XXL Nutrition

Breezer en loverboy handleiding... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Muay Thai J

* Your sister loves me *
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
3.866
Waardering
13
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
De volgende 'Breezer Handleiding' is oorspronkelijk geschreven door Fok! user 'Afwazig', inmiddels licht bewerkt door kuikens.com en veel te mooi om niet verder over het internet te verspreiden.
Hou er wel rekening mee dat dit artikel onder funny stuff gelist staat en niet serieus genomen dient te worden!

Iedereen weet het, maar niet iedereen doet het en dat vind ik zonde. Waar heb ik het over? Breezers gebruiken natuurlijk! Breezers zorgen immers voor veel vertier.
Deze handleiding zal een groot scala aan onderwerpen behandelen, van cammen tot chloroform en van superdudes tot psychologie.
Omdat jullie kuiken kijkertjes soms nogal mensenschuw zijn, begin ik maar met het internetgedeelte, dat kan immers iedereen leren.

Hoofdstuk 1 - De basis beginselen.


Breezers op internet
Laten we beginnen met het internet, je hoeft immers niet fysiek aanwezig te zijn bij de desbetreffende breezer om plezier te hebben. Je kan haar op de webcam dingen laten doen, mits je er wat moeite voor doet. Maar voor ik jullie ga vertellen hoe dit in zijn werk gaat, eerst een stukje theorie.

Het ontmoeten van breezers
Dit is vrij makkelijk, via sites als bijvoorbeeld Superdudes en Partypeeps2000. Je maakt op zo'n site een profiel aan en zorgt ervoor dat je een 'spange' naam hebt. Woorden als gangstah, playah en pimp doen het goed bij de breezer chicks.
Als je meer van terrorhelga's en andere lijpe 14 jarige sletjes houdt is Partyflock misschien meer voor jou. Het voordeel van deze site is dat je je nickname altijd kunt veranderen, dus aan kan passen aan de situatie, afhankelijk van de breezah waarmee je op dat moment mee bezig bent.
Op deze profielen sites is er vaak de mogelijkheid om mensen toe te voegen als vriendje of buddy. Zorg ervoor dat je een shitload aan vrienden hebt op die sites, dit is in het cultuurtje vrij normaal en zorgt voor een beter imago.
De mensen die je op internet als 'vrienden' hebt hoef je niet te kennen, mee te praten of te onderhouden, ram gewoon op de 'Add buddy' knop en je hebt er geen omkijken meer na.
Anyway, na je naam, zorg ook dat je veel vette 'piccas' van jezelf op je profiel heb staan, het liefst fake, bewerkt of gephotoshopt.
Zie hier een aantal voorbeelden:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het beste is om je neer te zetten als een 20-25 jarige jongeman, jonge meisjes kijken tegen je op en zullen ook sneller dingen van je voor waar aan nemen. Als je meerdere breezers tegelijk wilt onderhouden, is het aan te raden af en toe tussen verschillende MSN-IDs en profielen te wisselen.
Nu we dit hebben behandeld, op naar stap 2. Wat heb je nodig?

Benodigdheden
-Webcam
-MSN
-GSM met camera
-Gepimpt profiel op tha internet
-Veel pics van jezelf, het liefst bewerkt
-Eventueel Chloroform of GHB (Hier kom ik later op terug)

Niet elke breezer is hetzelfde, ik heb ze onderverdeeld in 3 categorieën. We maken op het web onderscheid tussen 3 verschillende soorten breezahs.

1 - Het onzekere type

Dit is een vaak voorkomende breezer op internet, ze zijn aangekomen in de pubertijd (vaak rond de 14 jaar) en voelen zich unhappy. Ruzie met familie, het gaat slecht op school, het kan van alles zijn. Het is eigenlijk allemaal bullshit en mietjes gedrag, maar dat maakt niet uit, want als je dit erkent kun je er veel mee doen. Als je weet hoe iemand in elkaar zit kun je hem/haar makkelijk bespelen.
Enfin, bij dit type meisje zul je makkelijk haar vertrouwen kunnen winnen. Je doet net of je haar helemaal begrijpt, en er altijd voor haar zult zijn. Na een aantal dagen zul je zien dat jullie al redelijk intiem met elkaar omgaan, je overspoelt haar met aandacht en ze voelt zich eindelijk happy.
Nu is het tijd om te gaan oogsten wat je hebt gezaaid. Je zult zien dat je veel tegen haar kunt zeggen als ze je leuk vindt, begin met subtiele hints en ga zo door tot je eindelijk resultaat op de webcam hebt. (Zie onderstaande MSN screenshot).
Natuurlijk hou je zulke plaatjes niet voor je, maar doe je net zoals ik en deel je de chat transcripts met zo veel mogelijk mensen.
Als je het zat bent met dit type meisje, block je haar gewoon op MSN en neem je de telefoon niet meer op.
Ze zal je wanhopig proberen te bereiken, nog tot maanden erna. Maar als je haar laat inzien dat je haar gewoon gebruikte zal het snel voorbij zijn. De kans zit er dik in dat dit meisje zichzelf gaat snijden of mentaal helemaal gesloopt is na deze actie.
Maar dat is niet jouw zaak, je hebt tenslotte plezier gehad, en daardoor vele andere mensen op internet ook.



2 - Het meisje met zelfvertrouwen.
Dit is het meer uitdagende werk, dit meisje zal je veel meer werk in moeten steken dan de eerstgenoemde. Voor je begint met dit meisje, zul je eerst info over haar op moeten zoeken, haar likes en dislikes, haar hobby's, haar hele belevingswereld.
Je moet precies weten hoe ze in elkaar steekt. Dit vergemakkelijkt het aanzienlijk voor jezelf. Zorg nu ook weer dat je haar het gevoel geeft dat je te vertrouwen bent. Na enige tijd zul je zien, dat zelfs de arrogantste breezahs in te pakken zijn.

3 - De borderliner
Op internet kom je de meest verknipte types tegen, vaak zo lelijk als de nacht, maar soms nog enigszins neukbaar. Bij dit type breezah is moeilijk uit te leggen wat je moet doen, omdat het erg van de situatie afhangt.
Om maar een voorbeeld te geven, de hormonen gieren bij de pubers door het lijf, ze snappen het allemaal niet meer en reageren soms vrij apart. Ze zijn ook hypocriet en komen enigszins zwakzinnig over, maar laat je hierdoor niet afschrikken, als je dit type eenmaal mentaal verdoofd hebt, kun je gelijk alles doen en maken.

Dat waren de 3 types breezers. Ik zal nu nog wat extra informatie geven en wat tips, hierna zal ik verder gaan met het ontmoeten van breezahs in het echt!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tips-Zoek via haar MSN profiel naar een meid die bijvoorbeeld een CU2 profiel heeft ingevuld met al haar likes en dislikes.
Aan de hand van die vragen kan je dan doen alsof het heel goed klikt tussen jullie. (Ineens is Titanic ook jouw favoriete film en vind je Robbie Williams helemaal te gek).
De vragenlijst van CU2 is heel goed te gebruiken om het meisje het gevoel te geven dat jij de ware bent.
Hierdoor zal ze zich snel op haar gemak voelen en is het voor jou makkelijker om haar uit de kleren te krijgen.

-Zorg dat je MSN naam aansluit bij de belevingswereld van je slachtoffer, gebruik eventueel breezahtaal of zoveel smileys dat je spontaan epilepsie krijgt.
Als je zelf niet moeders mooiste bent, kun je met photoshop of een webcam van slechte kwaliteit, er vaak nog wat van maken.
Doe dit ook, breezers zijn soms redelijk direct en als ze beginnen met 'Ick find jouw vet lekkurh' dan weet je dat je geramd zit.

-Vertel niet te veel over jezelf (zie ook de disclaimer). Hoe minder zo'n bitch over je weet, des te mysterieuzer, intrigerender, interessanter en begeerlijker je bij haar overkomt.

-Voor alle breezers geldt, daag ze uit. Met simpele dingen als 'Dat durf je nooit!' maak je ze helemaal gek. Op één of andere manier gaat er dan een knop bij ze om.

-Vaak wil het 'playing hard to get' principe prima werken, maar overdrijf het niet. Het ligt natuurlijk ook aan het type breezers, sommigen kun je overspoelen met aandacht en dan nog is het niet goed. En bij anderen werkt dat niet. Probeer dan eens heel ongeïnteresseerd te doen, vaak komen ze dan op de knieën naar je toe.

Een aantal profielen sites:
PartyFlock - Hardcore & Terror chicks
VampireFreaks - Gothic en Emo chicks
MySpace - Voor de mensen die het internationaal zoeken
SuperDudes - Breezah Paradise
Hyves - Makkelijk in gebruik

Een aantal door breezers, veelgebruikte afkortingen:
HHVVJ - Hou heel veel van je
WJNMK - Wil je nooit meer kwijt
HVJ - Hou van je
NTB - Niet te breken
NWLY - Never wanna lose you

DISCLAIMER
Vertel zo min mogelijk over jezelf, en lieg alles bij elkaar. De kunst is om alles van haar te kennen en weten, terwijl dat andersom niet zo is. Gebruik daarom nooit je echte naam en e-mail adres!

Breezers in het echt
Zijn te herkennen aan de sletterige kleding, Bokito gedrag en hebben vaak meer verf op hun kop dan een viaduct aan graffiti.
Met mooie praatjes zijn ze al snel over, zorg dus dat je een vlotte babbel hebt. Indien je dit niet hebt, geen probleem.
Ze zijn tegenwoordig omkoopbaar met beltegoed, drank, hamburgers, en een lift naar huis.
Als je er genoeg breezers in giet zal het natuurlijk ook lukken.
Nog een tip als je bij zo'n breezer in de klas zit: Antwoord nooit goed op vragen van leraren, want dan ben je pas echt tof.
Voorbeeld: Wanneer is WO 2 begonnen? Tezzz hoe moet ik dat weten!
Wil dit allemaal niet lukken, hebben we nog altijd de Chloroform en/of GHB bij de hand. LET OP! Gebruik dit alleen in extreme gevallen want het is niet goedkoop en ook niet legaal. Wanneer en hoe gaat dit in zijn werk? Ik zal dat hieronder in detail uitleggen.

Chloroform
Dit goedje laat iemand, mits hij/zij het inademt, buiten bewustzijn raken.
Zorg dus dat jullie alleen zijn, achtervolg haar of breng haar naar huis. Vervolgens doe je wat je moet doen, en dump je haar.
Let op: zorg dat er geen DNA sporen of vingerafdrukken achterblijven. Als je dit onmogelijk acht, bedreig je haar en geef je haar een paar flinke hoeken. Meestal zijn ze hier wel gevoelig voor.

GHB (Gamma-HydroxyButyrate)
Een geweldig middel, al zeg ik het zelf. GHB is in verschillende vormen te verkrijgen. Ik prefereer de poedervorm, voor het gebruiksgemak.
De voordelen van GHB zijn, dat het geur- en smaakloos is. Na even goed schudden zal je het in een drankje niet meer opmerken.
Bied de desbetreffende breezah een drankje aan, gooi de GHB erin, and watch the magic. Het meisje zal onwel worden, en zich niet meer bewust zijn de buitenwereld. Neem haar vervolgens mee onder het motto van 'Ik breng je wel veilig thuis'.
En, je snapt het wel. Met een beetje geluk weet ze de volgende dag van niks.

ghb.jpg

istockphoto_314039_chloroform_1.jpg


Hoofdstuk 2 - Oogsten wat je hebt gezaaid.


In het eerste deel kon je lezen hoe je een chick makkelijk in kunt pakken, maar wat als het eenmaal is gelukt?
Dat gestrip op de webcam ben je op een gegeven moment zat. Het meisje schraal neuqen is na een tijdje ook wel leuk geweest.
Ik zal hier wat tips geven hoe je het meisje dingen kan laten doen waar je ECHT wat aan hebt.
Het zou zonde zijn als je al je tijd en energie in de breezer stopt en je krijgt alleen een paar lousy pics terug.


Stap 1 - Overlaad haar met cadeaus
Geef haar veel dingen, het mag wel even iets kosten. Zie het als een diepte investering, later verdien je dit dubbel en dwars terug. Geef haar oorbellen, beltegoed, eventueel zelfs een gsm. (Marktplaats of de negert op de hoek zijn een ideale plaats om goedkope 'van de vrachtwagen gevallen' GSMs te scoren).
Geef haar ook vaak complimenten en kleine dingetjes zoals lieve kaartjes etc. Ze zal het op een gegeven moment normaal gaan vinden. Als je dit enkele weken doet, zal je de hele wereld voor haar zijn. En dit is precies wat je wilt, nu komt stap 2.

Stap 2 - Claim haar voor jezelf
Je wil het meisje HELEMAAL voor jezelf hebben voor stap 3, dus geen familie, vriendjes, vriendinnetjes etc.
Praat op haar in zo dat ze alle banden met hen verbreekt, drijf een gat tussen haar en de rest.
Omdat ze nog jong en onbezonnen is, is dit relatief makkelijk. Al die hormoontjes ook, ze hebben het maar zwaar.
Enfin, hou die slet helemaal voor jezelf dus. Als dit is gelukt, stap 3! Dit is mijn favoriete gedeelte.

Stap 3 - Schuldgevoel
Nu komt er een toneelstukje, je bent zogenaamd failliet, broke, blut, volledig chapter 11. Je bent in grote problemen gekomen en je kan er nooit meer uitkomen, alleen ZIJ kan je nog helpen. Nu moet je zo op haar in praten dat ze geen andere keus heeft.
Herinner haar aan al die dingen die je voor haar hebt gedaan en zeg dat het tijd is dat ze maar eens iets voor jou terug gaat doen. Ze zal uiteindelijk instemmen en alles voor je doen. Dan komt nu het oogsten!

Stap 4 - Oogsten
Nu kun je haar naar de welbefaamde Antiliaan achter Amsterdam CS brengen. Die laat haar achter het station staan, wordt door allerlei 'biculturele-tegenwind-jongeren', politici en officieren van justitie geneuqt en het geld strijk je natuurlijk zelf op.
Terwijl zij anaal wordt vernederd, ga jij lekker in de kroeg of shop zitten en na een paar uur haal je haar weer op.
Als ze niet genoeg heeft verdiend, tuig je haar af en schreeuw je die breezerbitch verrot. Je zult zien dat er de volgende keer veel meer geld is!
Je kan haar natuurlijk ook gezellig binnen je vriendengroep houden. Door al je vrienden een relatief laag prijsje te bieden, mogen ze haar met een groepje gang-bangen. De mogelijkheden zijn eindeloos, enjoy!


Hoofdstuk 3 - Jezelf indekken voor gevorderden.


Ok, je hebt haar nu ingepakt, geneuqt, en laten neuqen voor geld. Maar op een dag houdt het op en moet je van haar af.
Dat is niet zo'n probleem maar als je haar zo laat gaan krijg je problemen, ze komt terug bij haar familie en dan kun je er donder op zeggen dat er aangifte gedaan wordt.
Gelukkig is dit te voorkomen of te counteren en dat ga ik nu uitleggen in een simpel stappenplan.
Maar eerst pak ik nog een lekker koud pintje...

Stap 1 - Voorbereiding
Zoals ik al zei in het begin, moet je zo min mogelijk informatie over jezelf geven. Zorg dat ze eigenlijk niet weet wie je bent en waar je vandaan komt. Als je dit hebt gedaan wordt aangifte een stuk lastiger.
Je verhuist simpelweg en begint vervolgens opnieuw, met een nieuwe breezah. Maar je kan het niet altijd voorkomen, vooral niet als het uitbuiten lang heeft geduurd. Indien dit het geval is ga je door naar stap 2.

Stap 2 - Indekken

Voordat je haar dumpt moet je jezelf eerst goed indekken. Je gaat naar bekenden toe en zorgt dat ze je alibi verifiëren tegenover de politie. Dus terwijl je breezer langs 3 kanten werd genomen op perron 13 was jij zogenaamd op vakantie.
Maar voordat je je breezer laat gaan, kun je haar het best nog een keer goed aftuigen en bedreigen, vergeet ook haar familie niet. Doe net of je alles weet en overal achterkomt. Op die manier zal ze in zo'n psychologisch gat zitten dat ze niks meer durft, althans de komende maanden in ieder geval niet.
Heeft zij het de komende maanden mooi rustig zonder politie en gezeik van haar familie, kun je jezelf in die tijd mooi indekken!
Een win-win situatie dus.

Stap 3 - Opnieuw beginnen
Indien de 1e 2 stappen niet het gewenste resultaat hebben, ben je een grote prutser en raadt ik je aan hoofdstuk 1 & 2 nogmaals te lezen. Maar niet gevreesd! Ik geloof in 2e kansen dus heb ik een oplossing voor je.
Zeer waarschijnlijk ligt het meisje mentaal nog helemaal aan het gas van je spelletjes van de laatste maanden, dus je kan haar zo weer op pakken en kneden naar jouw wensen. Indien je dit niks vind, raad ik je aan om in een grote stad te gaan wonen en met een schone lei opnieuw te beginnen. Nieuw meisje, nieuwe blauwe plekken, en nieuwe klanten.

Dit was het einde van de handleiding, ik hoop dat jullie er in de toekomst veel aan hebben!



Vraag en antwoord.

Ik ben een lelijke mongeaul, wat nu?
Photoshop, rare camera posities, belicht je positieve kanten. Laat de foto's ook lekker vaag een klein.
Eventueel kun je nog rigoureuze maatregelen nemen, zoals naar de sportschool gaan etc.

Ze heeft geen webcam
Dumpen, of zover zien te krijgen dat ze er één haalt.

Ze wil niet uit de kleren wat ik ook doe, maar ik wil haar niet dumpen
Probeer echt haar vertrouwen te winnen, eventueel kun je zelfs over gaan op het ontmoeten van haar.
Daar kun je dan bijvoorbeeld chloroform of GHB in de strijd gooien.


BRON: KUIKENS.COM - Breezer & Loverboy Handleiding - Playen & Uitbuiten
 
one word = lol
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Foto's deleted uit de startpost. Svp eerst goedkeuring van iemand krijgen alvorens pics te posten van andere members.
 
Foto's deleted uit de startpost. Svp eerst goedkeuring van iemand krijgen alvorens pics te posten van andere members.

my bad, sorry!

aangepast...
 
Vette shit, Hier heb ik zeker wat van geleerd, hopelijk kan ik nu ook zon Roffe SuPeRDuDe Worden.

JeWeEtTocH Of niet?:study:
 
Handig dit.:D

:roflol:
 
dit blijft gewoon grappig
 
-Zorg dat je MSN naam aansluit bij de belevingswereld van je slachtoffer, gebruik eventueel breezahtaal of zoveel smileys dat je spontaan epilepsie krijgt.
Als je zelf niet moeders mooiste bent, kun je met photoshop of een webcam van slechte kwaliteit, er vaak nog wat van maken.
Doe dit ook, breezers zijn soms redelijk direct en als ze beginnen met 'Ick find jouw vet lekkurh' dan weet je dat je geramd zit.

JeWeEtToCh WiLJiJ MeT???MiJNeU:doggy:kUhhhhhhh..;):p:rolleyes:???:eek:
 
De voordelen van GHB zijn, dat het geur- en smaakloos is. Na even goed schudden zal je het in een drankje niet meer opmerken.

Dat klopt toch niet...
 
tja grappig
maar gebeurt wel echt ook lijkt me
die loverboy's
 
Foto's deleted uit de startpost. Svp eerst goedkeuring van iemand krijgen alvorens pics te posten van andere members.

hahahaha welke pics stonden erin? :p pm?
 
nooit meer vervelen op zondag :P
 
Back
Naar boven