XXL Nutrition

Breder worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tonbors

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
175
Waardering
0
De laatste tijd ben ik weer behoorlijk gegroeid, maar mijn gewicht is nog hetzelfde. Wel zie ik dat mijn zij buikspieren beter zichtbaar zijn. Dit zou betekenen dat mijn vet omlaag gegaan is. Maar is dit vet nu omgezet in spieren of kan dit niet? Gezien in op hetzelfde gewicht zit.
 
je kan vet gebruiken als brandstof.

Je spieren worden opgebouwd uit amino's en eiwitten. Deze bouw heeft energie welke voort kan komen uit of je voeding of je vet reserves of beide.

Vet naar spieren omzetten is niet mogelijk

Daarbij weegt spiermassa meer dn vet
 
vet omzetten in spier kan maar op een manier vet verbranden en spier opbouwen :P.
Ik denk dat je gewoon wat vet kwijt bent, en wat spier aan bent gekomen en je daarom je abs wat meer ziet ..
 
Goeie zaak! Vet kwijt en spier erbij!

suc6!
 
wat ze van mij mogen uitvinden: plaatselijk vet verbranden. gewoon een zalfje wat je bijv op je buik smeert en waardoor je daar vet gaat verbranden :)
 
Originally posted by Scighera
wat ze van mij mogen uitvinden: plaatselijk vet verbranden. gewoon een zalfje wat je bijv op je buik smeert en waardoor je daar vet gaat verbranden :)

bestaan al wel van die zalfjes..maardat de meeste zijn alleen om het strakker te laten tonen...maarja alle kleine beetjes helpen
 
Originally posted by Scighera
wat ze van mij mogen uitvinden: plaatselijk vet verbranden. gewoon een zalfje wat je bijv op je buik smeert en waardoor je daar vet gaat verbranden :)

ja Mike, dat zou amazing zijn.
 
serieus, op sommige plaatsen wil het maar niet minder worden, terwijl je dan magerder in je gezicht wordt.
 
Vetcellen kun je niet naar spierweefsel omzetten, was et maar waar. toch ben ik van mening dat je wel droger kunt worden en toch spier opbouwen, alleen zal dat veeel langer duren.
 
In de beginfase wel, in de beginfase groeit je lichaam zelfs al zonder goede voeding... maar en spier opbouwen en vet verliezen kan niet.. wel is het zo dat als je spiermassa gelijk blijft maar je vetmassa afneemt je groter toont, spieren beter zichtbaar, alles tekent zich beter af en je toon gewon groter..
 
Originally posted by Scighera
wat ze van mij mogen uitvinden: plaatselijk vet verbranden. gewoon een zalfje wat je bijv op je buik smeert en waardoor je daar vet gaat verbranden :)

Dat bestaat al bro...
 
Precies Robin: Thiomucase en aambeien middel Preparation-H
 
Originally posted by Scighera
wat ze van mij mogen uitvinden: plaatselijk vet verbranden. gewoon een zalfje wat je bijv op je buik smeert en waardoor je daar vet gaat verbranden :)

of een pilletje wat je neemt op lege maag en waardoor je na 24 uur de fysiek van Jay Cutler aanneemt...
 
Originally posted by CrocoDillon
Nog nooit van gehoord bro...

Een product als cuttinggel werkt wel aardig. Er is ook nog een betere, maar ik kan zo snel niet op de naam komen. :)
 
kweet m weer... Iodase Uomo Creme.
 
Originally posted by Rob G


of een pilletje wat je neemt op lege maag en waardoor je na 24 uur de fysiek van Jay Cutler aanneemt...

of een spiegel die je daar een handje meehelpt.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by bestoldschool
Precies Robin: Thiomucase en aambeien middel Preparation-H

Heb je het hier over middelen die de vetcellen doden, of over middelen die het vocht op die plaats ontrekken?
 
Back
Naar boven