Fitness Seller

breezers boys ze bestaan nog steeds (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oh ja, 1 keer ben ik compleet door de mand gevallen, toen 2 apen dachten leuk te zijn om naast mijn squatrek te gaan jumpen. Instant alpha male testosteron rage!

Dat meen je niet :roflol:
 
Tis gewoon zo'n standaard triest gebeuren wat idd zo 1x maand op het forum terug komt; een ''stoere echte'' bodybuilder opent een janktopic over hoe slecht ''die stakkers'' wel niet trainen en hoe goed hij zelf wel niet is, als iemand iets bezet houdt terwijl dat niet nodig is kan je ze ook gewoon uitleggen waarom ipv mensen af te gaan kraken want das enkel een teken van kleinzerigheid
 
Jezus wat sneu om iemand van 17 weg te sturen. Die jongens zijn gewoon lekker aan het trainen op hun manier. Waarschijnlijk weten ze niet beter. Dat ze zich weg laten sturen door zo'n betweter :roflol:

Even ter duidelijke uitleg ik heb diegene paar dagen eerder uitgelegd hoe te curlen.

en nu kwam ie met paar maatjes hun even leren zonder warming -up met 18 kg dummbbel te curlen en ik heb hem daarop aangesproken en gezegd dat ie beter een instructeur erbij kon halen om alles aan zijn maatjes te leren.

en niet dat hij dat moest leren.

heb niemand naar huis gestuurt ;)
 
Zo train ik altijd mn biceps en als iemand erover komt zeiken krijgt hij een roze DB op z'n POREM!

:roflol:

Eer ik me toch door een "ervaren" iemand weg zou laten sturen zeg, wtf? Pleur een end op, als ik hier gekke oefeningen wil doen maak ik dat zelf nog wel uit, ik betaal net zoveel voor mijn abbo als jij.

Lachen om die breezers die zich heel erg stoer vinden doe ik ook wel, maar niet hardop of zo. Moet elkaar wel een beetje in je waarde laten.
 
Wat een zeik topic weer,
irritatie's en nog eens irritatie's
mag van mij wel een slotje op.
 
Wat een zeik topic weer,
irritatie's en nog eens irritatie's
mag van mij wel een slotje op.

wie de **** ben jij? :P ben blij dat de mods jouw permissie hebben though ;)
 
wie de **** ben jij? :P ben blij dat de mods jouw permissie hebben though ;)

klik maar eens op zijn foto.dan is te zien wie hij is voor een 21 jarig iemand.dikke respect gek.;)
 
haha jumpstumpers naast het squatrek gekker moet het niet worden :roflol:
 
Wat een zeik topic weer,
irritatie's en nog eens irritatie's
mag van mij wel een slotje op.

ahah dude leef jij nog joh? Ik zat nog wel eens te kijken waar rob12345 was , maar je hebt je nick dus veranderd. :D
 
Waarom help je gasten dan niet een keer. ALs niemand het ze aanleert zullen ze het altijd verkeerd blijven en doen en dan blijven ze jou dus ook irriteren.
 
ahah dude leef jij nog joh? Ik zat nog wel eens te kijken waar rob12345 was , maar je hebt je nick dus veranderd. :D

Hey Ryu

haha, die naam is nog van voor de oorlog man!
Ik zit nog wel eens op het forum, ik post alleen niet zo super veel meer!
Al die 16 jarige kippeborstjes die overal op moeten reageren hebben voor mij de lol van het forum gebeuren er een beetje af gehaald!
Trainen doe ik echter nog altijd! ;)

rob
 
Hey Ryu

haha, die naam is nog van voor de oorlog man!
Ik zit nog wel eens op het forum, ik post alleen niet zo super veel meer!
Al die 16 jarige kippeborstjes die overal op moeten reageren hebben voor mij de lol van het forum gebeuren er een beetje af gehaald!
Trainen doe ik echter nog altijd! ;)

rob

:roflol: brutal comeback
 
Waarom help je gasten dan niet een keer. ALs niemand het ze aanleert zullen ze het altijd verkeerd blijven en doen en dan blijven ze jou dus ook irriteren.

