MuscleMeat

Breezer boys? Check dit eens

Bezoekers in dit topic

ijzer

Ecto
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
22 apr 2006
Berichten
3.709
Waardering
1.056
Lengte
1m78
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Laatst bewerkt:
Tering... nu is het niveau natuurlijk niet echt hoog op PF, maar de reacties van die sloeries is wel erg overdreven. Dus hier vallen ze op? Ik heb medelijden met ze
 
Tering... nu is het niveau natuurlijk niet echt hoog op PF, maar de reacties van die sloeries is wel erg overdreven. Dus hier vallen ze op? Ik heb medelijden met ze

Ik ook, en ga nou niet beginnen met opmerkingen als jaloers want dat ben ik dus echt niet XD
 
WOW,als meisjes al op ecto's kicken,wat zullen ze dan kicken op mij als meso:eek:
 
:roflol: jaloers? Ik denk dat niemand hier dat zegt over 2 ongetrainde jongens met hun boxer tot aan hun navel getrokken.
 
De meeste mannen hebben zo'n lichaam, ik denk dat ze niet anders gewend zijn.
 
De meeste mannen hebben zo'n lichaam, ik denk dat ze niet anders gewend zijn.

coïtus drugs bitches and hos put your hands up for the coke in my nose
grazy.png
 
als we nou stoppen met eten allemaal, maandje of 3, krijgen we mss ook ooit zon "prachtig lichaam"...
 
als we nou stoppen met eten allemaal, maandje of 3, krijgen we mss ook ooit zon "prachtig lichaam"...

Leukste is als je hiertussen gaat lopen met je geripte massa die je de afgelopen jaren hebt opgebouwd. Dan krijg je van die opmerkingen als:

"patser"
"anaboluh kan ik ook"
"kijk m stoer doen zonder shirt"

Dames zitten de hele tijd aan je pecs en je reet te porren

Been there done that.
 
kijk mij dan met mn D&G onderbroek opgetrokken tot mn kin lol,
weet je wat het is meiden zeggen dat al snel over gasten dat ze te gespierd zijn omdat ze het niet kunnen hebben dat sommige gasten (en meiden) wel gedisciplineerd zijn om iets aan hun lichaam te doen maar zelf niets aan hun vetrollen doen.

yankeefive verwoord het nog wat beter..
 
Leukste is als je hiertussen gaat lopen met je geripte massa die je de afgelopen jaren hebt opgebouwd. Dan krijg je van die opmerkingen als:

"patser"
"anaboluh kan ik ook"
"kijk m stoer doen zonder shirt"

Dames zitten de hele tijd aan je pecs en je reet te porren

Been there done that.

Hahaha ja zo is het inderdaad ja
Niet dat ik ripped ben maar krijg nou al opmerkingen patser etc.. ****ing evolutie fouten
Als het maar een beetje afwijkt van jan modaal ben je een patser/anabolus
 
ach laat ze maar lullen, maar dat hoef ik jouw niet te vertellen ..
 
Een hele tijd geleden toen ik op dit forum zat te bladeren was hier een heel topic over gemaakt. Het was op het laatst uitgelopen tot een hele hijack van de superdudes.nl forums, en lachen dat ik deed xD
 
ach laat ze maar lullen, maar dat hoef ik jouw niet te vertellen ..

Maar tis wel mooi om er even over te speculeren it just crossed my sight en ik ben al helemaal niet zo tof van partyflock echte bimbo's daar en dit bevestigd mijn gedachtes weer eens just wanted to share:p
 
:slet:
 
Maar tis wel mooi om er even over te speculeren it just crossed my sight en ik ben al helemaal niet zo tof van partyflock echte bimbo's daar en dit bevestigd mijn gedachtes weer eens just wanted to share:p

De reden voor mij om a.s. week met mijn HBO te den haag gaan beginnen :cool:
 
Monsterfysiek. Ik ben al goed op weg zie ik.

Ik moet alleen m'n lange haar eraf knippen en dan ook zo'n trendy stekeltjes kapsel doen. Plus een boxershort kopen met een duur merk in de bovenste band en daarna een broek die bijna van m'n heupen af zakt.
Oja, en die laskap die die kerel op z'n hoofd heeft niet vergeten...
 
Back
Naar boven