XXL Nutrition

Brede worstel/boks schoenen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekkerbezig

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 aug 2009
Berichten
52
Waardering
159
Lengte
1m84
Massa
131kg
Vetpercentage
14%
Is er iemand die me direct naar een breede worstelschoen merk/type kan leiden? Opzich is dat al een typische eigenschap voor een worstelschoen maar ik heb debiel brede voorvoeten en schoenen zijn altijd 1 groot drama. Nu wil ik voor t dagelijks gebruik maar ook tijdens t trainen met worstelschoenen gaan lopen vanwege de voetactivering en zo hopelijk ook langzaam van een hallux valgus af te komen.
Dus een worstelschoen met extra breede voorvoet…

merci
 
Laatst bewerkt:
Otomix, ryderwear?

Maar hallux valgus wordt niet minder. En beter minder op hoge hakken lopen :o
 
Otomix, ryderwear?

Maar hallux valgus wordt niet minder. En beter minder op hoge hakken lopen :o
Oke thnx ga ik naar kijken. Een Hallux Valgus kun je fixen of verbeteren door te werken aan een doorgezakte voet. Een doorgezakte voet kun je behandelen met een steunzool alleen worden de uitgerekte spieren in de holling van je voet daar niet mee getriggered en werkt dat meestal alleen maar tijdelijk verlichtend. Met een 100% platte schoen werk je wel aan die arche. Icm oefeningen.
daarom dus een worstelschoen. Ook heb je bij worstelschoenen meer gevoel vd grond in je voeten en tenen en kun je de actieve aap achtige stand/grip die je dient te hebben met je tenen beter laten werken. Of een minimum shoe alleen die dingen die ik teste zijn zo dun en ielig dat ik met beide tenen links en rechts buiten de zool loop en de hele schoen oprek en voor gek loop. Nogmeer voor gek bedoel ik dan.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven