XXL Nutrition

breed worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
ey mensen,
ik ben 16 jaar en ben 1.80 en weeg 69,5 kilo
Dit is nu mijn trainingsschema:
Maandag: benen
Dinsdag: borst
Woensdag: buik+onderarm+kuiten
donderdag: rust
vrijdag: rug+schouders
zaterdag: biceps+triceps
zondag: buik+onderarm+kuiten
(ja ik weet het dat zijn er best veel)

Maar ik wil mijn boven lichaam wat breeder hebben, zouden jullie een schema wil maken wat het beste is om breeder te worden, ik rust het liefst in het weekend. En zouden jullie ook oefeningen kunnen geven zodat ik echt allespieren pak, want ik mag maar 8/9 sets per spiergroep hebben om sneller te groeien.
Ik zou ook graag van de vleugels willen hebben :)
volgens mij heette die spier Latissimus Dorsi

Mijn benen train ik op rode spiervezels, dat heeft toch geen gevolgen voor als ik breeder wil worden.

Drie a vier dagen in de week is denk wel genoeg.
 
Zo werkt het wel niet he jongeman ! Stel jij zelf een schema op en dan zullen wij wel er commentaar opgeven! :d
 
haha idd.. Gewoon veel research doen op dit forum en vind genoeg antwoorden. Dit is makkelijk omdat je weet dat je in deze topic kan kijken en gelijk je vraag word beantwoord. Maar zo werkt het meestal niet ;) Do some research en met antwoorden die je echt niet kan vinden kan je makkelijk plaatsen. Maar vooral qua voedingsschema's, trainingsschema's zijn er hier plenty.

p.s. beste is rode en witte spiervezels te trainen! ;)
 
ik vraag aan jullie wat het beste is om snel breed te worden, staat dat al op de site?
 
Originally posted by TrainingFreak
ik vraag aan jullie wat het beste is om snel breed te worden, staat dat al op de site?

het beste om Snel! breed te worden zijn een paar dikke spuiten in je reet douwen, maar dat heeft ook z'n nadelen. Maar daarbij moet je een goed traininsschema hebben en goed voedingsschema.

Dus conclusie, als je breed wil worden heb je het volgende nodig:
  • Een goed Trainingsschema
  • Een goed Eetschema
  • Geduld
  • Dicipline
  • En je moet VOORAAHLL DOORGAAN!
    [/list=a]
 
Originally posted by Elmar


Dus conclusie, als je breed wil worden heb je het volgende nodig:
  • Een goed Trainingsschema
  • Een goed Eetschema
  • Geduld
  • voldoende rust
  • Dicipline
  • En je moet VOORAAHLL DOORGAAN!
    [/list=a]
 
Je kunt jezelf ook met een paar wc rollen opvullen ben je ook breed

ps. dit vindt je niet met research
 
grappig... echt, daar hebben we wat aan.


maar goed, TRainingfreak, de raad van Elmar is alles wat je nu nodig hebt.

met een trainingsschema kunnen we je helpen. we gaan het niet voor jou opstellen, maar we willen het wel bekijken eventueel verbeteren naargelang je doelen.

voor een eetschema kan je altijd terecht in de daarvoor bestembe voedingssectie, als je dat al niet gedaan hebt.

het belangrijkste is jammer genoeg geduld en doorzettingsvermogen. ongeduld is vooral de reden waarom veel mensen afhaken. ze willen alles gisteren en ja, dan maar liever stoppen of de verkeerde weg opgaan.
 
Originally posted by Spike
grappig... echt, daar hebben we wat aan.

@spike, waarom ik zo reageer is omdat de meeste mensen hier zitten om groter te worden en overal op het forum staan daar tips over. En er staat ook dat groei tijd nodig heeft je kan niet verwachten om op een kort termijn groot te worden of breder. Dus dat snel gaat niet op dus vandaar dat wc papier dat werkt snel en efficient.

Maar ja helaas had je je oordeel al klaar.
 
Hehe dat van die WC rollen is echt goed gevonden !! Zoals de anderen al zeiden, snel breed worden kan je alleen door AS en dan nog moet je goed op je voeding letten, goed rusten, goed trainen ...
 
Originally posted by Bodyman


@spike, waarom ik zo reageer is omdat de meeste mensen hier zitten om groter te worden en overal op het forum staan daar tips over. En er staat ook dat groei tijd nodig heeft je kan niet verwachten om op een kort termijn groot te worden of breder.

dit was ik dacht ik al duidelijk vanaf de eerste replies, dus een schepje bovenop hoefde niet.
 
snel breed worden...mmm.. Veeel supplementen gebruiken. er zijn zat sites waar je supp kunt bestellen en gewoon wat anabolic aminozuren bestellen..veel eten en trainen als vermeld hierboven en je groeit als kool..........
 
Originally posted by Spike


dit was ik dacht ik al duidelijk vanaf de eerste replies, dus een schepje bovenop hoefde niet.

[Abeelding niet meer beschikbaar], ok misschien heb je wel gelijk vindt het echter wel jammer dat je die reacties 9 van de 10 x bij mij post. Maar zand erover [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by TrainingFreak


Maar ik wil mijn boven lichaam wat breeder hebben

Belangerijkste is ook geduld hebben. Gewoon blijven trainen, en het komt wel. Je bent nog maar 16 jaar!

Je moet je niet zo druk maken over breed worden. Als je goed eet en normaal traint dan komt het wel. Je moet iig ook niet zo zwaar trainen, creeer eerst een ''basis'', ga dan pas verder.

Ja idd, zoek is op de site voor programma's.
 
Originally posted by zuivelproduct
snel breed worden...mmm.. Veeel supplementen gebruiken. er zijn zat sites waar je supp kunt bestellen en gewoon wat anabolic aminozuren bestellen..veel eten en trainen als vermeld hierboven en je groeit als kool..........

Van supplementen word je niet groot. Het zijn slechts toevoegingen, wat de naam eigenlijk ook al zegt.

Je gewone voeding blijft gewoon de basis.


Dus trainingfreak: pak gewoon een standaard schema uit de voorbeeld schema's hier. En wissel na een week of 8 eens af. Gewoon hard trainen.

Verder kan je je aandacht beter richten op goede voeding.
 
yup, Voeding is de basis. Enigste supp die ik gebruik is een Promax eiwit shake en dextrose na mijn training. Met een 3750-4000 Kcal voedings schema ben ik sinds Jan rond de 12-13 kilo aangekomen.
 
Back
Naar boven