MuscleMeat

Breezer boys? Check dit eens (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lol marc :D
 
Ik snap echt niet waarom al die vrouwen op pure ecto's vallen.
 
ik sta mij er ook nog elke keer over te verbazen :mad:
 
Ik ga vanaf nu niks meer eten tot ik een kg of 30 weeg net als die jongens, de hele dag onder een broodrooster liggen zodat ik dat kleurtje krijg en een tennisbal inslikken net als die rechter. Dan vallen al die breezah chickies ook op mij! :cool:

no thx :p
 
De Auschwitz look gaat het weer helemaal worden hebben ik gehoord op Fashion TV. Dus cutten maar mannen!

(Godwins law even laten opgaan voor degenen die het grapje niet kunnen waarderen).
 
Ik ga vanaf nu niks meer eten tot ik een kg of 30 weeg net als die jongens, de hele dag onder een broodrooster liggen zodat ik dat kleurtje krijg en een tennisbal inslikken net als die rechter. Dan vallen al die breezah chickies ook op mij! :cool:

no thx :p

JA die tennisbal maakt het af he..:cool:
 
welke tennis bal hebben we het nu over ik zie niks?

maar hoe dan ook hebben ze een goede cut achter de rug

al hun vet kwijt en nog spieren overgehouden ook
 
De Auschwitz look gaat het weer helemaal worden hebben ik gehoord op Fashion TV. Dus cutten maar mannen!

(Godwins law even laten opgaan voor degenen die het grapje niet kunnen waarderen).

*duikt vanaf het heden weer iedere week in de discotheek om me klem te zuipen en vermijd alles toestellen in de sportschool behalve de bench en de dumbbells voor de curls
 
ik snap de grap van de tennis bal niet.. sorry :o
 
je ziet toch wel dat die rechter gozer een vreemde bobbel op zn buik heeft?
 
Leukste is als je hiertussen gaat lopen met je geripte massa die je de afgelopen jaren hebt opgebouwd. Dan krijg je van die opmerkingen als:

"patser"
"anaboluh kan ik ook"
"kijk m stoer doen zonder shirt"

Dames zitten de hele tijd aan je pecs en je reet te porren

Been there done that.


Precies, 1 van de redenen waarom ik er drie jaar geleden mee opgehouden ben op dat partyflock!
 
Heb ff commentje erbij gegooid.

yankeefive 26 augustus 2006 21:18
Is dit een historische foto uit het kamp Auschwitz ofzo?

lmao :P beetje grof misschien... :p

mwb: joh? zn ribben? echt? ik dacht dat hij echt een tennisbal had ingeslikt... Kan ik me opzich wel voorstellen, die jongens moeten echt een honger hebben he, dan eet je alles. Zelfs tennisballen
 
Back
Naar boven