XXL Nutrition

Breakout run 2014

Bezoekers in dit topic

B0tje builder

Cool Novice
Lid geworden
10 nov 2013
Berichten
186
Waardering
3
Lengte
1m79
Massa
82kg
Beste Leden,

Misschien heeft het niet geheel met bodybuilden etc te maken, maar naast bodybuilden/fitness doe ik ook nogal eens hardlopen.

Dit is een mix tussen hardlopen en fysiek kapot gemaakt worden.:)

De breakout run 2014, word gehouden in Schaijk (NB), zijn er mensen die hier evt. aan meedoen?

Hier een indicatie wat het ongeveer in houdt.

http://www.youtube.com/watch?v=qrydazZirHM

Ik doe zelf mee met Celblok C, 8km breakout.

Wie van hier, zie ik daar? :)

Groet,
B0tje builder.
 
Super suf al die obstakelruns, colorruns, onzinevenementen tegenwoordig. Waarom hebben mensen dat nodig om gewoon een stuk te kunnen rennen?
 
Soort van Mud Masters?
 
meh, zijn zoveel van die runs tegenwoordig. originaliteit is er een beetje af.
 
Klopt soort mud Masters idd, en ik vind het juist een uitdaging voor mezelf zoiets :)
 
Super suf al die obstakelruns, colorruns, onzinevenementen tegenwoordig. Waarom hebben mensen dat nodig om gewoon een stuk te kunnen rennen?
Misschien vinden mensen het wel gewoon leuk? Is een optie? ;)
Een collega van me probeert me ook steeds om te lullen om een keer mee te doen.
 
het is wel hartstikke leuk, begrijp me niet verkeerd, doe dit jaar voor de derde keer mee met de strongmanrun maar er zijn er gewoon veel te veel dus heel origineel is het niet meer
 
het is wel hartstikke leuk, begrijp me niet verkeerd, doe dit jaar voor de derde keer mee met de strongmanrun maar er zijn er gewoon veel te veel dus heel origineel is het niet meer
Loop jij hem volgende keer achterstevoren, ben je weer origineel.
 
Ik doe zelf mee omdat ik een uitdaging zoek in het hardlopen en fysiek mezelf wil kunnen uitputten, et maakt me niet uit dat her niet krgineem is, maar dit is mooi dichtbij dus dacht miss vind ik wel mensen van die ik daar tegen kom.:)
 
Back
Naar boven