XXL Nutrition

Breivik had roid rage (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_88_7

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2007
Berichten
2.899
Waardering
206
Breivik onder invloed op dag van raid"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Belga
di 09/08/2011 - 07:09 De Noorse extremist Anders Behring Breivik was onder invloed van drugs tijdens zijn dodelijke raid op het eiland Utoya. Dat heeft de Noorse politie gezegd na analyse van de bloedstalen die werden afgenomen na zijn arrestatie.

Getuigen die konden ontsnappen aan de dodelijke raid van Breivik op het eiland zeiden achteraf allemaal dat de extremist erg rustig te werk ging. Nu blijkt dat hij onder invloed was van verschillende producten. "Ik kan bevestigen dat we illegale producten hebben teruggevonden in zijn bloed", zegt de woordvoerder van de politie.
De man wilde niet zeggen om welke producten het ging, maar volgens Noorse bronnen bij het onderzoek gaat het onder meer om anabole steroïden. "We hebben ook sporen van medicamenten teruggevonden, maar daarover kan ik niets meer zeggen."
Breiviks advocaat had eerder ook al gezegd dat zijn cliënt die dag producten had genomen om zich sterker te voelen en scherp te houden.
Intussen zijn ook de gerechtelijke psychiaters aan het werk gegaan. Zij zullen vanaf deze week praten met Breivik en onderzoeken of hij al dan niet toerekeningsvatbaar is.
Het is intussen meer dan 2 weken geleden dat Breivik toesloeg in de Noorse hoofdstad. Bij de aanslag met een bomauto en de dodelijke raid op het eiland Utoya kwamen in totaal 77 mensen om het leven.
 
niks nieuws


wisten we al lang
 
Hoezo had hij roid rage ? Dat hij anabolen gebruikte was al langer bekend (vanaf de eerste dag zelfs), maar "roid rage" ? Ben je nu niet zelf conclusies aan het toevoegen ?
 
"We hebben ook sporen van medicamenten teruggevonden, maar daarover kan ik niets meer zeggen."

damn you pharmaceutical Mafia!!
 
Als ie inderdaad on was, dan geen nakuur voor hem in de jail haa!
 
Is al tig keer besproken in de thread over de aanslagen in Noorwegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven