AndroidHealthClinic

breeder

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
Ik hoorde dat je langszame bewegingen hiervoor moest maken, wat is hier van waar

wat raden jullie mij aan om breeder te worden?
 
Originally posted by TrainingFreak
Ik hoorde dat je langszame bewegingen hiervoor moest maken, wat is hier van waar

wat raden jullie mij aan om breeder te worden?

Je schouders hard aanpakken... En ook je traps niet vergeten..

Maar over het algemeen gewoon zware massaoefeningen doen voor het hele lichaam.

Je kan geen 50cm armen hebben als je 75kg weegt. ...

Deze gewoon gecontroleerd uitvoeren. En ook weer niet te langzaam.
Meestal gewoon explosief en gecontroleed uitvoeren, wat overigens bij zware gewichten kan beteken dat het nog een paar sec duurt om je herhaling af te maken.


En veel eten...
 
Originally posted by TrainingFreak
Ik hoorde dat je langszame bewegingen hiervoor moest maken, wat is hier van waar

wat raden jullie mij aan om breeder te worden?
Je rug en schouders intensief trainen en als je niet op tandenstokers van benen wil lopen dan moet je die ook hard meetrainen, dit verhoogt mede de groeihormoon en testosterone afgifte wat ten goede komt van je algemene groei en gewichttoename.

Wanneer je traint, probeer dan per rep te denken, laat elke rep er 1 zijn en duw altijd gecontroleerd (niet traag maar ook niet snel) uit. Laat het gewicht niet vallen bij de negatieve beweging maar houd het zo goed mogelijk tegen, dit verhoogt de belasting van de spier gedurende de hele set.
 
dus ik moet snelle bewegingen maken??
 
Heb je vorige posts wel gelezen?

...duw altijd gecontroleerd (niet traag maar ook niet snel) uit.
 
Originally posted by TrainingFreak
dus ik moet snelle bewegingen maken??

snel zou ik het niet willen noemen. Gecontrolleerd bewegen. Volgens mij moet je het gevoel hebben dat jij het gewicht beheerst, dat als het noodzakelijk zou zijn (wat nauwelijks gebeurt), jij de bewegingsbaan van het gewicht moet kunnen veranderen. Jij bent de baas. Als je snelle bewegingen gaat maken zou je dat niet meer kunnen, en loop je een grotere kans op blessures. Dus ik zou het gecontrolleerd willen noemen.
 
Re: Re: breeder

Originally posted by matthieu




Je kan geen 50cm armen hebben als je 75kg weegt. ...




kan wel maar dan heb je waarschijnlijk geen benen :D
 
Back
Naar boven