Fitness Seller

Breaking News:Troepen opbouw voor aanval op Iran

Bezoekers in dit topic

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2005
Berichten
3.657
Waardering
23
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll
 
Laatst bewerkt:
Mooi. Bombardeer ze naar de 72 maagden.
 
aex staat toch nog mooi op 505 puntjes real-time
 
ll
 
Laatst bewerkt:
mmn ook niet
 
ach ik snap die Israelies wel, ik zou het ook niet tof vinden als je als Jood tussen al die doorgefreakte Arabieren woont. Zeker niet als je weet dat ze bezig zijn Atoombommen aan het ontwikkelen zijn.

Iran zal weggevaagd worden.
 
ll
 
Laatst bewerkt:
Loopt helemaal fout af met de wereld binnen dit en 5 jaar .
 
Ja, dat gaat vroeg of laat wel gebeuren, kan je wel vanuit gaan. Het zou me wel verbazen als ze het al zo snel doen. Volkomen begrijpelijk trouwens. Als een land waarvan de leider meerdere malen letterlijk heeft gezegd dat hij je van de kaart wil vegen atoomwapens ontwikkelt heb je geen keus dan tegen elke prijs in te grijpen.

Het is alleen net zo onvermijdelijk dat de situatie hierdoor alleen nog erger verslechtert.
 
Laatst bewerkt:
Er zitten wat ING-ers vol in de puts dus en nog wat andere derivaten die gericht op een neergaande markt. Wat doorzichtig weer, banken hebben bijna nooit iets goed. Een aap voorspelt nog beter.
 
ll
 
Laatst bewerkt:
ll
 
Laatst bewerkt:
Posten we dit in het vervolg in de politiek/religie sectie? Is handig voor ons moeten we niet alles nog eens verhuizen enzo :)
 
niet zo negatief EricR;) wees voor de verandering is realistisch.

3 jaar druk getrade, ik ben zo realistisch al maar zijn kan. Grootbanken zijn het ergste tuig voor de markt, buiten de handelsbedrijven dan.
 
Er zitten wat ING-ers vol in de puts dus en nog wat andere derivaten die gericht op een neergaande markt. Wat doorzichtig weer, banken hebben bijna nooit iets goed. Een aap voorspelt nog beter.

goed mogelijk
petercam had laatst ook al zo'n grapje
 
Nou Nostra wil ik er niet bij betrekken . Elke grote beschaving komt ooit ten val .
De westerse wereld gaat nog zwaar onder druk komen , wat nu ook al het geval is .
Neem nu gewoon het voorbeeld van het wegenvignet . Zouden beter die 240 miljoen € minder uitgeven aan kansloze zaken zodat we de collega buurlanden hier niet op moeten taxeren .
Grenzen dicht in europa en meer gebruik gaan maken van bestaande technologie zodat we die olie niet meer nodig hebben . Zijn ze gelijk hun macht kwijt ginder , stelletje opgewaardeerde negers ....
 
Wie weet trekken al die godsdienstfanaten (lees moslims, israel én amerika) ons inderdaad wel de derde wereld oorlog in. :(
 
nou nou, je hebt er wel een heel pessimistische kijk op.

Ja gaat het goed dan ? Buiten de oorlogsproblemen en dergelijke heb je ook nog eens de klimaatsproblematiek . Straatje zonder einde, de mensheid is een ziekte op deze bol ...
 
Back
Naar boven