Fitness Seller

Brede heupen

Bezoekers in dit topic

Hallo,

Ik ben 15 jaar oud en train nu ongeveer 6 maanden consistent. Mijn heupen zijn best wel breed waardoor ik een zandloper figuur krijg en dat wil ik niet. Ik weet dat dit bot is en ik het niet smaller kan maken. Ik heb een foto toegevoegd. Heeft er iemand tips waarmee ik er voor kan zorgen dat dit minder opvalt.Bekijk bijlage 638007
Er is niks breed aan je heupen of taille ik zou een moord doen voor z'n taille.

Hallo,

Ik ben 15 jaar oud en train nu ongeveer 6 maanden consistent. Mijn heupen zijn best wel breed waardoor ik een zandloper figuur krijg en dat wil ik niet. Ik weet dat dit bot is en ik het niet smaller kan maken. Ik heb een foto toegevoegd. Heeft er iemand tips waarmee ik er voor kan zorgen dat dit minder opvalt.Bekijk bijlage 638007
Gigantische chest, schouders en rug erop bouwen. Prima frame heb je.

Als dit al breed is knul dan ben ik een 5 baans snelweg..
Goed frame, je mist alleen massa.

Je heupen lijken voor jou misschien breed omdat je taille zo smal is. En dat is alleen maar goed. :)

Nu gewoon je hele lichaam gaan trainen, zodat je bovenrug, schouders en borst opvallend groter worden.

Hallo,

Je middel is gewoon erg smal en je schouders zijn breed t.o.v. je heupen.

Arnold had brede heupen en smalle schouders en heeft (weliswaar niet helemaal natural) misschien wel het mooiste mannelijke lichaam aller tijden ontwikkeld.

1727458054688.png

Back
Naar boven