Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jah hallo, niet toen ik begon hoor..... dat was na het stoppen met trainen en toen weer beginnen, dan kom je snel terug op je ouwe niveau. In het begin is 1 -2 kilo per maand wel te doen
Ja het eerste jaar groei je het hardst, daarnaast eet ik nu veel meer. Maare echt serieus toen ik begon woog ik 72 a 73 KG.
Ook zit ik nog op school dus vebrand weinig energie, dit tot tegenstelling voor diegene die werken.
@Diver: hehehe 90 KG, ja dat duurt nog wel 3 jaar denk ik
Ik heb denk ik dezelfde bouw als Wouz, ik kan supersnel veel aankomen, maar nadeel is de pens dan maar 1-2 g. per maand is in het begin wel te doen, goed eten..
k ben zelf de afgelopen 4,5 maand ook 8 kilo aangekomen, maar dit houd ik ook cker niet vol, maar tog kan je in betrekkelijk weinig tijd veel aankomen (in et begin)
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.