• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Brede heupen/dunne taille

Bezoekers in dit topic

pontito

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
58kg
Vetpercentage
6%
als ik kijk naar mijn lichaamsbouw zijn mijn heupen breder dan mijn taille. Dit zorgt voor een soort zandloperfiguur dat je als man ofc niet wilt. Is er een oefening die je taille breder kan maken (dan je heupen) of iets anders dat hierbij kan helpen?

als ik kijk naar mijn lichaamsbouw zijn mijn heupen breder dan mijn taille. Dit zorgt voor een soort zandloperfiguur dat je als man ofc niet wilt. Is er een oefening die je taille breder kan maken (dan je heupen) of iets anders dat hierbij kan helpen?
Zorgen dat je breder van boven wordt, en dikke poten krijgt

• Like
Waarderingen: Shadow Project, Gremlin, Mister B en 3 andere personen
Even voor mijn beeldvorming, gezien je gewicht. Vind je dit ook brede heupen?

anatomy-front-adult-male-2289221 (1).jpg

• Haha
Waarderingen: Shadow Project en RookworstXL
  • Topic Starter Topic Starter
Nee dit vind ik normaal

Is je vetpercentage hoger?
Spiermassa opbouwen en vp verlagen helpt

• Like
Waarderingen: pontito
Ik snap het niet helemaal. Een man streeft toch vaak naar een soort X: Brede schouders, met voor BB-ers een slanke taille, maar wel weer billen en benen. Je wilt toch dat je heupen breder zijn dan je taille?

Tenzij je juist op de heupen veel vet en/of vocht vasthoudt.

• Like
Waarderingen: Solway Firth
En ik heb geen brede heupen, ik doe juist mijn best om mijn taille smal te houden. Dan lijkt de rest nog wat, ...als het licht goed valt.

ga eerst eens Een jaar 3 a 4 x p week naar de sportschool. En eet veel proteïne. Komt dan vamzelf goed. Gainz!!

De meeste mannen wiens taille breder is dan de heupen hebben overgewicht. Lijkt me niet dat je die kant op wilt. Maar post inderdaad eens een foto, desnoods geanonimiseerd, om een beeld te krijgen wat je precies bedoelt.

Zoiets misschien?

FOWnVHo.jpg

k4JBuVR99CcJb-xwgog_r78JGPvgGUHiaU9GkoDkCek.jpg

Maar met aanzienlijk ondergewicht zou ik me daar geen zorgen over maken, dan kun je eerst nog overal een basis in spiermassa bouwen en een gezond vet% bereiken. En dan zien hoe het zich vormt.

• Like
Waarderingen: Schwarzeneggertje en AK
Terug
Naar boven