XXL Nutrition

Breed genoeg!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
berry toch, het leek er even op dat je het wel begrepen had :P :roflol:
 
berry toch, het leek er even op dat je het wel begrepen had :P :roflol:

haha zo iest had ik ook al, al bijna een maand geen nuteloze topics meer.
maar nu dit
 
hy berry als je droger wil worden en proberen je massa te behouden zou ik je koolydraten wat verminderen en je eiwitten wat verhogen en natuurlijk je cardio doen maar niet hoger als hartslag 120 want anders doe je conditie. en als je je krachttraining en cardio op een dag doet zal je een bcaa voor je cardio en erna moeten nemen plus onmiddelijk je schake om geen massa te verliezen en optimaal vet te verbranden succes doei
 
ps als je nu alleen maar cardio zou gaan doen dan zal je van je 70 kilo niet meer veel gaan overhouden dus je kan droger worden maar beperkt te veel is massa verliezen
 
hehe hij vind zichzelf een beest met zn 70kg hahaha
 
tja een beetje verkeerd uitgedrukt...TS vindt zichzelf groot genoeg, kan best zijn ieder zijn perfecte lichaam hé. Dus gewoon cuttenen krachttraining blijven doen. Tot dat je jezelf droog genoeg vind, zie dan nog eens of je breed genoeg vind of niet.
 
Berry, je bent er weer! :D
 
This tread is worthless without pics!!!!!!!!!
 
Jongens ik zeg niet dat ik SUPER BREED BEN ik zei voor mij doen vind ik mij breed genoeg!
Mensen kunnen niet nadenken als je het normaal neerzet ALIEN is de enige die hier normaal leest en nadenkt en antwoord geeft!

Tnx ALIEN maarja kanwie kan er een schematje maken?
 
Jongens ik zeg niet dat ik SUPER BREED BEN ik zei voor mij doen vind ik mij breed genoeg!
Mensen kunnen niet nadenken als je het normaal neerzet ALIEN is de enige die hier normaal leest en nadenkt en antwoord geeft!

Tnx ALIEN maarja kanwie kan er een schematje maken?

dbb = dutchBODYBUILDING
er is ook een fitness variant... hint hint

je zegt dat je jezelf breed genoeg vind maar je zit op dbb en dan moet je niet verwachten dat die mensen zich maar enigszinds in kunnen beelden dat jij met 70 kilo jezelf groot genoeg vind
 
jij bent ook een beest lenn:D
 

Gefeliciteerd, dat was alleen zijn vraag niet.

Ontopic: ga cardio doen en eet iets boven onderhoud, 100/200 kcal ongeveer. Dan word je droger, doordat je cardio doet, maar verlies je minder spiermassa.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Stoere jongen hoor :eek2: :D :roflol:
 
bietje zandloper shape LOL
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven