Fitness Seller

Breder worden op jonge leeftijd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

samoo

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 dec 2007
Berichten
2
Waardering
0
ik weet zelf niet zo goed hoe ik breder moet worden... Ik word zelf bijna 14 jaar en ik doe elke dag push-ups en buikspieren 50-100 keer. En ik eet niet weinig ook niet veel tussen in. Krijg ik hiermee wel een uitslag??
 
Nee, met gewichten gaan trainen want meer als 15 reps helpen niet echt voor de groei. Als je goed rond zoekt vind je wel de nodige informatie. Ik denk tevens dat je dit in de foute sectie hebt gepost, misschien een mod vragen om het te verplaatsen.
 
vraag aan je ouders/verzorgers of ze 2x zoveel kookt en schep 3x op inplaats van 1 keer! koop een setje dumbbells en train je schouders, rug & armen voor je houding!
 
ik weet zelf niet zo goed hoe ik breder moet worden... Ik word zelf bijna 14 jaar en ik doe elke dag push-ups en buikspieren 50-100 keer. En ik eet niet weinig ook niet veel tussen in. Krijg ik hiermee wel een uitslag??
kijken of er een sportschool in de buurt is waar je kan trainen (als je ouder overkomt willen sportscholen weleens een uitzondering maken), mocht dit niet lukken nog geen ramp gewoon gewichten kopen voor thuis

voordat je begint eerst veel op dit forum lezen zodat je wel weet waarmee je bezig bent

succes ermee!
 
Ik denk dat het beste is gewoon lekker techniek oefenen. Probeer zoveel mogelijk oefeningen uit.

Als je techniek goed hebt, kun je gaan bikkelen.
 
Eerst techniek en de rest komt later.
 
ga judoen of turen oid

ik begon met judo toen ik 12 werd, heb er geen goed fysiek van gekregen (heb ik zelfs nu nog niet:() mar wel een stuk beter als eerst...

dan begin je als je 16 bent met gewichten te oefenen en tegen de tijd dat je 17 of 18 bent ben je al fysiek redelijk ontwikkeld door je sport en kun je de oefeningen al dus kan je al direct gaan knallen:D
 
eten eten eten eten ga naar de 5000 cal per dag eet vaker op een dag ik zelf eet 10 keer op een dag en het gaat best goed succes ermee
 
eten eten eten eten ga naar de 5000 Calorie per dag eet vaker op een dag ik zelf eet 10 keer op een dag en het gaat best goed succes ermee

5000 kcal voor een 14 jarige? :o
 
eten eten eten eten ga naar de 5000 Calorie per dag eet vaker op een dag ik zelf eet 10 keer op een dag en het gaat best goed succes ermee

Dat is een sumo dieet voor een 15 jarige:D

Probeer gewoon veel en goed te eten, kijk voor voorbeeld in de voedingsectie, je hoeft echt niet strak aan een schema te houden. Probeer een gym op te zoeken in de buurt waar je kan trainen. Volg daar een simpel schematje die hun geven. Als je zo eenmaal 2 jaar hebt getraint ben je 16 heb je al een goede basis opgebouwd en kun je knallen. Lees ondertussen gewoon door op dit forum.
 
hoe je nu bezig bent ga je amper breder worden.
je kan beter in gym alles gaan trainen.
wat eten betreft moet je ook het juiste en veel eten zodat je de voedingstoffen die je nodig hebt om te groeien binnen krijgt.
 
chinup aan de trap, pompen met een rugzak op je rug, breed pompen, smal pompen, ...

moet allemaal geen geld kosten, en ik denk dat deze oplossing voor jouw nu het meest van toepassing zal zijn. Kopen, veel meer vreten of gym is een zeer grote stap
 
oke 5000 is wel een beetje veel ik was de leeftijd een beetje vergeten maar probeer gewoon veel te eten en probeer dan langzaam tog naar die 5000 cal te gaan maar begin met 3500 tot 4000 de eerste maanden
 
oke 5000 is wel een beetje veel ik was de leeftijd een beetje vergeten maar probeer gewoon veel te eten en probeer dan langzaam tog naar die 5000 Calorie te gaan maar begin met 3500 tot 4000 de eerste maanden

Als hij een jaar traint en hij is inmiddels 14 is die 5000 nog steeds teveel.

Gewoon goed vreten en zorg dat je altijd net wat meer eet dan wat je buik wil. Dus heb je na 4 boterhammen geen honger meer, eet er gewoon 5.
 
Back
Naar boven