geloof niet dat je alles leest anders geef je niet dit antwoord
 
Leven en laten leven

Ik erger me alleen aan die gasten die stoer naast mij komen pressen met 5 of 10 kg meer.
Als ze dan de oefening doen laten ze de bar 5 cm zakken :mad: en vragen ze fier naar mij ''hej, hoe lang train je al, aardig gewicht pak je ook al''
ik zeg: '' 3-4 jaar maar ik ga nu squaten en deadliften "
dan vraagt hij : '' wat is dat ? ''
:no:
 
Laatst bewerkt:
Aan de bonkito van dit forum :) , meer als mij curlen voor die gasten zal dr niet inzitten. Ook ga ik hier niet de stoere jongen uit hangen, daar hebben we wel andere gasten voor op dit forum. Ik ga ze zeker ook niet helpen , omdat of ze zijn er al op gewezen dat ze verkeerd trainen , of ze lopen te bellen en ja dan mag je niet storen. ze stinken ook trouwens...

En wat ik al aangaf en niet snap is dat ze alleen de biceps maar trainen. Het ging mij meer om het totaal plaatje van die gasten.
 
Ik doe het volgende ;

Als ik zie dat ze het goed menen, en ze doen een oefening verkeerd dan zal ik het ze voordoen....

Als het echter van die gastjes zijn die af en toe komen trainen.... --> daar maak ik me niet moe aan...

En ik zeg de eerste groep ook altijd dat ze iets mogen komen vragen tussen mijn sets door --> en dat doen ze dan wel. Soms neem ik er eentje een paar maand op sleeptouw....Maar ik zeg er dan wel altijd bij; IK doe mijn oefeningen zo, iemand anders zal je misschien iets anders zeggen... zolang je je er goed bijvoelt, doen ! Zoniet, oefening aanpassen....

Dat gezegd zijnde; ben mijn rijst en tonijn ah eten en over een uurtje de gym in --> rug !
 
Ach

die gastjes zijn leuk soms .Ik stoor me er niet aan maar moet soms lachen.

Kwas overt laatst voorovergebogen aant roeien met halter en heb gedaan en leg de halter voor mij komt er zon macho uit het niets en hij vroeg tikkeltje arrogant, gebruik je dat gewicht .Kzeg euhm ja wil je ook?

Nou ja als jij dat kunt zal ik dat ook kunnen ,kzeg ja doe maar k wacht wel

Nu wat doet die gozer wil ie zen biceps effe mee gaan trainen hangde aan iedere kant 30 kg dus ik van euhm kerel , nee nee ni storen zei ie :rolleyes:

Ok doe maar lkkr jo probeerde alles er uit te persen om die halter omhoog te krijgen want niet lukte ,hij zette het ding neer en was weer terug verdwenen.

:D

Zo leren die jongens hun lesje wel
 
Ik erger me meer aan mensen die zonder enige benul van kennis denken iets voor mij te kunnen invullen. Een wat oudere vent: "Ben je niet te extreem bezig?"
Of je bent lopende lunges met dumbbells aan het doen... "Zweet je? Ooh, dat is wel zwaar, hoor." En dan verwachten dat je terugpraat...
Of van die jongens die je maar gapend aan blijven kijken, of na het terugkijken zo'n stoere blik opzetten...
Of van die mensen die grote praat ophangen om stoerder over te komen. Dan woon ik ook nog eens in Overijssel. Stel je dan voor: "Ik heb me echt zo klem gezopen de afgelopen paar dagen!" en dat op een boers accent.

Flikker op, laat me trainen, doe normaal en wees gewoon jezelf. Wat lopen er ook een ****tards rond, de ene sportschool heeft ze meer als de ander...

Lang leve mijn mp3 speler! :D
 
Back
Naar boven