerd zijn, ik zou zeggen zeker eens proberen :), echt leuk.
 
Ik doe nu zo al tijdje 2X per week breakdance, naast andere dans. Ik heb wel gemerkt dat ik steeds slanker wordt en dat vooral mijn schouders aanzienlijk bijkomen in spieren. het is natuurlijk wel intensief, maar het is echt wel leuk en met vallen en opstaan lukt het. Ook is het motiverend dat je steeds meer en moeilijkere 'moves' kan uitvoeren. Wel zijn soms knie- en elleboogbeschermers aangeraden.
Dus moest je geinteresseerd zijn, ik zou zeggen zeker eens proberen :), echt leuk.

Waar breakdance je?
 
Ik heb de turtle, crab en frog goed geleerd. Wil uiteindelijk zo jackhammers leren. Dit is namelijk makkelijk in mijn kamer te oefenen. Eigenlijk wil ik gewoon alles gaan leren maar voor bijvoorbeeld windmills kan ik maar geen goede ruimte vinden. :/ Waar oefende jij meestal?

Doe gewoon oldscool '80 style:
ga naar buiten, stuk karton op de grond, dubbele cassette met mixtapes ernaast en breaken maar. :cool:
In de winter gaat dit natuurlijk weer niet. :( Maar dan heb je wel de tijd om electric boogie / popping / locking moves te oefenen. Natuurlijk je witte handschoentjes niet vergeten... ;)

Tegenwoordig zul je het inderdaad eerder in dansscholen of sportcentra moeten gaan zoeken als je geen plaats hebt. Tegenwoordig geeft een beetje dansschool toch al gauw les in break/streetdance.
 
ik doe zelf ook aan breakdance, en in mijn training houdt ik niet specifiek rekening met dit feit, wat ik wel doe: is na de training alle spiergroepen goed rekken om ze lenig te houden ( rug, armen en vooral hamstrings zijn belangrijk-helpt bij een strakke uitvoering van de windmill) let er verder op dat je bij het uitvoeren van bijv de biceps curl de beweging goed uitvoert en niet van die korte bewegingen maakt, je wil niet dat je spieren kort worden ivm het risico tot een spierscheuring
 
deed paar jaar geleden ook breakdance, en werd vanzelf steeds leniger door de moves gewoon veel te doen;)
 
Ik doe nu zo al tijdje 2X per week breakdance, naast andere dans. Ik heb wel gemerkt dat ik steeds slanker wordt en dat vooral mijn schouders aanzienlijk bijkomen in spieren. het is natuurlijk wel intensief, maar het is echt wel leuk en met vallen en opstaan lukt het. Ook is het motiverend dat je steeds meer en moeilijkere 'moves' kan uitvoeren. Wel zijn soms knie- en elleboogbeschermers aangeraden.
Dus moest je geinteresseerd zijn, ik zou zeggen zeker eens proberen :), echt leuk.

hey Metalwolfje :eyebrow:
 
Oom Oli je bent nog dommer dan dat je je al voor doet op dit board.
Ik heb nog nooit 1 zinnig ding van jouw gelezen.
Ik lees meestal vluchtig even een aantal topics van dit board en als ik dan iets van jouw lees ontneemt mij dat elke vorm van enthausiasme om maar iets te posten.
Het (begrijp me niet verkeerd) is parels voor de zwijn(en) gooien.

Ik heb de indruk dat jij een heel zielig mannetje bent met een groot probleem en een veel te rijke fantasie en misschien iets te veel tijd.
Dat je verhalen verzint over dat je je tante paalt tot daar aan toe maar van zulke uitspraken beginnen mijn handen letterlijk te jeuken.

Ik zou haast beleefd willen vragen ofdat (om in jouw termen te blijven) deze NIKKER even bij je langs mag komen zodat ik eindelijk die rotkop van je romp af kan stoten. Gozer, ik zou zo graag al je botten in je armen en die miezerige klauwtjes van je vergruisen zodat het jaren duurt voortdat jij weer een qwerty-toetsenbord aan kan raken.
En ik ben ook overtuigd dat jij alleen binnen de anonimiteit van het internet zulke stoere verhalen verteld anders was dit al lang gebeurd.

Boy,.. ik zou goud geven voor 2 minuten in een kooi met jouw.


Namens alle nikkers en andere minderheidsgroeperingen.




nou, kom op dan!!! (ik train samen met Oli)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven