XXL Nutrition

Breezer boys? Check dit eens (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iemand anders vraaag de vraag dat hij niet snapt hoe dat met die tennis bal zeg en ik leg het hem uit

wie krijg de shit over zich heen??
 
iemand anders vraaag de vraag dat hij niet snapt hoe dat met die tennis bal zeg en ik leg het hem uit

wie krijg de shit over zich heen??
Echt stoppen jonge, ik spuug dadelijk al dat bier over m'n dure TFT's heen, verrekte rekel.
 
ik heb een idee
na de wok meeting in die disco daar gaat iemand ff wat hippe plaatjes schieten en dan plaatsen we die daar, volgens mij gaan die wijven dan echt helemaal los :p
 
ik heb een idee
na de wok meeting in die disco daar gaat iemand ff wat hippe plaatjes schieten en dan plaatsen we die daar, volgens mij gaan die wijven dan echt helemaal los :p

Mooi, na een paar drankjes ga ik strippen dus!

MWB :roflol:
 
Monsterfysiek. Ik ben al goed op weg zie ik.

Ik moet alleen m'n lange haar eraf knippen en dan ook zo'n trendy stekeltjes kapsel doen. Plus een boxershort kopen met een duur merk in de bovenste band en daarna een broek die bijna van m'n heupen af zakt.
Oja, en die laskap die die kerel op z'n hoofd heeft niet vergeten...

Schitterend :roflol:
 
anders vraagt iemand ze ff hoelang ze al aan de anabolen zitten, hihi
 
Monsterfysiek. Ik ben al goed op weg zie ik.

Ik moet alleen m'n lange haar eraf knippen en dan ook zo'n trendy stekeltjes kapsel doen. Plus een boxershort kopen met een duur merk in de bovenste band en daarna een broek die bijna van m'n heupen af zakt.
Oja, en die laskap die die kerel op z'n hoofd heeft niet vergeten...

palen zul je benchie:D!!!
 
Vrij sneue shit ja:)
 
Maar het is niet anders jongens!
 
:roflol: hahaha roberthosper dat ben jij toch die laatste?
karma als ik je post tegenkom hier op DBB hahaha
IDD stelletje ecto's... moet je kijken man.. niet gezond meer die botten prikken er bijna uit!
 
Whahahaha, die reactie van RobertHospers :roflol:
 
pcies.. je gaat er daar toch niet over discussieren.. (lees: weinig discussie)...
 
Back
Naar boven