XXL Nutrition

Breed genoeg!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat is er met die pet berry?(en oordbel) je lijkt wel een mocro
 
Hahah te mooie reactie's weer.... echt weer typisch dutchbodybuilding comentaar :roflol:
Met zo'n topic vraag je er ook gewoon om :P

Zegt je vriendin trouwens dat je te breed bent/breed genoeg bent, of ben je ons nu voor de gek aan het houden??
 
Man je bent droog zat. Ik zou het bf% zo houden en gewoon door blijven knallen.
 
Niet alleen cardio doen het beetje wat je hebt gaat gewoon weg.
Doe dit gewoon samen met KT als je niet meer als 4 dagen naar de gym wil gaan doe het dan na de KT of pak een fullbody training zodat je maar 3 dagen moet gaan.
 
Man je bent droog zat. Ik zou het bf% zo houden en gewoon door blijven knallen.

Ie staat op 12-14% als je 't zo bekijkt... is helemaal niet "droog zat"!
 
als je eff tegoei leest berry zie je dat ik je wel wat info gegeven heb over wat je moet doen kerel succes
 
Wajhahahahaha


Gast foto's zoeken!

1. Ik heb geen piercing is een vlek op de spiegel hoe ****ing dom kan je zijn.
2. Fok jou Macb met je marokaan, het is 2008 hoe oud ben je wel niet? En wat commetaar over me oorbel en pet jij hebt niet eens foto van je zelf zegt genoeg:P
3 Heb toch respect voor Macb heeft me veel verteld!
4 ik ben niet droog zie je blokjes nee? Zit er wel ma onder me vet!
 
zou je niet eerst wat spiertjes gaan kweken, mannetje?

dit is al niks.. en dan wou je massa van je niet-massa afhalen :roflol:

ik dacht al dat je niet helemaal lekker was.. maar dit, dit onderstreept het nog maar eens..

ik denk dat tafeltennis wel een geschikte sport voor jou is. beetje ping-pongen enzo.
 
Ie staat op 12-14% als je 't zo bekijkt... is helemaal niet "droog zat"!

Hoe kom je daar nu weer bij, hij ligt afgaande op depics rond de 10%.Kijk Berry echt breed ben je niet maar zeer zeker ook niet dun, denk eigenlijk dat je meer fatfreemass hebt en er beter uitziet dan de meeste die je nu af aan het zeiken zijn, maar ja je vraagt er natuurlijk wel om door op deze manier een topic te starten:D

In mijn ogen ben je al droog genoeg, maar als je echt wil: Onder onderhoud eten en NIET stoppen met KT
 
Hoe kom je daar nu weer bij, hij ligt afgaande op depics rond de 10%.

14 is mss iets te hoog ja, maar ie zit zeker niet onder de 12% imo.

Ik heb al meerdere malen kunnen opmerken op dit forum dat mensen maar al te graag wat %-tjes van hun werkelijke BF af doen.
 
2. Fok jou Macb met je marokaan, het is 2008 hoe oud ben je wel niet? En wat commetaar over me oorbel en pet jij hebt niet eens foto van je zelf zegt genoeg

oh wist niet het er 2008 anders aan toe ging dan in 07 :P of ga je me nu vertellen dat je petje zo "boven je hoofd" icm oorbel heel normaal is in 08? ik denk dat er nooit een jaartal komt dat het normaal wordt. En hier is een foto van mij -> [Link niet meer beschikbaar]
 
maar berry, ondanks dit allemaal...

still luv ya ;) :kiss:
 
MacB je bent me grote vriend toch:D

Wanneer gaan we is samen trainen laat ik je is spier pijn voellen!
 
gaan we toch lekker fietsen samen :D voeeeel die verzuring in je beentjes :P lol
 
Ag jij zit daar alleen maar Koffie te drinken met lui die daar komen voor de socialle vaardigheden:P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven