XXL Nutrition

breezers boys ze bestaan nog steeds (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zelf mijn collega's in de glazenwasserij zijn van die slecht gedisciplineerde mooi-boys. als ze maar even snel een vormpje hebben dan is het goed. het liefste zo min mogelijk er voor doen. komen ze even bij me vragen voor een goed trainings schema en die maak ik dan graag heel zwaar voor ze. veel oefeningen en veel sets/reps. voor iemand waarvan ik weet dat ie ECHT wil trainen en bereid is er voor te werken maak ik graag een goed schema, maar voor de gastjes die constant junk-food, cocaine en alcolhol nemen, 2 uurtjes per dag slapen omdat ze uit zijn geweest en het hele weekend op het strand liggen, maak ik graag een (bijna) onmogelijk schema! :D oh ja, ook typerend vind ik dat ze het heerlijk vinde om met hun 20cm (omtrek ;)) breede armen om in een halter/mouwloos shirtje gezien te worden en als ze een emmertje beetpakken echt heel die arm en traps aanspannen WHAHAHA! er zijn op de zaak van bijna 65 man, een stuk of 3 (waaronder ik) die wel echt traine en de resultaten zeker te zien zijn, maar die in een gewone t-shirt lopen, omdat wij niet constant bezig zijn met showen van wat je hebt. De echt gespierde gasten hierzo en op straat weten heus wel dat de meiden het ook zien, zonder dat je ze helemaal hoeft te spannen ;) hahaha
 
waarom the **** heb jij geen picca's geschotuh? :mad:

die gast stond nog geen halve meter van me af, wat moest ik doen, mobieltje pakken en roepen: HEE!!!!! STEKELVARKEN, GIVE ME A SMILE VOOR DBB!!!!!

nah, ik heb al genoeg genoten toen ik hem zag, binnenpretje van jewelste
 
die gast stond nog geen halve meter van me af, wat moest ik doen, mobieltje pakken en roepen: HEE!!!!! STEKELVARKEN, GIVE ME A SMILE VOOR DBB!!!!!

nah, ik heb al genoeg genoten toen ik hem zag, binnenpretje van jewelste

ja
 
Kheb weleens met onze grote vrienden kemmy en Braxz gepraat op msn. Ze trainen 7keer per week. Rust kennen ze niet 5keer per week borst en biceps.

Zijn die gasten niet broers ofzo? Zien er beide even debiel uit en ik zag hen allebei apart op een foto met dezelfde monsterlijke 5 kg db's in hun handen in dezelfde badkamer :eek:
 
Zijn die gasten niet broers ofzo? Zien er beide even debiel uit en ik zag hen allebei apart op een foto met dezelfde monsterlijke 5 kg db's in hun handen in dezelfde badkamer :eek:

wie zijn die gasten eigenlijk? foto's?
 
die foto waar hij zijn vinger pijpt
:roflol::roflol::roflol::roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
is idd erg dat ze je advies niet willen aannemen.
maar ik heb zelf ook al mensen advies horen geven (ook aan mij) dat werkelijk op niks sloeg. Van die oefeningen dat als je handen tegeneen zet en je curlt dat je binnenkant borst ook getraind word....
Of van die mensen die vragen wat ik doe, zeg ik "deadlift" vragen ze van is dat niet slecht voor je rug. Leg ik speciaal uit dat het met goede techniek goed is voor je benen, onderrug, traps (vraagt ie wat dat is) en onderarmen. Zegt ie "ok, maar ik denk toch dat het niet goed is voor je rug hoor". Zijn dan mensen die er al vor mij trainen (2 jaar train ik daar zelf al) en die nu 8*70 partial squats doen. Warm ik mezelf op bij squat en zeggen ze "percies zware dag voor benen te traine" en antwoord ik simpel ik warm op en bekijken me ze raar...
Heb in die twee jaar tijd twee keer goed advies gekregen, een keer van men instructeur die ex-powerlifter is en nog een andere powerlifter-strongman. Hoewel ze nog vaak aan mij vragen "hoe kom je op zo'n oefeningen (bv frontsquat omdat niemand dat kent in men gym buiten wat beren maar die het nooit doen), antwoord ik trots met DBB! :D
 
Wat een flikkerfoto is me dat zeg, op zo een smoel wil je toch gewoon kloppen:mad:
 
hee ik zit nou ff dat topic te lezen he. heb geloof ik 300 pagina's in te halen hahah maar goed toch nix te doen want haat de zon dus zit lekker binnen. maar bijna als die accounts van die sletten op sugababes doen het niet meer. en die gasten zijn echt te ruig voor woorden. ff een potenrammers knokploeg opzetten ofzow, maar dan speciaal alleen voor die metrocoïtusuele gastjes!
 
oh en btw. ik ken sommige thermen niet... fotosoep(s) zijn dat photoshops (hun kop op een gorilla plaatsen ofzow?) ben namelijk niet zo'n msn, cu2 of weet ik het wat-fan dus weet niet wat dat allemaal betekent
 
oh en btw. ik ken sommige thermen niet... fotosoep(s) zijn dat photoshops (hun kop op een gorilla plaatsen ofzow?) ben namelijk niet zo'n msn, cu2 of weet ik het wat-fan dus weet niet wat dat allemaal betekent

ja, fotosoep is een met photoshop bewerkte foto ;)
 
ik sta te popelen om net als flex123 ook een account aan te maken om ze gek te maken, wat een niveau zeg! haha intelligentie is net zo hoog als hun mannelijkheid!
 
Bij mij in de sportschool is een jongen(in de 30 denk ik). Hij traint al een aantal jaren en doet tegen iedereen wijsneuzerig en geeft iedereen 'tips'. Maar na een paar jaar training zie je bij hem niet dat hij traint. Ik ben zelfs al sterker/gespierder, moet je nagaan:p
Heb ik het met iemand over het trainen met weinig herhalingen voor massa. Komt die gast weer interessant doen. Vraag ik: Waar train jij dan voor?
Zeggtie: Massa. Ik en mn maat (en zelfs anderen die aan het trainen waren konden hun lachen niet in houden):p
 
sukkel zeg! bij mijn oude sportschool was er een instructeur, joop (nou ja vroeger dan maar nu vrijwillig), van ik denk zeker in de 60. dikke vette pens en loopt alleen maar met oude wijven te praten alsof hij ze wilt grijpen. maar die vent kwam heel vaak naar de grote gasten toe om te vragen wat ze aan het doen waren enzo en wat ze probeerden te bereiken met die oefening (hij vroeg het sarcastisch) puntje bij paaltje staat hij een keer uit te leggen met een kale stang wat deadliften is tegen een gozer die het echt wel wist... gaat ie door ze rug en komt ie niet meer omhoog!!!!! WHAAHAHAH LUL!! tis geen breezer boy maar een breezer bejaarde haha. fitness instructeur... yeah right!
 
lol :p
bij men vroeger gym trainden er ook een oudere kerel die al JAREN trainde en me af en toe advies gaf, je zag wel niet dat hij ooit een gewicht had aangeraakt ofzo, ben nu prolly al 2x zo sterk :rolleyes:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:sd: :gay: :sd:
 
Back
Naar boven