MuscleMeat

Breaking: Blatter stapt op (1 bezoeker)

Nieuwe FIFA voorzitter?


  • Totaal stemmers
    8
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Niks geks aan, hij had nou eenmaal een hele dure computer..

Heb je toch weer een post erbij. Hoe oud bent u als ik vragen mag? Je gedraagt je namelijk als een klein kind. Aan je post count te zien heb je ook geen baan en zit je hier alleen maar te reaguren?

Verder wens ik je een fijne dag.
 
Heb je toch weer een post erbij. Hoe oud bent u als ik vragen mag? Je gedraagt je namelijk als een klein kind. Aan je post count te zien heb je ook geen baan en zit je hier alleen maar te reaguren?

Verder wens ik je een fijne dag.

Ja natuurlijk..
jullie kunnen lekker onzin posten in een computer topic..


maat stel je voor als een ander dat doet..
doei...
 
Ja natuurlijk.. jullie kunnen lekker onzin posten in een computer topic.. maat stel je voor als een ander dat doet.. doei...
Volgens mij begon jij tegen mij? Maar goed wat is er dan zo raar aan om te zeggen dat je een leuke pc voor 500a600 euro hebt ipv 250?

Want daar gaat het over denk ik?
 
de macht van Blatter binnen Fifa is te groot om niet herkozen te worden.. al die jaren Fifa voorzitter en voor die termijn zelf een 20tal jaren -als ik me niet vergis- secretaris-generaal. Al die jaren om leden van de Fifa in zijn voordeel te trekken. Blatter is als het ware FIFA zelf, wordt niet verkozen maar verkiest zichzelf..
 
Hopelijk stelt van Praag zich weer kandidaat, ik geef hem een goede kans
 
Hopelijk kunnen ze die boef ergens op pakken.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En hopelijk wordt ie alsnog opgepakt. Ik las trouwens vandaag dat Frankrijk en Spanje gewoon op Blatter hebben gestemd. Beunhazen.
 
Was vanalles naar buiten gekomen over 10 miljoen smeergeld, was denk ik niet meer te houden.

Maar ook dat er 10 tot 15 landen waren die stiekem op Blatter hebben gestemd en niet op prins Ali waaronder de Europese top landen.
 
Die Prins Ali was dan ook een halve zachte.
 
n4uwpc.png


swagger
 
Ik hoop dat Van Praag hem opvolgt, die prins Ali is met toch net iets te bruin.

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Ik weet dat Jordaniërs niet zo bruin zijn als Indiërs of Jemenieten, maar het is me toch net een tint te bruin.
 
Beter een maximum leeftijd en aantal termijnen vastleggen, dan krijg je geen tweede Blatter meer.
 
Nu nog de WK's bid overdoen en ik ga weer WK's kijken. Ruudje en Johan hebben niet voor niets hun best gedaan op fietsjes met de milieubewuste BeNe WK-bid.
 
tijd voor een nieuwe corrupte bende
 
Damn, dat zag niemand aankomen
 
Wat een mega LUL(doh) eerst even miljoenen laten verspillen door die stemming gewoon door te laten gaan en dan vervolgens moet er wederom gestemd worden, weer zoveel geld door de WC...

nee leuk mannetje hoor, hij zou is een keer op zijn bek moeten vallen :mad::rolleyes:
5132853828663570_506eb5f581ea1ddf3a2eecc503b4968cd35f29731057049b5151e4b5049b0275_large.gif
 
Interpol heeft zes mensen die geviseerd worden in het onderzoek naar corruptie binnen de wereldvoetbalbond FIFA op haar lijst met meest gezochte voortvluchtigen geplaatst. Bij de zes horen twee gewezen officials van de FIFA, oud-vicevoorzitter Jack Warner uit Trinidad & Tobago en voormalig lid van het Uitvoerend Comité Nicolas Leoz uit Paraguay.

De voorzitter van de voetbalbond van de Dominicaanse Republiek vergeleek Blatter onlangs met Mozes, Abraham Lincoln, Winston Churchill en Martin Luther King, en later ook met Jezus en Nelson Mandela.

:lol:
 
Platini wellicht ook corrupt. :roflol:
 
Back
Naar boven