XXL Nutrition

Brede armen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heeft meer te maken met de positie van de bovenarm in rust. Hoe meer je bovenarm in rust naar binnen is gedraaid des te breder je arm lijk (je kijkt meer naar de zijkant) Hoe meer je bovenarm in rust meer naar buiten is gedraaid de te meer je tegen de voorkant kijk.

ik loop vanaf nu altijd zo rond.
 
Mensen met ILS hebben vaak "brede" armen :)
 
Onderarmen groeien mee met de rest als je sterker wordt. Met uitzondering van enkele extensoren, vooral tijdens rugoefeningen. Gewoon blijven trainen en sterker worden.
 
Onderarmen groeien mee met de rest als je sterker wordt. Met uitzondering van enkele extensoren, vooral tijdens rugoefeningen. Gewoon blijven trainen en sterker worden.

Yep, alleen ging de vraag over de bovenarm.
 
Yep

"Nu is mijn vraag hoe train je de zijkanten van de arm? Ik beschik inmiddels over een aardige bicep/tricep(voor een vrouw) maar het geheel lijkt vooral hoog en smal dan hoog en breed"
 
In theorie is de onderarm ook arm. Maar idd
 
Ik ben van mening dat de beste manier de armen in het algemeen op verschillende hoeken (manieren )trainen.

Zoek eens op harpep curl potpourri , deze tijdsefficiente manier lijkt toch aardig wat massa bij me op te leveren
 
Back
Naar boven