AndroidHealthClinic

Breda Hooligans :o

Bezoekers in dit topic

Ari70

Huge Freak
10 jaar lid
Waardering
154
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
FOK!frontpage / Nieuws / Politie pakt Bredase hooligans hard terug

*snik snik

was een geweldige tijd na de wedstrijd, Met een auto vol met stenen aan komen rijden en daarna ten toon spreiden hoever ik die steentjes wel niet kan werpen :D, in de bossen natuurlijk ik zou nooit iemand met een steen op zijn hoofd werpen, Volgende keer neem ik een kattenbak vol met tomaten mee, maar desondanks toch sneu voor deze "Hooligans"...

Triest dat ze die paarden af gaan rossen.

Hoezo, paarden zijn ook gewoon dieren hoor.

Ari jij hooligan! :o

Ben ook 2x gaan kijken naar NAC, @ B-Side. Wil Vak G ook nog es doen, ooit...
En ja beide keren zat ik tussen de rellen. =/

Ben jij zo een retard van Lokeren of vanwaar kom je? Vakkie G is voor de echte "losers die zich echt stoer vinden enzo!

Ben jij zo een retard van Lokeren of vanwaar kom je? Vakkie G is voor de echte "losers die zich echt stoer vinden enzo!
Was. En wtf is jouw probleem? Retard? :mad: Zijn bevriende clubs jongeman, beetje respect! :mad: Of ben jij geen NAC-er? ???

vanavond wordt het pas rellen als Feyenoord weer verliest...

Kijk Ari,
Ik hoef ook niet op vakkie-G semi stoer tegen de hekken geplakt te staan om zo 'kom-dan'-gebaren te maken naar de door een monsterhek gescheiden uitsupporters.
Waar ik ook geen zin in heb is om 3 uur van tevoren op de B-side te gaan zitten ivm vroege drukte om vervolgens de hele wedstrijd kauwgom en rotzooi van pubers in mijn nek te krijgen.

Doe mij dan toch maar een relaxt plekje ergens midden in Vak-G.

hooligans zijn meestal van die nurds die geen vrienden hebben en dan veel gaan zuipen en gaan kwijken enzo, en dan zijn ze ook heel stoer!

Het gaat om het geweld niet om de voetbal, gewoon alles wat geen nac kleding aanheeft totaal bijwerken:D

Hooligans zijn geestelijk zwakzinnig ;) Soort van benchmarc maar dan met voetbal :)

whaha.. jah en die naccers zijn nog de erste ook... stelletje wannabe's

Was. En wtf is jouw probleem? Retard? :mad: Zijn bevriende clubs jongeman, beetje respect! :mad: Of ben jij geen NAC-er? ???

Whaha, i was just playing you know me ;). Ik zelf ben zo een nep-supporter, die weleens bij het rand gebeuren betrokken is! eej maar Lokeren is wel chill hoor!

Kijk Ari,
Ik hoef ook niet op vakkie-G semi stoer tegen de hekken geplakt te staan om zo 'kom-dan'-gebaren te maken naar de door een monsterhek gescheiden uitsupporters.
Waar ik ook geen zin in heb is om 3 uur van tevoren op de B-side te gaan zitten ivm vroege drukte om vervolgens de hele wedstrijd kauwgom en rotzooi van pubers in mijn nek te krijgen.

Doe mij dan toch maar een relaxt plekje ergens midden in Vak-G.

Midden in vak-G dan ken je vast mijn opderdebeste (school)maat Pannelap ook wel ;) B-side lijkt me zo af en toe wel een beetje Wnnbee, maar krijgen toch ook vermeldingen in de pers als Bus 5 terug komt vanuit Arnhem die rare B-side Maniacs toch ook ;)

Het gaat om het geweld niet om de voetbal, gewoon alles wat geen nac kleding aanheeft totaal bijwerken:D

Inderdaad maak die aardige jongens maar is wijs, waar het voetbal hedentendage allemaal om draait!

whaha.. jah en die naccers zijn nog de erste ook... stelletje wannabe's

de "erste" jongen? In welk opzicht zijn ze Wannabee's in welk opzicht zijn het dan niet de "hooligans" waar ze zich klaarblijkelijk voor uitgeven?

Back
Naar boven